Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:10 schreef Jimbo het volgende:
niet zo zeiken om dat topic, het is heel simpel, of hier word normaler gepost of heel SC gaat weg.. dat kan iedere mongool je nog wel vertellen
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh. In plaats dat Will Smith zijn zoon rollen geeft speelt hij nu maar gewoon met hem mee
Die zoon heeft overigens wel een ontiegelijk dom hoofd.
Dus jouw zoon wordt binnen afzienbare tijd mod?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.
[..]
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.
Misschien weten ze geen opvolger voor jou en proberen ze het zo makkelijker te maken voor Don en VHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.
Stijn wil niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus jouw zoon wordt binnen afzienbare tijd mod?
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vormquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef JanCees het volgende:
Niet de vinger naar mij wijzen jimbo, heb hier alleen meegelezen
Je bent zelf een sjonny.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAT EEN BAL HEE SJONNY! ONGELOFELIJK!
het voelde een beetje persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vorm
ik heb t tegen iedereen
Waar ben ik eens?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf eens sjonny.
En een bal.
En ongelooflijk.
gast... je bent nog serieus ook hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.
Dat maakt z'n hoofd overigens niet minder dom.
Riep jij net op om serieuzer te gaan posten? Trollololol?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vorm
ik heb t tegen iedereen
Nee joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien weten ze geen opvolger voor jou en proberen ze het zo makkelijker te maken voor Don en VH
sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
het voelde een beetje persoonlijk aan.maar ik begrijp je punt wel..
Dan zijn we het niet met elkaar eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast... je bent nog serieus ook he?
VBL SC is het afvoerputje van fok (en ja ONZ is slechts het riool)
Sure we hebben het leuk onderling, ik vind het ook tof en alles. maar normaal gepost hier..nee man
ik vind het goed zoals het is, maar ik snap dat topic / post wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Riep jij net op om serieuzer te gaan posten? Trollololol?
Hier ben ik het mee eens. Ik zie nooit wat ongeoorloofds.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ik juist niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sure we hebben het leuk onderling, ik vind het ook tof en alles. maar normaal gepost hier..nee man
niet de eerste keer hequote:
Ja maar dat her van jou komt...kan me nog wel een topic over twee dooie jongetjes herrinerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het goed zoals het is, maar ik snap dat topic / post wel.
andere mods en wat FA's zijn 'ons' gewoon helemaal spuugzat, simpel
Hoor wie het zegt met je record onzin.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm... ik had hem verwijderd tbh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee man. Maar de post mag gewoon
En daardoor bannen ze iedereen van VBL die buiten VBL post.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Jimbo het volgende:
andere mods en wat FA's zijn 'ons' gewoon helemaal spuugzat, simpel
nee we posten hier zoals we zijn en elkaar 'kennen'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik juist niet.
Hier wordt niet zo in en triest gepost als de meeste forum waar mensen (zeker de oude kliek) het forum veel en veel te serieus.
gebeurt elke weekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Zipportal het volgende:
Keeper slaat voetballer ziekenhuis in
WOLDENDORP -
Een keeper van VV Meedhuizen heeft vanavond een jonge speler van voetbalclub WEO het ziekenhuis ingeschopt en -geslagen in het Groningse Woldendorp. Het slachtoffer is zwaargewond geraakt. De keeper en een andere voetballer zijn aangehouden.
Na een overtreding op het veld tijdens de tweede helft van een wedstrijd tussen B-junioren liepen de emoties zowel op het veld als in het publiek hoog op. Vervolgens kwam de keeper van VV Meedhuizen op zijn tegenspeler af en begon hij te schoppen en slaan.
Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Een traumahelikopter werd uit voorzorg opgeroepen. De politie was in Woldendorp aanwezig om te voorkomen dat het verder uit de hand zou lopen.
Valt wel mee. Ja jij doet het behoorlijk, maar verderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee we posten hier zoals we zijn en elkaar 'kennen'
maar het getrol/constante gekanker overal komt veel mensen de strot uit.
Zodra er iets is op fok is het 90% van de keren iets met een VBL user![]()
en ja hier doe ik vrolijk aan mee, een voor allen allen voor een.. maar ik snap vanuit welke hoek kim-jun il en zn genootschap komen
Ze laten nu VBL SC voor wat het is... Morgen wordt alle teringzooi eruit gefilterdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee man. Maar de post mag gewoon
Ik vind dat er in ONZ en KLB net zoveel getrolled wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Jimbo het volgende:
Zodra er iets is op fok is het 90% van de keren iets met een VBL user![]()
ik doe net zo hard mee als iedereen, ik ken de gevolgen voor zulk gedrag en zal er niet om lopen janken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja maar dat her van jou komt...kan me nog wel een topic over twee dooie jongetjes herrineren
Hij probeert zijn eigen design er door te drukken. Zijn argumenten ben ik vergeten maar hij heeft het in zijn sig gezet en dat vind ik wel van geestdrift getuigen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
johannes dat konijn gebruikt steeds het verkeerde plaatje voor je team man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |