Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:10 schreef Jimbo het volgende:
niet zo zeiken om dat topic, het is heel simpel, of hier word normaler gepost of heel SC gaat weg.. dat kan iedere mongool je nog wel vertellen
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh. In plaats dat Will Smith zijn zoon rollen geeft speelt hij nu maar gewoon met hem mee
Die zoon heeft overigens wel een ontiegelijk dom hoofd.
Dus jouw zoon wordt binnen afzienbare tijd mod?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.
[..]
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.
Misschien weten ze geen opvolger voor jou en proberen ze het zo makkelijker te maken voor Don en VHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het enige probleem is dat hier gewoon normaal gepost werd. Er is geen enkele aanleiding voor dat topic. Dat maakt het een beetje sneu.
Stijn wil niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus jouw zoon wordt binnen afzienbare tijd mod?
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vormquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef JanCees het volgende:
Niet de vinger naar mij wijzen jimbo, heb hier alleen meegelezen
Je bent zelf een sjonny.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAT EEN BAL HEE SJONNY! ONGELOFELIJK!
het voelde een beetje persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vorm
ik heb t tegen iedereen
Waar ben ik eens?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf eens sjonny.
En een bal.
En ongelooflijk.
gast... je bent nog serieus ook hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, in eerste instantie deelde ik deze mening. Maar toen bedacht ik me dat ik hetzelfde voor mijn zoon zou doen.
Dat maakt z'n hoofd overigens niet minder dom.
Riep jij net op om serieuzer te gaan posten? Trollololol?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gebruik de vorm 'jij' in een algemene vorm
ik heb t tegen iedereen
Nee joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien weten ze geen opvolger voor jou en proberen ze het zo makkelijker te maken voor Don en VH
sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
het voelde een beetje persoonlijk aan.maar ik begrijp je punt wel..
Dan zijn we het niet met elkaar eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast... je bent nog serieus ook he?
VBL SC is het afvoerputje van fok (en ja ONZ is slechts het riool)
Sure we hebben het leuk onderling, ik vind het ook tof en alles. maar normaal gepost hier..nee man
ik vind het goed zoals het is, maar ik snap dat topic / post wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Riep jij net op om serieuzer te gaan posten? Trollololol?
Hier ben ik het mee eens. Ik zie nooit wat ongeoorloofds.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |