2 weken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat ze caland een tijdje vast houden trouwens
#TeamGGMM lijkt nu een goedkope kopie van #TeamJohannes.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal de website van het AMC ook wel lastig te vinden zijn.
Ga je de boel nou lopen omdraaien? Dat is wel heel treurigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamGGMM lijkt nu een goedkope kopie van #TeamJohannes.
Dank dat je jezelf zo uit de markt prijst
Groeten aan je lid Tyron
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emile lijkt op een downer, Sierd lijkt met wel tegenzin mee te werken
En wat is die witte achtergrond bij Aad in een verder donker getinte poster?
Je weet dat je al in VBL bent toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben trouwens allemaal dingen aan het googlen om op VBL uit te komen.
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannes
jij wil je even laten gelden door je eigen style erin te doen, mr. bigstar
Ik zal het binnenkort aan de achterban voorleggen. Een groot leider durft te delegeren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij jezelf belangrijker vindt dan onze idealen... Het is niet hoe ze jou zien, maar hoe ze achter jouw ideeën staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort aan de achterban voorleggen. Een groot leider durft te delegeren.
en dan mij afkraken om jouw ontwerpquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...
Je zit hier zo trots als hond met 7 lullen te doen omdat je een gifje kon inpassen, maar je visie reikt geeneens tot je voordeur. Laat staan bij het volk
Zit jij nou VI te quoten? Ik dacht dat je dat zo kansloos vond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dan mij afkraken om jouw ontwerp
goedkoop scoren noem ik dat, effectbejag
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannes
jij wil je even laten gelden door je eigen style erin te doen, mr. bigstar
Heren heren rustig rustig. Ik hoef toch niet lid Rensie Rensie te laten komen om de vrede tussen jullie te doen wederkeren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...
Je zit hier zo trots als hond met 7 lullen te doen omdat je een gifje kon inpassen, maar je visie reikt geeneens tot je voordeur. Laat staan bij het volk
Hij kan niet op tegen mijn sterke argumenten. Dus dan maar terugvallen op dit oude kunstje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit jij nou VI te quoten? Ik dacht dat je dat zo kansloos vond.
Als je eenmaal begonnen bent houd je er nooit meer mee op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik voelde mij al ongemakkelijk tijdens het typenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kan niet op tegen mijn sterke argumenten. Dus dan maar terugvallen op dit oude kunstje.
Overigens heb ik uit enkele bronnen vernomen dat het om bans van 2+ weken draait.
wat een mooie uitspraakquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Aad de Mos heeft een raar hoofd op die onderste pic.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DP ik heb even je hulp nodig:
wat steunen wij als ons officiële mission statement?
[ afbeelding ] of
[ afbeelding ]
De kunstenaars mogen hun zaak bepleiten.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn argument is overigens nog steeds niet ontkracht. Als je een publiek wil pakken moet je met een pakkende poster komen. Geen poster waar je omlaag moet scrollen om alle informatie tot je te kunnen nemen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 2de beweegt, dat is altijd leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DP ik heb even je hulp nodig:
wat steunen wij als ons officiële mission statement?
[ afbeelding ] of
[ afbeelding ]
De kunstenaars mogen hun zaak bepleiten.
Ben je nu boos dat ik die van jou niet kies?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een 4 jarig kind
nu?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een 4 jarig kind
twitter:RealSkipBayless twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 00:23:34Heat are 18-3 in playoff games with Dan Crawford officiating. He will referee tonight's game. Another reason Heat will dominate. reageer retweet
Nee, maar niet ingaan op argumenten en niet verder komen dan 'er beweegt iets' duidt op de spanningsboog van een kleuter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je nu boos dat ik die van jou niet kies?
Skipquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:RealSkipBayless twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 00:23:34Heat are 18-3 in playoff games with Dan Crawford officiating. He will referee tonight's game. Another reason Heat will dominate. reageer retweet
24/7 LBJ bashen voordat ie ring wonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Skip
Waar je terecht het woord kk voor kan gebruiken
Welk vliegtuig?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar niet ingaan op argumenten en niet verder komen dan 'er beweegt iets' duidt op de spanningsboog van een kleuter.
"Hier komt het vliegtuigje"
Johannes, is dit de persoon waar jij je toekomst van wil laten afhangen? Ik zou toch wat hoger inzettenquote:
ah u madquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes, is dit de persoon waar jij je toekomst aan wil laten afhangen? Ik zou toch wat hoger inzetten![]()
Einde betoog #TeamLittlerabbit
Daarom een pollquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik waardeer beide inzendingen maar ondanks de keuze van DP ga ik voor het ontwerp van LR aangezien j0rdiii heeft geclaimd dat hij VI quotes ziet als iets om in te stikken en dat is onverenigbaar met onze boodschap.
Aan de andere kant minachten wij niemand.
Ik had bijna over deze troll poging heen gelezen, maar ik zie graag dat je je nader verklaard.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je de boel nou lopen omdraaien? Dat is wel heel treurig
royeren kan alleen per pollquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lees je wel wat Johannes zegt? Hij royeert J0rdiiii bij deze.
Probeer je nu te rellen ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lees je wel wat Johannes zegt? Hij royeert J0rdiiii bij deze.
verklaart.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had bijna over deze troll poging heen gelezen, maar ik zie graag dat je je nader verklaard.
Wat politiek correctquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vaar eventjes als schipper naar God. Vechten jullie het maar uit. Rellen is toegestaan binnen #TeamJohannes. De policy gebiedt mij te zeggen dat jullie deze rellen vooral niet naar andere subfora moeten uitbreiden.
En ik post nog wel mooie damesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wachten tot men dat voor je opricht. Zal wel iets met charisma te maken hebben.
Typ je weer een letter extra. 'Ons' bestaat volgens mijn berekeningen uit 3 letters en 'onze' uit 4.quote:
trustequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten jongens (en doublepain).
Wat moet ik nog meer doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaar dat je binnen de partijrapporten op een aantal aspecten een 'acceptabel' scoort.
Die laatste zin was eigenlijk overbodig. Door mij te beroepen op Louis de God kon ik iedereen die mij tegensprak afdoen als barbaarse ketter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat politiek correctJij kent het wereldje op je duimpje.
De toekomst zal uitwijzen of #TeamDavy tot langetermijnplanning instaat is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou hij verder moeten kijken dan z'n eigen belangen.
Jaloers op onze relatie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dus? Moet dit een belofte voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |