Ja, want dat werkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan moeten ze een unban vragen en een reden vragen.
Zal de website van het AMC ook wel lastig te vinden zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Jimbo het volgende:
Tevens even een uitleg over het gescheld
Dit 'moet' eraf omdat google.
Als je nu iets zoekt komt er vaak gekanker van FOK bovendrijven, vandaar dat ze het wat willen aanpassen om de goed (:') ) naam van fok te behouden.
zelfde reden waarom tieten niet mogen, er was over geklaagd bij de adwords en nu gingen ze huilen dus fok heeft zn laatste waarschuwing gehad
Ja. In VBL zitten gasten die niks om FOK geven en gewoon over voetbal en het leven willen lullen. Buiten VBL nemen ze het allemaal veels te serieus en zijn mensen echt op zoek naar lotgenoten of hulp. Dan worden die (bijna) automatisch beschermd tegen die kwaaie vbl'ertjes. Tong is daar bv het levende voorbeeld van. Al heb ik persoonlijk geen problemen met hemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het gedrag in VBL trouwens een stuk meer op het echte leven lijken dan dat hielen gelik in veel andere delen van FOK! (zo niet allen).
koop een groter scherm man idiootquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast kijk nou zelf... Dit is toch geen snelle poster waarmee je publiek aan je bindt?
Nou uit marktonderzoek is gebleken dat een groot aantal users het gebruik van J Alba gifjes kan waarderen en een groot deel van de respondenten was behoorlijk specifiek over het woord gifjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast kijk nou zelf... Dit is toch geen snelle poster waarmee je publiek aan je bindt?
Je bent in vorm vandaagquote:
Werd net gewoon op een wat sarcastische manier wat grappen gemaakt. Vervolgens door de mods ingegrepen dus. Niet echt iets speciaals gebeurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze.
ik heb de laatste topics niet gelezen dus ik drop er zo maar in, maar las vanmorgen flink wat gezeik erom
Het wordt simpelweg allemaal veel te serieus genomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Werd net gewoon op een wat sarcastische manier wat grappen gemaakt. Vervolgens door de mods ingegrepen dus. Niet echt iets speciaals gebeurd.
Werden bijv. wat voetballiederen naar fok vertaald, maar niks persoonlijks naar een mod toe.
Emile lijkt op een downer, Sierd lijkt met wel tegenzin mee te werkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou uit marktonderzoek is gebleken dat een groot aantal users het gebruik van J Alba gifjes kan waarderen en een groot deel van de respondenten was behoorlijk specifiek over het woord gifjes.
Precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het wordt simpelweg allemaal veel te serieus genomen.
Dat heb je goed verwoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. In VBL zitten gasten die niks om FOK geven en gewoon over voetbal en het leven willen lullen. Buiten VBL nemen ze het allemaal veels te serieus en zijn mensen echt op zoek naar lotgenoten of hulp. Dan worden die (bijna) automatisch beschermd tegen die kwaaie vbl'ertjes. Tong is daar bv het levende voorbeeld van. Al heb ik persoonlijk geen problemen met hem
hier welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |