Nee jij bent het ergste van iedereen. Niet dat je mij hoort klagen hoor. Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik doe net zo hard mee als iedereen, ik ken de gevolgen voor zulk gedrag en zal er niet om lopen janken.
Ja ik spam en trol graag. niks mis mee
Vaak omdat er getrollt of gekankert word.. dat nemen ze niet voor lief ergens anders en gaan er gastmodjes weer zitten janken jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daardoor bannen ze iedereen van VBL die buiten VBL post.
Dat is gewoon choleratriest.
Ik vind VBL hoog niveau en het VI topic extreem hoog niveau.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt met je record onzin.
Overigens wordt er in VBL juist op een niveau gepost, daar waar er in elk ander subforum om werkelijk elke natte scheet wordt gelachen, tot aan verering toe.
Het enige wat wel wat minder mag is dat minderwaardigheidscomplex omtrent autoriteit.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vaak omdat er getrollt of gekankert word.. dat nemen ze niet voor lief ergens anders en gaan er gastmodjes weer zitten janken ja
Ook als er niet getrolled wordt bannen ze zomaar users uit VBL, is al meermaals gebeurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Jimbo het volgende:
Vaak omdat er getrollt of gekankert word.. dat nemen ze niet voor lief ergens anders en gaan er gastmodjes weer zitten janken ja
Zullen ze vast wel iets gedaan hebben. Een negerlul gepost bvquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook als er niet getrolled wordt bannen ze zomaar users uit VBL, is al meermaals gebeurd.
Mijn argument is overigens nog steeds niet ontkracht. Als je een publiek wil pakken moet je met een pakkende poster komen. Geen poster waar je omlaag moet scrollen om alle informatie tot je te kunnen nemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind VBL hoog niveau en het VI topic extreem hoog niveau.
Blame Google.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Als er een touw tussen de billen zat was het wel goed?
Nope.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel iets gedaan hebben
ik ben precies wat er mis is met dit geheel ja, ik kan me ook zeker aangesproken voelen erdoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ja jij doet het behoorlijk, maar verder
onz en klb zijn niets meer dan de kankergezwellen van dit forumquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat er in ONZ en KLB net zoveel getrolled wordt.
quote:
Toen was ook de wereld te kleinquote:Een negerlul gepost bv
Niks mis meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij bent het ergste van iedereen. Niet dat je mij hoort klagen hoor. Ik vind het wel leuk.
Goeie sig. Ik ga er morgen eens een goed kijkje naar nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn argument is overigens nog steeds niet ontkracht. Als je een publiek wil pakken moet je met een pakkende poster komen. Geen poster waar je omlaag moet scrollen om alle informatie tot je te kunnen nemen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind VBL hoog niveau en het VI topic extreem hoog niveau.
zoals in Lesbeau ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook als er niet getrolled wordt bannen ze zomaar users uit VBL, is al meermaals gebeurd.
Dit vind ik een beetje gelul van de koude grond. Zo kan je overal een punt aan maken, omdat we hier op Fok geen goede moderators kunnen vinden zit Morpheus hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn argument is overigens nog steeds niet ontkracht. Als je een publiek wil pakken moet je met een pakkende poster komen. Geen poster waar je omlaag moet scrollen om alle informatie tot je te kunnen nemen.
Soms is het echte leven ook hielen gelik. En dat is dan weerzinwekkend.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het gedrag in VBL trouwens een stuk meer op het echte leven lijken dan dat hielen gelik in veel andere delen van FOK! (zo niet allen).
Ik ben nergens blij of boos om. Volgens mij neem je het gezeik ook iets te serieus uit het VBL kamp.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben precies wat er mis is met dit geheel ja, ik kan me ook zeker aangesproken voelen erdoor.
dat wil niet zeggen dat ik stop, maar ik ken de gevolgen en zal er dus niet om gaan lopen janken.
Wees gewoon blij dat vbl SC nog bestaat, achter de schermen willen ze heb al maanden dood gooien en zit er een FA en mods uit onverwachte hoeken ons/jullie te verdedigen als een malle
Sowieso 2-3 mensen die niets wat ook maar op een troll leek kregen een ban omdat ze een VBL related UI gepost werd.quote:
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nergens blij of boos om. Volgens mij neem je het gezeik ook iets te serieus uit het VBL kamp.
Of dacht jij werkelijk dat een Caland of een Smoofie er meezit?
dan moeten ze een unban vragen en een reden vragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso 2-3 mensen die niets wat ook maar op een troll leek kregen een ban omdat ze een VBL related UI gepost werd.
Ja, want dat werkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan moeten ze een unban vragen en een reden vragen.
Zal de website van het AMC ook wel lastig te vinden zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Jimbo het volgende:
Tevens even een uitleg over het gescheld
Dit 'moet' eraf omdat google.
Als je nu iets zoekt komt er vaak gekanker van FOK bovendrijven, vandaar dat ze het wat willen aanpassen om de goed (:') ) naam van fok te behouden.
zelfde reden waarom tieten niet mogen, er was over geklaagd bij de adwords en nu gingen ze huilen dus fok heeft zn laatste waarschuwing gehad
Ja. In VBL zitten gasten die niks om FOK geven en gewoon over voetbal en het leven willen lullen. Buiten VBL nemen ze het allemaal veels te serieus en zijn mensen echt op zoek naar lotgenoten of hulp. Dan worden die (bijna) automatisch beschermd tegen die kwaaie vbl'ertjes. Tong is daar bv het levende voorbeeld van. Al heb ik persoonlijk geen problemen met hemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het gedrag in VBL trouwens een stuk meer op het echte leven lijken dan dat hielen gelik in veel andere delen van FOK! (zo niet allen).
koop een groter scherm man idiootquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast kijk nou zelf... Dit is toch geen snelle poster waarmee je publiek aan je bindt?
Nou uit marktonderzoek is gebleken dat een groot aantal users het gebruik van J Alba gifjes kan waarderen en een groot deel van de respondenten was behoorlijk specifiek over het woord gifjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast kijk nou zelf... Dit is toch geen snelle poster waarmee je publiek aan je bindt?
Je bent in vorm vandaagquote:
Werd net gewoon op een wat sarcastische manier wat grappen gemaakt. Vervolgens door de mods ingegrepen dus. Niet echt iets speciaals gebeurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze.
ik heb de laatste topics niet gelezen dus ik drop er zo maar in, maar las vanmorgen flink wat gezeik erom
Het wordt simpelweg allemaal veel te serieus genomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Werd net gewoon op een wat sarcastische manier wat grappen gemaakt. Vervolgens door de mods ingegrepen dus. Niet echt iets speciaals gebeurd.
Werden bijv. wat voetballiederen naar fok vertaald, maar niks persoonlijks naar een mod toe.
Emile lijkt op een downer, Sierd lijkt met wel tegenzin mee te werkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou uit marktonderzoek is gebleken dat een groot aantal users het gebruik van J Alba gifjes kan waarderen en een groot deel van de respondenten was behoorlijk specifiek over het woord gifjes.
Precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het wordt simpelweg allemaal veel te serieus genomen.
Dat heb je goed verwoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. In VBL zitten gasten die niks om FOK geven en gewoon over voetbal en het leven willen lullen. Buiten VBL nemen ze het allemaal veels te serieus en zijn mensen echt op zoek naar lotgenoten of hulp. Dan worden die (bijna) automatisch beschermd tegen die kwaaie vbl'ertjes. Tong is daar bv het levende voorbeeld van. Al heb ik persoonlijk geen problemen met hem
hier welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |