2 weken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat ze caland een tijdje vast houden trouwens
#TeamGGMM lijkt nu een goedkope kopie van #TeamJohannes.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal de website van het AMC ook wel lastig te vinden zijn.
Ga je de boel nou lopen omdraaien? Dat is wel heel treurigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamGGMM lijkt nu een goedkope kopie van #TeamJohannes.
Dank dat je jezelf zo uit de markt prijst
Groeten aan je lid Tyron
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emile lijkt op een downer, Sierd lijkt met wel tegenzin mee te werken
En wat is die witte achtergrond bij Aad in een verder donker getinte poster?
Je weet dat je al in VBL bent toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben trouwens allemaal dingen aan het googlen om op VBL uit te komen.
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannes
jij wil je even laten gelden door je eigen style erin te doen, mr. bigstar
Ik zal het binnenkort aan de achterban voorleggen. Een groot leider durft te delegeren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emile lijkt op een downer, Sierd lijkt met wel tegenzin mee te werken
En wat is die witte achtergrond bij Aad in een verder donker getinte poster?
Ik krijg het gevoel dat jij jezelf belangrijker vindt dan onze idealen... Het is niet hoe ze jou zien, maar hoe ze achter jouw ideeën staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort aan de achterban voorleggen. Een groot leider durft te delegeren.
en dan mij afkraken om jouw ontwerpquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...
Je zit hier zo trots als hond met 7 lullen te doen omdat je een gifje kon inpassen, maar je visie reikt geeneens tot je voordeur. Laat staan bij het volk
Zit jij nou VI te quoten? Ik dacht dat je dat zo kansloos vond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dan mij afkraken om jouw ontwerp
goedkoop scoren noem ik dat, effectbejag
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb voortgeborduurd op het ontwerp van johannes
jij wil je even laten gelden door je eigen style erin te doen, mr. bigstar
Heren heren rustig rustig. Ik hoef toch niet lid Rensie Rensie te laten komen om de vrede tussen jullie te doen wederkeren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes? Je hebt voortgeborduurd op mijn ontwerp...
Je zit hier zo trots als hond met 7 lullen te doen omdat je een gifje kon inpassen, maar je visie reikt geeneens tot je voordeur. Laat staan bij het volk
Hij kan niet op tegen mijn sterke argumenten. Dus dan maar terugvallen op dit oude kunstje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit jij nou VI te quoten? Ik dacht dat je dat zo kansloos vond.
Als je eenmaal begonnen bent houd je er nooit meer mee op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit jij nou VI te quoten? Ik dacht dat je dat zo kansloos vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |