Alleen als één van de onderstaande mensen verdedigd moet worden:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Johannes, jij bent een relbeest pur sang. Niet ontkennen jij.
Daarin steun ik je.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als één van de onderstaande mensen verdedigd moet worden:
[ afbeelding ]
Omdat het in VBL plaatsvindt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen tegenwoordig alles een rel?
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
mijn verkiezingscampagen voor stylo werd niet overal geaccepteerd trouwens
kpd vond het niet leuk, en in pol en gc ook al niet
de steun voor stylo is buiten vbl niet echt heel groot dus...
Alsnog sta ik hier niet achterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als één van de onderstaande mensen verdedigd moet worden:
[ afbeelding ]
Dat klinkt stoer of zo. Dan kun je naderhand terugblikken en zeggen "Weet je nog wel toen..."quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen tegenwoordig alles een rel?
Louis is een baas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan steun je mij altijd. Of geloof je niet in de Here Louis?
Weet je nog toen we Dear Reader Wizard People bespraken? Mooie tijden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt stoer of zo. Dan kun je naderhand terugblikken en zeggen "Weet je nog wel toen..."
Tevens is het een makkelijke manier om een groot aantal posts in 1x te behandelen.
Weet je nog toen JR het afkraakte? Dat was mij toch een rel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je nog toen we Dear Reader Wizard People bespraken? Mooie tijden.
Weet je nog dat we naar het B&H topic van nicki gingen om mensen die haar niet mogen op hun plaats te zetten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt stoer of zo. Dan kun je naderhand terugblikken en zeggen "Weet je nog wel toen..."
Tevens is het een makkelijke manier om een groot aantal posts in 1x te behandelen.
Als jouw definitie van een rel het tonen van stompzinnigheid aan de kant van JR is dan was dat inderdaad een grote rel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog toen JR het afkraakte? Dat was mij toch een rel.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog een keer dat ik Jordi Alba met Jessica Alba verwarde en er toen plaatjes van postte? Echt hilarisch was dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat we naar het B&H topic van nicki gingen om mensen die haar niet mogen op hun plaats te zetten?
Dat zal voor eeuwig in mijn herinnering blijven bestaan.
En terecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en dat ggmm dat allemaal moest verwijderen dat was echt een grote rel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je nog een keer dat ik Jordi Alba met Jessica Alba verwarde en er toen plaatjes van postte? Echt hilarisch was dit.
Klopt ja. Ik heb je daar een aantal positieve notes voor gegevens overigens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je nog een keer dat ik Jordi Alba met Jessica Alba verwarde en er toen plaatjes van postte? Echt hilarisch was dit.
ik geef geen toestemming om het te gebruikenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik stel voor dat we voor het plaatje van Jordiii gaan
Eigenlijk maar 1 waar het specifiek stond. (dit vond ik fantastischquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb je daar een aantal positieve notes voor gegevens overigens.
Nee, je hebt leuke parodieën en rotzooi. En die onzin valt bij rotzooi. Harry Potter en de verloren rat is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Zwaar onterecht. Maar op een dag zal je het licht zien mijn zoon.
THEE ERquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Divje het volgende:
Kanker, zit ik hier nu tussen ajacieden en psv-lui
trusten beste mod ooitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier verloor ik m'n interesse om verder te lezen.
Oh ja, ik zou gaan slapen trouwens.
'supquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Divje het volgende:
Kanjer, zit ik hier nu tussen ajacieden en psv-lui
Haha je bent zwart.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier verloor ik m'n interesse om verder te lezen.
Oh ja, ik zou gaan slapen trouwens.
Nou meid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Divje het volgende:
j0rdiiii legt de leer van VI naast zich neer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik stel voor dat we voor het plaatje van Jordiii gaan
En ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:55 schreef Divje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |