Lekker nummertjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:12 schreef Cubeforc3 het volgende:
De nieuwe van Audienop Anjunabeats:
Imo een van de beste producers de laatste tijd, Wayfarer is voor mij de beste trance track dit jaar tot nu toe.
Ja, sorry... Ik vergeet de hokjes wel eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:14 schreef Kowloon het volgende:
Waarom zou een trance liefhebber naar Sensation gaan?Ik dacht er van de week overigens nog wel aan; "Hé eerste weekend van juli, Sensation zal wel zijn dit weekend."
quote:
Ben nog nooit naar een echt trance feest geweest, aanrader?quote:
Met die line-up zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:24 schreef Woods het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar een echt trance feest geweest, aanrader?
Nee joh, is iemand anders. Wesley kan toch nooit bij die draaitafels.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm ik ken er maar 4.
Of is Sneijder de voetballer?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 20:47:12 ]
Zat hij ook niet in de reclame voor Opel? 'Je ideale mix samenstellen'...quote:Op woensdag 17 juli 2013 03:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hardwell zit echt 100x te zeuren om votesZelfs een filmpje
Wel een gruwelijk dikke plaat van hem in die reclame, kan je niks van zeggen. Dit is onderdeel van een strategie die Opel probeert, je ziet dit ook bij Mercedes. Ga hier geen marketing strategie uitschrijven maar ze mikken op een jongere generatie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zat hij ook niet in de reclame voor Opel? 'Je ideale mix samenstellen'...
Wat hij in die reclame doet weet ik wel, geld verdienen nl, maar wat het idee van Opel is? Ik bedoel, Hardwell is toch meer gericht op pubers en jongvolwassenen, allesbehalve mensen die geld hebben om een nieuwe auto te kopen
Hmm, op die manier zou het kunnen, dat de jongeren in hun achterhoofd het idee krijgen dat de Opel niet alleen voor 30+ers is. Maar dan nog twijfel ik aan het effect op lange termijn. Maar ja, zo heel veel verstand van marketing strategieën heb ik ook weer nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel een gruwelijk dikke plaat van hem in die reclame, kan je niks van zeggen. Dit is onderdeel van een strategie die Opel probeert, je ziet dit ook bij Mercedes. Ga hier geen marketing strategie uitschrijven maar ze mikken op een jongere generatie.
Daarnaast spreek ik zat mensen tussen de 30-45 die regelmatig naar de podcast van bijvoorbeeld: Hardwell, Armin van Buuren, David Guetta, Tiësto luisteren.
Opel is er ook gewoon bij gebaat dat een startende HBO-er van 21-25jaar een autootje komt leasen.
Met MIKEquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht, wat? Tiesto gaat weer een tranceplaat maken?
Mike heeft er echt zin intwitter:mikepush twitterde op donderdag 18-07-2013 om 20:21:21But give me and @tiesto some time to set this up proper .. don't rush us .. the rush will come to YOU! reageer retweet
Wie nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mike heeft er echt zin intwitter:mikepush twitterde op donderdag 18-07-2013 om 20:21:21But give me and @tiesto some time to set this up proper .. don't rush us .. the rush will come to YOU! reageer retweet
https://twitter.com/mikepush
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie niet
Kom er trouwens pas net achter dat Push een alias van M.I.K.E. isNu wel wat meer respect voor de man gekregen
Mwa ik vind het echt matige reclames, die van SHM laat nog wel iets van het gevoel van de auto zien, maar is ook niet meer dan een paar mooie beelden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel een gruwelijk dikke plaat van hem in die reclame, kan je niks van zeggen. Dit is onderdeel van een strategie die Opel probeert, je ziet dit ook bij Mercedes. Ga hier geen marketing strategie uitschrijven maar ze mikken op een jongere generatie.
Daarnaast spreek ik zat mensen tussen de 30-45 die regelmatig naar de podcast van bijvoorbeeld: Hardwell, Armin van Buuren, David Guetta, Tiësto luisteren.
Opel is er ook gewoon bij gebaat dat een startende HBO-er van 21-25jaar een autootje komt leasen.
Ooh, over de kwaliteit van de reclame heb ik het niet gehad. En ja een auto is wat anders dan al het andere in de wereld, anders heet het een auto.....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:11 schreef Xantra het volgende:
[..]
Mwa ik vind het echt matige reclames, die van SHM laat nog wel iets van het gevoel van de auto zien, maar is ook niet meer dan een paar mooie beelden.
Voor mijn gevoel triggeren deze reclames niet echt de doelgroep om nou die auto te kopen, een auto is toch net iets anders dan bijvoorbeeld schoenen, horloges, geurtjes, koptelefoons en dergelijke.
Ja, aangezien een auto nou niet bepaald een impulsaankoop is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, over de kwaliteit van de reclame heb ik het niet gehad. En ja een auto is wat anders dan al het andere in de wereld, anders heet het een auto...... Jij verwacht dat dergelijke reclames beter werken voor de producten die jij noemt?
Als reclame geen zin zou hebben.....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, aangezien een auto nou niet bepaald een impulsaankoop is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |