Ook te cool voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yuri waar ben je heen man, we praten nooit meer. Ben je verlicht of gewoon te cool voor me geworden?
je moeder met dr echte naam aansprekenquote:
lekker ketsen op die paardekont van jequote:
dan moet je er niet bijna een foto van maken, maar gewoon geen foto van makenquote:
zal mij worst wezenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
je moeder met dr echte naam aanspreken
[..]
lekker kletsen op die paardekont van je
Excuse me miss.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je er niet bijna een foto van maken, maar gewoon geen foto van maken
[..]
zal mij worst wezen
altijd toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fucking hip. Hoewel ik er wel knuffelbaar uit schijn te zien daar.
Space em hard man. xDquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yuri waar ben je heen man, we praten nooit meer. Ben je verlicht of gewoon te cool voor me geworden?
Ik lig laag G.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[..]
Je bent verlicht zo te zien, of compleet van het pad af. Hoe gaan je schrijfsels?
Loop je sinds die seminar ook rond op stelten met een roze boa om je nek en een envelop met foto's van jou voor het Witte Huis, of valt dat allemaal wel mee? Ik mis je, mang.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik lig laag G.
Geen tijd voor gehad. Over exact 49 minuten is mijn stage afgelopen en heb ik vakantie. Weer de volle focus op alle belangrijke projecten die gaande zijn, waar schrijven er één van is, broeder. Ik klop binnen de kortste keren zeker aan voor feedback.
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je nogsteeds dik, of heb je eindelijk een wat mannelijker figuur?
Ging niet door, helaas. Had graag op stelten willen leren lopen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Loop je sinds die seminar ook rond op stelten met een roze boa om je nek en een envelop met foto's van jou voor het Witte Huis, of valt dat allemaal wel mee? Ik mis je, mang.
Je had naar deze seminar moeten gaan. Gegarandeerd dat er cunts werden getamed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ging niet door, helaas. Had graag op stelten willen leren lopen.
Jammer man, die shit had je goed gedaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ging niet door, helaas. Had graag op stelten willen leren lopen.
Goed idee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
misschien moet ik net zoals jij ook maar wat afstand van internet nemen.![]()
Ik waardeer het als je mij niet in dezelfde post noemt als al die hoes die je afgebald hebt, dankjewel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer man, die shit had je goed gedaan.In de tussentijd heb ik half FOK! afgebald en zit nu in een semi-vergevorderd stadium van courtship met CristinaYang. Weet niet meer wat ik van mezelf moet denken, misschien moet ik net zoals jij ook maar wat afstand van internet nemen.
Schrijf je nog in je notebook?
Die had je al gestuurd tijdens jou, Panzer en mijn hevige Skype-brainstorm-sessies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je had naar deze seminar moeten gaan. Gegarandeerd dat er cunts werden getamed.
Op elke pagina staat 'Annemarie' geschreven. Wat is er aan de hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer man, die shit had je goed gedaan.In de tussentijd heb ik half FOK! afgebald en zit nu in een semi-vergevorderd stadium van courtship met CristinaYang. Weet niet meer wat ik van mezelf moet denken, misschien moet ik net zoals jij ook maar wat afstand van internet nemen.
Schrijf je nog in je notebook?
Gelukt met de condooms?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ik sta in de TT. Hier moet ik gepost hebben.
Nog nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gelukt met de condooms?
Hehe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nog nietIk ga ook niet halen. M'n vriend zoekt het maar uit en anders gaan we vanavond wel even langs zo'n automaat in een café
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |