Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:10 schreef Jimbo het volgende:
niet zo zeiken om dat topic, het is heel simpel, of hier word normaler gepost of heel SC gaat weg.. dat kan iedere mongool je nog wel vertellen
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh. In plaats dat Will Smith zijn zoon rollen geeft speelt hij nu maar gewoon met hem mee
Die zoon heeft overigens wel een ontiegelijk dom hoofd.
Dus jouw zoon wordt binnen afzienbare tijd mod?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.
[..]
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.
Misschien weten ze geen opvolger voor jou en proberen ze het zo makkelijker te maken voor Don en VHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.
Stijn wil niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus jouw zoon wordt binnen afzienbare tijd mod?
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vormquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef JanCees het volgende:
Niet de vinger naar mij wijzen jimbo, heb hier alleen meegelezen
Je bent zelf een sjonny.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAT EEN BAL HEE SJONNY! ONGELOFELIJK!
het voelde een beetje persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vorm
ik heb t tegen iedereen
Waar ben ik eens?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf eens sjonny.
En een bal.
En ongelooflijk.
gast... je bent nog serieus ook hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.
Dat maakt z'n hoofd overigens niet minder dom.
Riep jij net op om serieuzer te gaan posten? Trollololol?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vorm
ik heb t tegen iedereen
Nee joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien weten ze geen opvolger voor jou en proberen ze het zo makkelijker te maken voor Don en VH
sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
het voelde een beetje persoonlijk aan.maar ik begrijp je punt wel..
Dan zijn we het niet met elkaar eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast... je bent nog serieus ook he?
VBL SC is het afvoerputje van fok (en ja ONZ is slechts het riool)
Sure we hebben het leuk onderling, ik vind het ook tof en alles. maar normaal gepost hier..nee man
ik vind het goed zoals het is, maar ik snap dat topic / post wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Riep jij net op om serieuzer te gaan posten? Trollololol?
Hier ben ik het mee eens. Ik zie nooit wat ongeoorloofds.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ik juist niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sure we hebben het leuk onderling, ik vind het ook tof en alles. maar normaal gepost hier..nee man
niet de eerste keer hequote:
Ja maar dat her van jou komt...kan me nog wel een topic over twee dooie jongetjes herrinerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het goed zoals het is, maar ik snap dat topic / post wel.
andere mods en wat FA's zijn 'ons' gewoon helemaal spuugzat, simpel
Hoor wie het zegt met je record onzin.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm... ik had hem verwijderd tbh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee man. Maar de post mag gewoon
En daardoor bannen ze iedereen van VBL die buiten VBL post.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Jimbo het volgende:
andere mods en wat FA's zijn 'ons' gewoon helemaal spuugzat, simpel
nee we posten hier zoals we zijn en elkaar 'kennen'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik juist niet.
Hier wordt niet zo in en triest gepost als de meeste forum waar mensen (zeker de oude kliek) het forum veel en veel te serieus.
gebeurt elke weekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Zipportal het volgende:
Keeper slaat voetballer ziekenhuis in
WOLDENDORP -
Een keeper van VV Meedhuizen heeft vanavond een jonge speler van voetbalclub WEO het ziekenhuis ingeschopt en -geslagen in het Groningse Woldendorp. Het slachtoffer is zwaargewond geraakt. De keeper en een andere voetballer zijn aangehouden.
Na een overtreding op het veld tijdens de tweede helft van een wedstrijd tussen B-junioren liepen de emoties zowel op het veld als in het publiek hoog op. Vervolgens kwam de keeper van VV Meedhuizen op zijn tegenspeler af en begon hij te schoppen en slaan.
Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Een traumahelikopter werd uit voorzorg opgeroepen. De politie was in Woldendorp aanwezig om te voorkomen dat het verder uit de hand zou lopen.
Valt wel mee. Ja jij doet het behoorlijk, maar verderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee we posten hier zoals we zijn en elkaar 'kennen'
maar het getrol/constante gekanker overal komt veel mensen de strot uit.
Zodra er iets is op fok is het 90% van de keren iets met een VBL user![]()
en ja hier doe ik vrolijk aan mee, een voor allen allen voor een.. maar ik snap vanuit welke hoek kim-jun il en zn genootschap komen
Ze laten nu VBL SC voor wat het is... Morgen wordt alle teringzooi eruit gefilterdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee man. Maar de post mag gewoon
Ik vind dat er in ONZ en KLB net zoveel getrolled wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Jimbo het volgende:
Zodra er iets is op fok is het 90% van de keren iets met een VBL user![]()
ik doe net zo hard mee als iedereen, ik ken de gevolgen voor zulk gedrag en zal er niet om lopen janken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja maar dat her van jou komt...kan me nog wel een topic over twee dooie jongetjes herrineren
Hij probeert zijn eigen design er door te drukken. Zijn argumenten ben ik vergeten maar hij heeft het in zijn sig gezet en dat vind ik wel van geestdrift getuigen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
johannes dat konijn gebruikt steeds het verkeerde plaatje voor je team man
Nee jij bent het ergste van iedereen. Niet dat je mij hoort klagen hoor. Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik doe net zo hard mee als iedereen, ik ken de gevolgen voor zulk gedrag en zal er niet om lopen janken.
Ja ik spam en trol graag. niks mis mee
Vaak omdat er getrollt of gekankert word.. dat nemen ze niet voor lief ergens anders en gaan er gastmodjes weer zitten janken jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daardoor bannen ze iedereen van VBL die buiten VBL post.
Dat is gewoon choleratriest.
Ik vind VBL hoog niveau en het VI topic extreem hoog niveau.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt met je record onzin.
Overigens wordt er in VBL juist op een niveau gepost, daar waar er in elk ander subforum om werkelijk elke natte scheet wordt gelachen, tot aan verering toe.
Het enige wat wel wat minder mag is dat minderwaardigheidscomplex omtrent autoriteit.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vaak omdat er getrollt of gekankert word.. dat nemen ze niet voor lief ergens anders en gaan er gastmodjes weer zitten janken ja
Ook als er niet getrolled wordt bannen ze zomaar users uit VBL, is al meermaals gebeurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Jimbo het volgende:
Vaak omdat er getrollt of gekankert word.. dat nemen ze niet voor lief ergens anders en gaan er gastmodjes weer zitten janken ja
Zullen ze vast wel iets gedaan hebben. Een negerlul gepost bvquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook als er niet getrolled wordt bannen ze zomaar users uit VBL, is al meermaals gebeurd.
Mijn argument is overigens nog steeds niet ontkracht. Als je een publiek wil pakken moet je met een pakkende poster komen. Geen poster waar je omlaag moet scrollen om alle informatie tot je te kunnen nemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind VBL hoog niveau en het VI topic extreem hoog niveau.
Blame Google.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Als er een touw tussen de billen zat was het wel goed?
Nope.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel iets gedaan hebben
ik ben precies wat er mis is met dit geheel ja, ik kan me ook zeker aangesproken voelen erdoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ja jij doet het behoorlijk, maar verder
onz en klb zijn niets meer dan de kankergezwellen van dit forumquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat er in ONZ en KLB net zoveel getrolled wordt.
quote:
Toen was ook de wereld te kleinquote:Een negerlul gepost bv
Niks mis meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij bent het ergste van iedereen. Niet dat je mij hoort klagen hoor. Ik vind het wel leuk.
Goeie sig. Ik ga er morgen eens een goed kijkje naar nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn argument is overigens nog steeds niet ontkracht. Als je een publiek wil pakken moet je met een pakkende poster komen. Geen poster waar je omlaag moet scrollen om alle informatie tot je te kunnen nemen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind VBL hoog niveau en het VI topic extreem hoog niveau.
zoals in Lesbeau ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook als er niet getrolled wordt bannen ze zomaar users uit VBL, is al meermaals gebeurd.
Dit vind ik een beetje gelul van de koude grond. Zo kan je overal een punt aan maken, omdat we hier op Fok geen goede moderators kunnen vinden zit Morpheus hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn argument is overigens nog steeds niet ontkracht. Als je een publiek wil pakken moet je met een pakkende poster komen. Geen poster waar je omlaag moet scrollen om alle informatie tot je te kunnen nemen.
Soms is het echte leven ook hielen gelik. En dat is dan weerzinwekkend.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het gedrag in VBL trouwens een stuk meer op het echte leven lijken dan dat hielen gelik in veel andere delen van FOK! (zo niet allen).
Ik ben nergens blij of boos om. Volgens mij neem je het gezeik ook iets te serieus uit het VBL kamp.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben precies wat er mis is met dit geheel ja, ik kan me ook zeker aangesproken voelen erdoor.
dat wil niet zeggen dat ik stop, maar ik ken de gevolgen en zal er dus niet om gaan lopen janken.
Wees gewoon blij dat vbl SC nog bestaat, achter de schermen willen ze heb al maanden dood gooien en zit er een FA en mods uit onverwachte hoeken ons/jullie te verdedigen als een malle
Sowieso 2-3 mensen die niets wat ook maar op een troll leek kregen een ban omdat ze een VBL related UI gepost werd.quote:
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nergens blij of boos om. Volgens mij neem je het gezeik ook iets te serieus uit het VBL kamp.
Of dacht jij werkelijk dat een Caland of een Smoofie er meezit?
dan moeten ze een unban vragen en een reden vragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso 2-3 mensen die niets wat ook maar op een troll leek kregen een ban omdat ze een VBL related UI gepost werd.
Ja, want dat werkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan moeten ze een unban vragen en een reden vragen.
Zal de website van het AMC ook wel lastig te vinden zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Jimbo het volgende:
Tevens even een uitleg over het gescheld
Dit 'moet' eraf omdat google.
Als je nu iets zoekt komt er vaak gekanker van FOK bovendrijven, vandaar dat ze het wat willen aanpassen om de goed (:') ) naam van fok te behouden.
zelfde reden waarom tieten niet mogen, er was over geklaagd bij de adwords en nu gingen ze huilen dus fok heeft zn laatste waarschuwing gehad
Ja. In VBL zitten gasten die niks om FOK geven en gewoon over voetbal en het leven willen lullen. Buiten VBL nemen ze het allemaal veels te serieus en zijn mensen echt op zoek naar lotgenoten of hulp. Dan worden die (bijna) automatisch beschermd tegen die kwaaie vbl'ertjes. Tong is daar bv het levende voorbeeld van. Al heb ik persoonlijk geen problemen met hemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het gedrag in VBL trouwens een stuk meer op het echte leven lijken dan dat hielen gelik in veel andere delen van FOK! (zo niet allen).
koop een groter scherm man idiootquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast kijk nou zelf... Dit is toch geen snelle poster waarmee je publiek aan je bindt?
Nou uit marktonderzoek is gebleken dat een groot aantal users het gebruik van J Alba gifjes kan waarderen en een groot deel van de respondenten was behoorlijk specifiek over het woord gifjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast kijk nou zelf... Dit is toch geen snelle poster waarmee je publiek aan je bindt?
Je bent in vorm vandaagquote:
Werd net gewoon op een wat sarcastische manier wat grappen gemaakt. Vervolgens door de mods ingegrepen dus. Niet echt iets speciaals gebeurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze.
ik heb de laatste topics niet gelezen dus ik drop er zo maar in, maar las vanmorgen flink wat gezeik erom
Het wordt simpelweg allemaal veel te serieus genomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Werd net gewoon op een wat sarcastische manier wat grappen gemaakt. Vervolgens door de mods ingegrepen dus. Niet echt iets speciaals gebeurd.
Werden bijv. wat voetballiederen naar fok vertaald, maar niks persoonlijks naar een mod toe.
Emile lijkt op een downer, Sierd lijkt met wel tegenzin mee te werkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou uit marktonderzoek is gebleken dat een groot aantal users het gebruik van J Alba gifjes kan waarderen en een groot deel van de respondenten was behoorlijk specifiek over het woord gifjes.
Precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het wordt simpelweg allemaal veel te serieus genomen.
Dat heb je goed verwoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. In VBL zitten gasten die niks om FOK geven en gewoon over voetbal en het leven willen lullen. Buiten VBL nemen ze het allemaal veels te serieus en zijn mensen echt op zoek naar lotgenoten of hulp. Dan worden die (bijna) automatisch beschermd tegen die kwaaie vbl'ertjes. Tong is daar bv het levende voorbeeld van. Al heb ik persoonlijk geen problemen met hem
hier welquote:
2 weken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat ze caland een tijdje vast houden trouwens
#TeamGGMM lijkt nu een goedkope kopie van #TeamJohannes.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal de website van het AMC ook wel lastig te vinden zijn.
Ga je de boel nou lopen omdraaien? Dat is wel heel treurigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamGGMM lijkt nu een goedkope kopie van #TeamJohannes.
Dank dat je jezelf zo uit de markt prijst
Groeten aan je lid Tyron
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emile lijkt op een downer, Sierd lijkt met wel tegenzin mee te werken
En wat is die witte achtergrond bij Aad in een verder donker getinte poster?
Je weet dat je al in VBL bent toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben trouwens allemaal dingen aan het googlen om op VBL uit te komen.
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannes
jij wil je even laten gelden door je eigen style erin te doen, mr. bigstar
Ik zal het binnenkort aan de achterban voorleggen. Een groot leider durft te delegeren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij jezelf belangrijker vindt dan onze idealen... Het is niet hoe ze jou zien, maar hoe ze achter jouw ideeën staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort aan de achterban voorleggen. Een groot leider durft te delegeren.
en dan mij afkraken om jouw ontwerpquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...
Je zit hier zo trots als hond met 7 lullen te doen omdat je een gifje kon inpassen, maar je visie reikt geeneens tot je voordeur. Laat staan bij het volk
Zit jij nou VI te quoten? Ik dacht dat je dat zo kansloos vond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dan mij afkraken om jouw ontwerp
goedkoop scoren noem ik dat, effectbejag
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannes
jij wil je even laten gelden door je eigen style erin te doen, mr. bigstar
Heren heren rustig rustig. Ik hoef toch niet lid Rensie Rensie te laten komen om de vrede tussen jullie te doen wederkeren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...
Je zit hier zo trots als hond met 7 lullen te doen omdat je een gifje kon inpassen, maar je visie reikt geeneens tot je voordeur. Laat staan bij het volk
Hij kan niet op tegen mijn sterke argumenten. Dus dan maar terugvallen op dit oude kunstje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit jij nou VI te quoten? Ik dacht dat je dat zo kansloos vond.
Als je eenmaal begonnen bent houd je er nooit meer mee op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik voelde mij al ongemakkelijk tijdens het typenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kan niet op tegen mijn sterke argumenten. Dus dan maar terugvallen op dit oude kunstje.
Overigens heb ik uit enkele bronnen vernomen dat het om bans van 2+ weken draait.
wat een mooie uitspraakquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Aad de Mos heeft een raar hoofd op die onderste pic.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DP ik heb even je hulp nodig:
wat steunen wij als ons officiële mission statement?
[ afbeelding ] of
[ afbeelding ]
De kunstenaars mogen hun zaak bepleiten.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 2de beweegt, dat is altijd leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DP ik heb even je hulp nodig:
wat steunen wij als ons officiële mission statement?
[ afbeelding ] of
[ afbeelding ]
De kunstenaars mogen hun zaak bepleiten.
Ben je nu boos dat ik die van jou niet kies?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een 4 jarig kind
nu?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een 4 jarig kind
twitter:RealSkipBayless twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 00:23:34Heat are 18-3 in playoff games with Dan Crawford officiating. He will referee tonight's game. Another reason Heat will dominate. reageer retweet
Nee, maar niet ingaan op argumenten en niet verder komen dan 'er beweegt iets' duidt op de spanningsboog van een kleuter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je nu boos dat ik die van jou niet kies?
Skipquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:RealSkipBayless twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 00:23:34Heat are 18-3 in playoff games with Dan Crawford officiating. He will referee tonight's game. Another reason Heat will dominate. reageer retweet
24/7 LBJ bashen voordat ie ring wonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Skip
Waar je terecht het woord kk voor kan gebruiken
Welk vliegtuig?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar niet ingaan op argumenten en niet verder komen dan 'er beweegt iets' duidt op de spanningsboog van een kleuter.
"Hier komt het vliegtuigje"
Johannes, is dit de persoon waar jij je toekomst van wil laten afhangen? Ik zou toch wat hoger inzettenquote:
ah u madquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes, is dit de persoon waar jij je toekomst aan wil laten afhangen? Ik zou toch wat hoger inzetten![]()
Einde betoog #TeamLittlerabbit
Daarom een pollquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik waardeer beide inzendingen maar ondanks de keuze van DP ga ik voor het ontwerp van LR aangezien j0rdiii heeft geclaimd dat hij VI quotes ziet als iets om in te stikken en dat is onverenigbaar met onze boodschap.
Aan de andere kant minachten wij niemand.
Ik had bijna over deze troll poging heen gelezen, maar ik zie graag dat je je nader verklaard.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je de boel nou lopen omdraaien? Dat is wel heel treurig
royeren kan alleen per pollquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lees je wel wat Johannes zegt? Hij royeert J0rdiiii bij deze.
Probeer je nu te rellen ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lees je wel wat Johannes zegt? Hij royeert J0rdiiii bij deze.
verklaart.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had bijna over deze troll poging heen gelezen, maar ik zie graag dat je je nader verklaard.
Wat politiek correctquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vaar eventjes als schipper naar God. Vechten jullie het maar uit. Rellen is toegestaan binnen #TeamJohannes. De policy gebiedt mij te zeggen dat jullie deze rellen vooral niet naar andere subfora moeten uitbreiden.
En ik post nog wel mooie damesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wachten tot men dat voor je opricht. Zal wel iets met charisma te maken hebben.
Typ je weer een letter extra. 'Ons' bestaat volgens mijn berekeningen uit 3 letters en 'onze' uit 4.quote:
trustequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten jongens (en doublepain).
Wat moet ik nog meer doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaar dat je binnen de partijrapporten op een aantal aspecten een 'acceptabel' scoort.
Die laatste zin was eigenlijk overbodig. Door mij te beroepen op Louis de God kon ik iedereen die mij tegensprak afdoen als barbaarse ketter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat politiek correctJij kent het wereldje op je duimpje.
De toekomst zal uitwijzen of #TeamDavy tot langetermijnplanning instaat is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou hij verder moeten kijken dan z'n eigen belangen.
Jaloers op onze relatie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dus? Moet dit een belofte voorstellen?
Alleen als één van de onderstaande mensen verdedigd moet worden:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Johannes, jij bent een relbeest pur sang. Niet ontkennen jij.
Daarin steun ik je.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als één van de onderstaande mensen verdedigd moet worden:
[ afbeelding ]
Omdat het in VBL plaatsvindt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen tegenwoordig alles een rel?
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
mijn verkiezingscampagen voor stylo werd niet overal geaccepteerd trouwens
kpd vond het niet leuk, en in pol en gc ook al niet
de steun voor stylo is buiten vbl niet echt heel groot dus...
Alsnog sta ik hier niet achterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als één van de onderstaande mensen verdedigd moet worden:
[ afbeelding ]
Dat klinkt stoer of zo. Dan kun je naderhand terugblikken en zeggen "Weet je nog wel toen..."quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen tegenwoordig alles een rel?
Louis is een baas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan steun je mij altijd. Of geloof je niet in de Here Louis?
Weet je nog toen we Dear Reader Wizard People bespraken? Mooie tijden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt stoer of zo. Dan kun je naderhand terugblikken en zeggen "Weet je nog wel toen..."
Tevens is het een makkelijke manier om een groot aantal posts in 1x te behandelen.
Weet je nog toen JR het afkraakte? Dat was mij toch een rel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je nog toen we Dear Reader Wizard People bespraken? Mooie tijden.
Weet je nog dat we naar het B&H topic van nicki gingen om mensen die haar niet mogen op hun plaats te zetten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt stoer of zo. Dan kun je naderhand terugblikken en zeggen "Weet je nog wel toen..."
Tevens is het een makkelijke manier om een groot aantal posts in 1x te behandelen.
Als jouw definitie van een rel het tonen van stompzinnigheid aan de kant van JR is dan was dat inderdaad een grote rel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog toen JR het afkraakte? Dat was mij toch een rel.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog een keer dat ik Jordi Alba met Jessica Alba verwarde en er toen plaatjes van postte? Echt hilarisch was dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat we naar het B&H topic van nicki gingen om mensen die haar niet mogen op hun plaats te zetten?
Dat zal voor eeuwig in mijn herinnering blijven bestaan.
En terecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en dat ggmm dat allemaal moest verwijderen dat was echt een grote rel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je nog een keer dat ik Jordi Alba met Jessica Alba verwarde en er toen plaatjes van postte? Echt hilarisch was dit.
Klopt ja. Ik heb je daar een aantal positieve notes voor gegevens overigens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je nog een keer dat ik Jordi Alba met Jessica Alba verwarde en er toen plaatjes van postte? Echt hilarisch was dit.
ik geef geen toestemming om het te gebruikenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik stel voor dat we voor het plaatje van Jordiii gaan
Eigenlijk maar 1 waar het specifiek stond. (dit vond ik fantastischquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb je daar een aantal positieve notes voor gegevens overigens.
Nee, je hebt leuke parodieën en rotzooi. En die onzin valt bij rotzooi. Harry Potter en de verloren rat is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Zwaar onterecht. Maar op een dag zal je het licht zien mijn zoon.
THEE ERquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Divje het volgende:
Kanker, zit ik hier nu tussen ajacieden en psv-lui
trusten beste mod ooitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier verloor ik m'n interesse om verder te lezen.
Oh ja, ik zou gaan slapen trouwens.
'supquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Divje het volgende:
Kanjer, zit ik hier nu tussen ajacieden en psv-lui
Haha je bent zwart.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier verloor ik m'n interesse om verder te lezen.
Oh ja, ik zou gaan slapen trouwens.
Nou meid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Divje het volgende:
j0rdiiii legt de leer van VI naast zich neer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik stel voor dat we voor het plaatje van Jordiii gaan
En ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Divje het volgende:
dat is rikazioquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
dat is echt in tegenwoordig he
één van jullie hier al iemand doodgeschopt??
LR moet verhuurd worden aan onze zusterteam, heb weinig vertrouwen in hemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
j0rdiiii legt de leer van VI naast zich neer.
Dit is trouwens je moment om al je grieven met LR weg te werken, anders komt dat oude zeer op een ander moment boven en dan zullen onze concurrenten er goedkoop mee willen scoren.
Dat werd overigens ook als trollen gezien door onze VBL posts, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat we naar het B&H topic van nicki gingen om mensen die haar niet mogen op hun plaats te zetten?
Dat zal voor eeuwig in mijn herinnering blijven bestaan.
divje deed het hij deed het]quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE KOMEN!! ZE KOMEN!!
Ik heb ook niks tegen johannes. Vind het een prima user zelfs.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Niks tegen johannes almost 20jarige met bazenpaints.
Kom maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
divje deed het hij deed het]
ban ban ban
hoi cara je mag niet meer kankeren ik waarschuw je want ik vind je tofquote:
Nee jij gooit kopjes thee over mensen heen. Dat noem ik geen juichen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik juich voor Rotterdam. Dat is wat anders.
Kan je dit gebrek aan vertrouwen verder uitleggen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LR moet verhuurd worden aan onze zusterteam, heb weinig vertrouwen in hem
Rellen in #TEAMJOHANNES, vraag me af hij er echt staat als het moet, bijvoorbeeld als we weer een #FREE actie plegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit gebrek aan vertrouwen verder uitleggen?
Dit is echter hard bewijs van een VBL troll in B&Hquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd overigens ook als trollen gezien door onze VBL posts, maar dat geheel terzijde.
In het Jessica Alba topicquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
Echt een goede wedstrijdHopelijk valt die 2de goal snel. (ja, nu voelen jullie het eens als de rollen omgedraaid zijn)
Dat vind ik fijn je bent een kanjerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi cara je mag niet meer kankeren ik waarschuw je want ik vind je tof
wij staan open voor nieuwe invloedenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Elke user daar houden wij van, wij minachten niemand.
Net als jij en jordii heeft hij een fraaie collage verzorgd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rellen in #TEAMJOHANNES, vraag me af hij er echt staat als het moet, bijvoorbeeld als we weer een #FREE actie plegen.
En chicks die hun tieten niet posten dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Elke user daar houden wij van, wij minachten niemand.
Die zijn niet de beste van Hilversum! Nee!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En chicks die hun tieten niet posten dan?
Ik zie een aantal mensen hier graag als mod, maar stylo is er niet een van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als jij en jordii heeft hij een fraaie collage verzorgd.
Zou van zijn kant wel iets meer steun voor #StyloForMod willen zien, maar dit is ook begrijpelijk aangezien hij zelf ook ooit ambities voor deze functie had. Ik heb er vol vertrouwen in dat de bijdrage van LR een dergelijke eindspurt voor stylo zal veroorzaken dat ze nu in Koerdistan wel kunnen beginnen met het #StyloIsMod-standbeeld.
Oh maar dat is net de man die #TeamJohannes naar voren heeft geschovenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zie een aantal mensen hier graag als mod, maar stylo is er niet een van.
Wij minachten uiteraard niemandquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als jij en jordii heeft hij een fraaie collage verzorgd.
Zou van zijn kant wel iets meer steun voor #StyloForMod willen zien, maar dit is ook begrijpelijk aangezien hij zelf ook ooit ambities voor deze functie had. Ik heb er vol vertrouwen in dat de bijdrage van LR een dergelijke eindspurt voor stylo zal veroorzaken dat ze nu in Koerdistan wel kunnen beginnen met het #StyloIsMod-standbeeld.
die worden ook geaccepteerdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar niet voor mijns want ik ben een nobodie.
Bij deze geaccepteerd als zusterpartij.quote:
Als je zo over Strootman door blijft praten dan gaat het niet goedkomenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom moeten die twee kutkoppen toegestaan worden?
Ik kan er geen reet aan doen dat zijn moeder niet is overleden tijdens de bevalling.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zo over Strootman door blijft praten dan gaat het niet goedkomen
Jij moet idd gewoon aan de mod.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh maar dat is net de man die #TeamJohannes naar voren heeft geschoven
Oh je gaat door?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan er geen reet aan doen dat zijn moeder niet is overleden tijdens de bevalling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |