Radioshowsquote:Suncatcher is Bogdan Cupcea, born in 1986, an electronic music artist from Târgu Lăpuş, Maramureş County, Romania. Always having an attraction to trance/progressive music, he started learning music production in 2003. His particular interest is in the romantic, or melodic-uplifting trance genre. His first debut single was in August, 2008, and he has received support from many important names in the trance scene, such as Above & Beyond, Daniel Kandi, Tiesto, Ferry Corsten, Armin van Buuren, Dj Shah, Signalrunners, Manuel Le Saux, ATB, among others.
Zo. Ziet er best aardig uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen nieuw topic aanmaakte
Daarom moet Armin zijn "Who Is Afraid Of 138?!" laten remixen door deze gozer!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:50 schreef Kowloon het volgende:
Als je Suncatcher je track laat remixen lijkt het origineel gelijk pauper.
Vind er helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:01 schreef BlaZ het volgende:
Hp22 approves, mooi plaatje.![]()
SuncatcherBeste trance producer momenteel
quote:
Lekker hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap alleen even niet wat nummer 51 in de tracklist doet![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef indiaantje89 het volgende:
De nieuwe ISOS staat ook line
Tracklist:52 nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap alleen even niet wat nummer 51 in de tracklist doet![]()
51 is dus een acapella, alleen vocals dus.quote:
Ja zie het nu ook. Heb delen 1 t/m 8 in de kast liggen. Maar na het 1ste deel van Durand niet meer verder gegaan. Niet eens dat ik het heel slecht vond, maar niet de magie die Tiësto destijds wist te brengen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
51 is dus een acapella, alleen vocals dus.
ISOS 1-3
ISOS 4-5
ISOS 6-7
staat er 2 keer opquote:Boom Jinx, Maor Levi & Ashley Tomberlin – When You Loved Me (6:14)
Ik zet 'm net op. Begint al vrij matig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef Shogo het volgende:
Zo dat In Search Of Sunrise is ook niet meer wat het geweest is.
is een dingetje uit een ander forumquote:
Vage shit in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is een dingetje uit een ander forum
goed nummer welquote:
Derler & Klitzing Remix daarvanquote:Op zondag 16 juni 2013 05:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Over hardtrance gesproken, deze net pas ontdekt.
Die break is zoooo mooi.quote:Op zondag 16 juni 2013 05:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Over hardtrance gesproken, deze net pas ontdekt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:37 schreef Amnon het volgende:
Weet niet of ik moet lachen of huilen
"I'm still waiting for the drop"
Tijs, als je dit leest, kop een trein.
Prima track!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef Woods het volgende:
Eerste echte trance dat ik luisterde doordat ik eens wat anders wilde luisteren;
Nadruk op de melodie, BPM zo tussen de 130 en 150 en je moet er een beetje van in trance raken zeg maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef Woods het volgende:
Ik luister al een tijdje Trance, maar het klinkt heel stom maar wat is precies trance, wat maakt het. Wat zijn de criteria, ik heb dit eigenlijk met alle genres alhoewel ik nummers wel kan categoriseren.
Vleugje psytrance er door kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:50 schreef eQuaL het volgende:
En hardtrance mag toch ook hier? Ook zo'n kippenvel track(vanaf 5:58, echt aaaah)
Livesets.atquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Volgende week voor 3 weekjes naar Spanje, met de auto. Ik wil me niet vervelen in de auto dus wil ik natuurlijk nonstop trance luisteren. Nu ben ik dus op zoek naar downloadbare sets om op mijn iPod te dumpen. Alle ASOT's en Group Therapy's heb ik al geluisterd.
Weten jullie een site waar ik veel sets kan downloaden? Albums zijn ook prima.
http://www.1001tracklists.com/style/trance/index.htmlquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Volgende week voor 3 weekjes naar Spanje, met de auto. Ik wil me niet vervelen in de auto dus wil ik natuurlijk nonstop trance luisteren. Nu ben ik dus op zoek naar downloadbare sets om op mijn iPod te dumpen. Alle ASOT's en Group Therapy's heb ik al geluisterd.
Weten jullie een site waar ik veel sets kan downloaden? Albums zijn ook prima.
Lekker nummertjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:12 schreef Cubeforc3 het volgende:
De nieuwe van Audienop Anjunabeats:
Imo een van de beste producers de laatste tijd, Wayfarer is voor mij de beste trance track dit jaar tot nu toe.
Ja, sorry... Ik vergeet de hokjes wel eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:14 schreef Kowloon het volgende:
Waarom zou een trance liefhebber naar Sensation gaan?Ik dacht er van de week overigens nog wel aan; "Hé eerste weekend van juli, Sensation zal wel zijn dit weekend."
quote:
Ben nog nooit naar een echt trance feest geweest, aanrader?quote:
Met die line-up zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:24 schreef Woods het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar een echt trance feest geweest, aanrader?
Nee joh, is iemand anders. Wesley kan toch nooit bij die draaitafels.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm ik ken er maar 4.
Of is Sneijder de voetballer?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 20:47:12 ]
Zat hij ook niet in de reclame voor Opel? 'Je ideale mix samenstellen'...quote:Op woensdag 17 juli 2013 03:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hardwell zit echt 100x te zeuren om votesZelfs een filmpje
Wel een gruwelijk dikke plaat van hem in die reclame, kan je niks van zeggen. Dit is onderdeel van een strategie die Opel probeert, je ziet dit ook bij Mercedes. Ga hier geen marketing strategie uitschrijven maar ze mikken op een jongere generatie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zat hij ook niet in de reclame voor Opel? 'Je ideale mix samenstellen'...
Wat hij in die reclame doet weet ik wel, geld verdienen nl, maar wat het idee van Opel is? Ik bedoel, Hardwell is toch meer gericht op pubers en jongvolwassenen, allesbehalve mensen die geld hebben om een nieuwe auto te kopen
Hmm, op die manier zou het kunnen, dat de jongeren in hun achterhoofd het idee krijgen dat de Opel niet alleen voor 30+ers is. Maar dan nog twijfel ik aan het effect op lange termijn. Maar ja, zo heel veel verstand van marketing strategieën heb ik ook weer nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel een gruwelijk dikke plaat van hem in die reclame, kan je niks van zeggen. Dit is onderdeel van een strategie die Opel probeert, je ziet dit ook bij Mercedes. Ga hier geen marketing strategie uitschrijven maar ze mikken op een jongere generatie.
Daarnaast spreek ik zat mensen tussen de 30-45 die regelmatig naar de podcast van bijvoorbeeld: Hardwell, Armin van Buuren, David Guetta, Tiësto luisteren.
Opel is er ook gewoon bij gebaat dat een startende HBO-er van 21-25jaar een autootje komt leasen.
Met MIKEquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht, wat? Tiesto gaat weer een tranceplaat maken?
Mike heeft er echt zin intwitter:mikepush twitterde op donderdag 18-07-2013 om 20:21:21But give me and @tiesto some time to set this up proper .. don't rush us .. the rush will come to YOU! reageer retweet
Wie nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mike heeft er echt zin intwitter:mikepush twitterde op donderdag 18-07-2013 om 20:21:21But give me and @tiesto some time to set this up proper .. don't rush us .. the rush will come to YOU! reageer retweet
https://twitter.com/mikepush
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie niet
Kom er trouwens pas net achter dat Push een alias van M.I.K.E. isNu wel wat meer respect voor de man gekregen
Mwa ik vind het echt matige reclames, die van SHM laat nog wel iets van het gevoel van de auto zien, maar is ook niet meer dan een paar mooie beelden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel een gruwelijk dikke plaat van hem in die reclame, kan je niks van zeggen. Dit is onderdeel van een strategie die Opel probeert, je ziet dit ook bij Mercedes. Ga hier geen marketing strategie uitschrijven maar ze mikken op een jongere generatie.
Daarnaast spreek ik zat mensen tussen de 30-45 die regelmatig naar de podcast van bijvoorbeeld: Hardwell, Armin van Buuren, David Guetta, Tiësto luisteren.
Opel is er ook gewoon bij gebaat dat een startende HBO-er van 21-25jaar een autootje komt leasen.
Ooh, over de kwaliteit van de reclame heb ik het niet gehad. En ja een auto is wat anders dan al het andere in de wereld, anders heet het een auto.....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:11 schreef Xantra het volgende:
[..]
Mwa ik vind het echt matige reclames, die van SHM laat nog wel iets van het gevoel van de auto zien, maar is ook niet meer dan een paar mooie beelden.
Voor mijn gevoel triggeren deze reclames niet echt de doelgroep om nou die auto te kopen, een auto is toch net iets anders dan bijvoorbeeld schoenen, horloges, geurtjes, koptelefoons en dergelijke.
Ja, aangezien een auto nou niet bepaald een impulsaankoop is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, over de kwaliteit van de reclame heb ik het niet gehad. En ja een auto is wat anders dan al het andere in de wereld, anders heet het een auto...... Jij verwacht dat dergelijke reclames beter werken voor de producten die jij noemt?
Als reclame geen zin zou hebben.....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, aangezien een auto nou niet bepaald een impulsaankoop is.
Net als Soundliftquote:
Heb vakantie, dus zit nu een beetje te spelen met Ableton Live, leuk programma, zie dat Soundlift het ook gebruikt. Komende tijd eens kijken of ik een leuke mix in elkaar kan zetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:39 schreef MAHL het volgende:
Zie dat Soundlift ook een hoop tutorials heeft voor het mixen en maken van tracks op zijn Youtube-kanaal
http://www.youtube.com/user/SoundLift/videos
Gebruik je AL ook voor mixen, of enkel voor het maken van tracks? Heb voor mixen Mixmeister, maar miss dat AL beter is ervoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb vakantie, dus zit nu een beetje te spelen met Ableton Live, leuk programma, zie dat Soundlift het ook gebruikt. Komende tijd eens kijken of ik een leuke mix in elkaar kan zetten.
Link?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb maar weer eens een classics mixje gemaakt. Deel 5 alweer.
Je kan dropbox gebruiken, gebruik ik ook vaak om mn mixen te uploaden (meestal in een .zip met de tracklist als tekstbestand erbij).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen link. Moet het nog wav maken en daarna weer mp3. En geen idee waar ik het kan uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |