dat is rikazioquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
dat is echt in tegenwoordig he
één van jullie hier al iemand doodgeschopt??
LR moet verhuurd worden aan onze zusterteam, heb weinig vertrouwen in hemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
j0rdiiii legt de leer van VI naast zich neer.
Dit is trouwens je moment om al je grieven met LR weg te werken, anders komt dat oude zeer op een ander moment boven en dan zullen onze concurrenten er goedkoop mee willen scoren.
Dat werd overigens ook als trollen gezien door onze VBL posts, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat we naar het B&H topic van nicki gingen om mensen die haar niet mogen op hun plaats te zetten?
Dat zal voor eeuwig in mijn herinnering blijven bestaan.
divje deed het hij deed het]quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE KOMEN!! ZE KOMEN!!
Ik heb ook niks tegen johannes. Vind het een prima user zelfs.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Niks tegen johannes almost 20jarige met bazenpaints.
Kom maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
divje deed het hij deed het]
ban ban ban
hoi cara je mag niet meer kankeren ik waarschuw je want ik vind je tofquote:
Nee jij gooit kopjes thee over mensen heen. Dat noem ik geen juichen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik juich voor Rotterdam. Dat is wat anders.
Kan je dit gebrek aan vertrouwen verder uitleggen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LR moet verhuurd worden aan onze zusterteam, heb weinig vertrouwen in hem
Rellen in #TEAMJOHANNES, vraag me af hij er echt staat als het moet, bijvoorbeeld als we weer een #FREE actie plegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit gebrek aan vertrouwen verder uitleggen?
Dit is echter hard bewijs van een VBL troll in B&Hquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat werd overigens ook als trollen gezien door onze VBL posts, maar dat geheel terzijde.
In het Jessica Alba topicquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
Echt een goede wedstrijdHopelijk valt die 2de goal snel. (ja, nu voelen jullie het eens als de rollen omgedraaid zijn)
Dat vind ik fijn je bent een kanjerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi cara je mag niet meer kankeren ik waarschuw je want ik vind je tof
wij staan open voor nieuwe invloedenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Elke user daar houden wij van, wij minachten niemand.
Net als jij en jordii heeft hij een fraaie collage verzorgd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rellen in #TEAMJOHANNES, vraag me af hij er echt staat als het moet, bijvoorbeeld als we weer een #FREE actie plegen.
En chicks die hun tieten niet posten dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Elke user daar houden wij van, wij minachten niemand.
Die zijn niet de beste van Hilversum! Nee!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En chicks die hun tieten niet posten dan?
Ik zie een aantal mensen hier graag als mod, maar stylo is er niet een van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als jij en jordii heeft hij een fraaie collage verzorgd.
Zou van zijn kant wel iets meer steun voor #StyloForMod willen zien, maar dit is ook begrijpelijk aangezien hij zelf ook ooit ambities voor deze functie had. Ik heb er vol vertrouwen in dat de bijdrage van LR een dergelijke eindspurt voor stylo zal veroorzaken dat ze nu in Koerdistan wel kunnen beginnen met het #StyloIsMod-standbeeld.
Oh maar dat is net de man die #TeamJohannes naar voren heeft geschovenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zie een aantal mensen hier graag als mod, maar stylo is er niet een van.
Wij minachten uiteraard niemandquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als jij en jordii heeft hij een fraaie collage verzorgd.
Zou van zijn kant wel iets meer steun voor #StyloForMod willen zien, maar dit is ook begrijpelijk aangezien hij zelf ook ooit ambities voor deze functie had. Ik heb er vol vertrouwen in dat de bijdrage van LR een dergelijke eindspurt voor stylo zal veroorzaken dat ze nu in Koerdistan wel kunnen beginnen met het #StyloIsMod-standbeeld.
die worden ook geaccepteerdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar niet voor mijns want ik ben een nobodie.
Bij deze geaccepteerd als zusterpartij.quote:
Als je zo over Strootman door blijft praten dan gaat het niet goedkomenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom moeten die twee kutkoppen toegestaan worden?
Ik kan er geen reet aan doen dat zijn moeder niet is overleden tijdens de bevalling.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zo over Strootman door blijft praten dan gaat het niet goedkomen
Jij moet idd gewoon aan de mod.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh maar dat is net de man die #TeamJohannes naar voren heeft geschoven
Oh je gaat door?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan er geen reet aan doen dat zijn moeder niet is overleden tijdens de bevalling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |