Is ook beter voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
Hulde voor de TT.![]()
Overigens bleek het niet het einde te zijn.
Dringen bij de Febo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef GSbrder het volgende:
De huidige drukte maakt het mij onmogelijk fatsoenlijk te dineren.
Iemand stoot uw bucket fried chicken om?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef GSbrder het volgende:
De huidige drukte maakt het mij onmogelijk fatsoenlijk te dineren.
Bij een islamitische Rotterdamse school door Marokkanen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
Het Frans examen was gestolen bij een islamitische Rotterdamse school. Lol.
Daar hadden ze hem al gemaakt zeker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
Zullen we die vanaf nu gewoon doodzwijgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Zucht, het CDA over drugs. Beetje als Voorschrift die graag schreeuwt, maar geen idee heeft waarover.
Het team van de Nazi-Wehrmacht-SS kan ook niet wachten om jou weer te bannen.quote:
Eerst pakken ze onze banen af, dan onze vrouwen, vervolgens onze bijstand en ten slotte onze examens. Ik dacht dat Wilders hier een einde aan zou makenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
Wat zei du_ke alweer over het refereren aan andere subfora?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het team van de Nazi-Wehrmacht-SS kan ook niet wachten om jou weer te bannen.
Naar tevredenheid tot dusver?quote:
Zeg, moet jij niet in NWS zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
Als het Daan van het Stedelijk Gymnasium was geweest was het natuurlijk een baasje.
Het is slechts een subforum dat hier steeds al dan niet terecht aan de schandpaal wordt genageld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zei du_ke alweer over het refereren aan andere subfora?
Nee, wel als het Benjamin was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
Als het Daan van het Stedelijk Gymnasium was geweest was het natuurlijk een baasje.
Te hoge declaraties =/= examenfraude.quote:
Job denkt ook, ik heb mijn best gedaan en nu ga ik graaien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te hoge declaraties =/= examenfraude.
Job denkt ook, christenen zijn er enkel om door de Joden financieel te worden uitgekleed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:41 schreef waht het volgende:
[..]
Job denkt ook, ik heb mijn best gedaan en nu ga ik graaien.
Geef die man eens ongelijk, de voorgenomen maatregelen op de AWBZ maken het voor hem en zijn vrouw een stuk duurder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:41 schreef waht het volgende:
[..]
Job denkt ook, ik heb mijn best gedaan en nu ga ik graaien.
Bovendien moet hij de PvdA-traditie waarmaken, Kok en Bos geven het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geef die man eens ongelijk, de voorgenomen maatregelen op de AWBZ maken het voor hem en zijn vrouw een stuk duurder.
BNW mag volgens mij nog wel belachelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zei du_ke alweer over het refereren aan andere subfora?
Enkel door de eigen gebruikers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
BNW mag volgens mij nog wel belachelijk gemaakt worden.
Bagger is een belangrijke industrie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vergeet het maar, dit keer trappen we niet in je lobby-activiteiten namens Boskalis.
Neem wat Norit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct. Maar we zitten hier met liquiditeitsproblemen.
Het systeem is het echter niet met hem eens.quote:
Het systeem ruikt naar bruinhemdjes. Dus het systeem valt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het systeem is het echter niet met hem eens.
Er moet iemand geliquideerd worden? Ik stuur je per DM wel een paar telefoonnummers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct. Maar we zitten hier met liquiditeitsproblemen.
Zoiets doet Daan van het Gymnasium niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
Alle macht zit helaas bij het systeem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het systeem ruikt naar bruinhemdjes. Dus het systeem valt niet serieus te nemen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent een sympathieke moslim bedenk ik mij net, gewoon een toffe gast.
Hulde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er moet iemand geliquideerd worden? Ik stuur je per DM wel een paar telefoonnummers.
Schuld van Bilderberg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alle macht zit helaas bij het systeem.
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.quote:
De pedofielenvereniging mag anders ook niet meer bij elkaar komen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.
Als wij een drankje doen is enkel Ziba over de zeik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.
Nee, de pedofielenvereniging mocht niet meer in kinderen komen, dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
De pedofielenvereniging mag anders ook niet meer bij elkaar komen.
En ook niet meer samenkomen, dat was ook fout.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de pedofielenvereniging mocht niet meer in kinderen komen, dat is iets heel anders.
U gaf ook wel erg weinig fooi, bijna net zo weinig als ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als wij een drankje doen is enkel Ziba over de zeik.
Gelukkig had de bardame niet door dat ik enkel wat Zimbabwaanse munten als fooi gaf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef waht het volgende:
[..]
U gaf ook wel erg weinig fooi, bijna net zo weinig als ik.
Samen in kinderen komen lijkt me ook geen goed idee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ook niet meer samenkomen, dat was ook fout.
Wat een disrespect voor andersneukenden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Samen in kinderen komen lijkt me ook geen goed idee.
Ik heb op het Gymnasium gezeten, die Daantjes doen dingen die jou nog zouden verbazen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef poepa het volgende:
[..]
Zoiets doet Daan van het Gymnasium niet.
Mij niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb op het Gymnasium gezeten, die Daantjes doen dingen die jou nog zouden verbazen.
Bestaal al.quote:
Zou ook van de zotte zijn als dat wel zo was, collectiviteit is immers uit den boze bij de rechtse.quote:
Maar ze plaatsen geen bommen in het OV, dat scheelt natuurlijk al wel weer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb op het Gymnasium gezeten, die Daantjes doen dingen die jou nog zouden verbazen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, als je ze daarna maar weer netjes dichtnaait.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bram houdt het topic in leven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe lang staat dat al in POL, we weten het nu wel.
Er is maar een land de baas in ellende en narigheid veroorzaken. En het begint met een D.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ze plaatsen geen bommen in het OV, dat scheelt natuurlijk al wel weer.
Djibouti?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is maar een land de baas in ellende en narigheid veroorzaken. En het begint met een D.
Denemarken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is maar een land de baas in ellende en narigheid veroorzaken. En het begint met een D.
Nog een verschil, Duitsers kruipen niet constant in de slachtofferrol en janken over hoe moeilijk ze het wel niet hebben, die hebben uit de puinzooi weer iets moois weten te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
siku?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog een verschil, Duitsers kruipen niet constant in de slachtofferrol en janken over hoe moeilijk ze het wel niet hebben, die hebben uit de puinzooi weer iets moois weten te maken.
Het gaat niet altijd over dat landje van jou.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog een verschil, Duitsers kruipen niet constant in de slachtofferrol en janken over hoe moeilijk ze het wel niet hebben, die hebben uit de puinzooi weer iets moois weten te maken.
Maar jij hebt het wel altijd over het feit dat moslims het slachtoffer zijn van een onrechtvaardige maatschappij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over dat landje van jou.
Het gaat vaker over mijn landje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over dat landje van jou.
Duitsersquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi tegenwicht dus m.b.t. Nikita en co.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij hebt het wel altijd over het feit dat moslims het slachtoffer zijn van een onrechtvaardige maatschappij.
Elke dag weer.
Helaas, want dat is namelijk Frankrijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi, dan houden ze dat maar lekker in NWS, hier is daar geen behoefte aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi tegenwicht dus m.b.t. Nikita en co.
Kom, kom, m'n lekkere Pruis, niet zo serieus...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan houden ze dat maar lekker in NWS, hier is daar geen behoefte aan.
Als jij het maar irritant vindt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij hebt het wel altijd over het feit dat moslims het slachtoffer zijn van een onrechtvaardige maatschappij.
Elke dag weer.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom, kom, m'n lekkere Pruis, niet zo serieus...
Hier, een ballon!
Het is v_P maar, straks gaat het weer over fecaliën ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi tegenwicht dus m.b.t. Nikita en co.
Daar was ik al bang voor...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is v_P maar, straks gaat het weer over fecaliën ofzo.
Ja dit is zijn manier om een knuffel van mij te vragen. Echt een scheetje is het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]U
Daar was ik al bang voor...
Laten we de Pruis allemaal een lekkere dikke knuffel geven!
Ik weet dat fecaliën tot jouw natuurlijke omgeving horen, maar ik wilde er vanavond niet over beginnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is v_P maar, straks gaat het weer over fecaliën ofzo.
Is goed dushi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet dat fecaliën tot jouw natuurlijke omgeving horen, maar ik wilde er vanavond niet over beginnen.
Nja, de pest is dat ze nogal eens de neiging hebben om die herrie naar buurlanden te exporteren..quote:
Voor veel meer zijn éénstrepers ook niet te gebruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
éénstrepers maken een wandeling met oudjes uit het bejaardenhuis in Bloemendaal.
Jawel, lintjeswacht en lasercontrole.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor veel meer zijn éénstrepers ook niet te gebruiken.
Vaak ben je te bang!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja, de pest is dat ze nogal eens de neiging hebben om die herrie naar buurlanden te exporteren..
Als die geüniformeerde orka een overvaller te voet zou achtervolgen, zouden ze dat dan op het seismologische instituut kunnen meten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, lintjeswacht en lasercontrole.
Ik wou er niets over zeggen maar ik heb respect dat ze de sporttest heeft gehaaldquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als die geüniformeerde orka een overvaller te voet zou achtervolgen, zouden ze dat dan op het seismologische instituut kunnen meten?
Vandaar al die scheuren in Noord-Groningse woningen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wou er niets over zeggen maar ik heb respect dat ze de sporttest heeft gehaald
Verzakte woningen langs de Noord-Zuidlijn, noem maar op. Maarja, criminaliteit wordt zwaarder dus moet je ook zwaarder inzetten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar al die scheuren in Noord-Groningse woningen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Verzakte woningen langs de Noord-Zuidlijn, noem maar op. Maarja, criminaliteit wordt zwaarder dus moet je ook zwaarder inzetten.
Ehmm... jij hebt toch ook overgewicht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Verzakte woningen langs de Noord-Zuidlijn, noem maar op. Maarja, criminaliteit wordt zwaarder dus moet je ook zwaarder inzetten.
Dat klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehmm... jij hebt toch ook overgewicht?
Ik wou dan ook eerst niets zeggen, en het grapje is toch ook niet erg kwetsend vind ik zelf. Vond het eigenlijk wel een goed gevonden milde grap. Het is iig niet kwetsend bedoeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag je eigenlijk geen grapjes maken over een forse dame
Ah joh, ik plaag maar. Alhoewel er over het algemeen zwaarder wordt getild aan dikke dames dan heren. Zwaarder, haha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wou dan ook eerst niets zeggen, en het grapje is toch ook niet erg kwetsend vind ik zelf. Vond het eigenlijk wel een goed gevonden milde grap. Het is iig niet kwetsend bedoeld.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als die geüniformeerde orka een overvaller te voet zou achtervolgen, zouden ze dat dan op het seismologische instituut kunnen meten?
Ben je de grapjes over Erik alweer vergeten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, ik plaag maar. Alhoewel er over het algemeen zwaarder wordt getild aan dikke dames dan heren. Zwaarder, haha.
Het Gymnasium is ook niet meer wat het is geweest. Net als die Daantjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat met eriksd is echt een running gag. Die jongen is helemaal niet dik. En bij jou zal het ook wel door de medicijnen komen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je de grapjes over Erik alweer vergeten?Maar je hebt wel gelijk ja.
Ja, maar ik krijg het er wel weer vanaf. (hoop ik)quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met eriksd is echt een running gag. Die jongen is helemaal niet dik. En bij jou zal het ook wel door de medicijnen komen?
Je moet echt weer eens gaan fietsen, dat zal beslist schelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg het er wel weer vanaf. (hoop ik)
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet echt weer eens gaan fietsen, dat zal beslist schelen.
(zei Disana die nooit fietst)
Ik heb ook fors overgewicht hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag je eigenlijk geen grapjes maken over een forse dame
Ja ja, een buikje. En je lijkt op Mark Hollis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook fors overgewicht hoor.
En ik ben echt teringlelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, een buikje. En je lijkt op Mark Hollis.
Het is wat met jou. Ik ben bang dat je over blijft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen dan met wat minder haar.
Ik durf voorlopig nog even niet in mijn strakke fietshemden, dat ziet er echt niet uit. Gelukkig heb ik ook freeride shirts.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog geen bierbuik dus. Dat vind ik zo lelijk
Dat heb ik inmiddels wel geaccepteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wat met jou. Ik ben bang dat je over blijft.
Ah. Oh, en liet jij ook niet regelmatig eten van de snackbar aanrukken? Tsk tsk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik durf voorlopig nog even niet in mijn strakke fietshemden, dat ziet er echt niet uit. Gelukkig heb ik ook freeride shirts.
Er zit niets anders op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels wel geaccepteerd.
Vandaag nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Oh, en liet jij ook niet regelmatig eten van de snackbar aanrukken? Tsk tsk.
Ik zou er toch maar voor gaan sparen als ik jou was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een postorderbruid, maar dat vind ik te duur.
En zo is het maar net (deze quote is mede mogelijk gemaakt door waht).quote:‘Ik had een hoop verdiend,’ zegt Heilberg tijdens een Skype-gesprek vanuit zijn kantoor in New York. ‘Het werk was me te saai. Na de val van de Muur had ik gezien wat voor investeringskansen er ontstaan als staten uiteenvallen.’ Hij besloot zich volledig te gaan richten op instabiele landen en richtte daarvoor Jarch Capital op, op de Maagdeneilanden. Daarmee ging hij onder meer naar Soedan, waar een burgeroorlog woedde. Zoals baron Rothschild in de tijd van Napoleon al zei: ‘Je moet kopen wanneer het bloed door de straten vloeit.’
Dan investeer ik het geld liever in iets wat juist meer geld oplevert.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou er toch maar voor gaan sparen als ik jou was.
Geen dank, hier een artikel (pdf) daaromtrent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En zo is het maar net (deze quote is mede mogelijk gemaakt door waht).
Ik geef het op met jou.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan investeer ik het geld liever in iets wat juist meer geld oplevert.
Ik denk dat ik de wagen maar even start om richting de Imbiss te rijden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2 porties patat met pindasaus en 2 Kwekkeboom kroketten.
Nice, moet ik binnenkort ook weer eens doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het spijt me.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker van het vrouwelijke geslacht.
Hmm..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had deze nog voor je:
het automobiel
de auto
Ja zeker!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje baldadig. Heb je lekker gesport?
Jij bent de enige gezonde sc'er hier. De rest zijn allemaal labbekakken met buikjes en kalende koppen.quote:
Asics!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent de enige gezonde sc'er hier. De rest zijn allemaal labbekakken met buikjes en kalende koppen.
Vorig jaar verkondigde D_G toch dat hij vaste klant in het ziekenhuis was? Vast niet omdat hij zo blaakte van gezondheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent de enige gezonde sc'er hier. De rest zijn allemaal labbekakken met buikjes en kalende koppen.
Hij sport, dat is meer dan wij kunnen zeggen. Of sport jij ook?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vorig jaar verkondigde D_G toch dat hij vaste klant in het ziekenhuis was? Vast niet omdat hij zo blaakte van gezondheid.
Betekent dat iets?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
Ik krijg net deze Pm van een willekeurige user:
Halli?
Het zal wel een tikfout zijn. Dus eigenlijk groette hij je gewoon heel vriendelijk. Je hebt een aanbidder.quote:
Zij, volgens het profiel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel een tikfout zijn. Dus eigenlijk groette hij je gewoon heel vriendelijk. Je hebt een aanbidder.
Stuur hem hierheen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
Ik krijg net deze Pm van een willekeurige user:
Halli?
Sportschool.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij sport, dat is meer dan wij kunnen zeggen. Of sport jij ook?
Titus maakt altijd rare gerechten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leiden/Delft-meet bij Titus. Hij kookt voor ons. Nohomo.
Goeiequote en goeieavondquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En zo is het maar net (deze quote is mede mogelijk gemaakt door waht).
Pffff. En gisteren worstenbroodjes.....quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn snacks voor vandaag:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Pffff. En gisteren worstenbroodjes.....
Al sinds eind 2011, met als doel om wat meer uithoudingsvermogen te krijgen en mijn spierkracht te vergroten.quote:
Dan kunnen we beter in de Marrakech een waterpijp gaan roken.quote:
Kan, wel veel moeite.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef waht het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter in de Marrakech een waterpijp gaan roken.
Hoeveel Red Bull drink je per dag?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn snacks voor vandaag:
Een appel en een banaan. Hoppa
Als ik niet eet dan val ik flauw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Pffff. En gisteren worstenbroodjes.....
De laatste keer dat ik Energy Drink dronk was het zo'n gore suikervrije. Een paar weken terug.quote:
Conditie is belangrijk. Klerenkasten vind ik sowieso niet zo mooi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al sinds eind 2011, met als doel om wat meer uithoudingsvermogen te krijgen en mijn spierkracht te vergroten.
M'n uiterlijk speelt daarbij eerder een secundaire rol, dat boeit mij niet zo veel.
Snacks zijn echt dikke ripoffs. Frikandelbroodje is al snel ¤1,50 terwijl je voor datzelfde geld (en vaak zelfs minder) een tros bananen kan kopen die veel meer vullen en nog gezonder zijn ook.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn worstenbroodjes een vette hap?
Extreem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn worstenbroodjes een vette hap?
Dat is correct.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snacks zijn echt dikke ripoffs. Frikandelbroodje is al snel ¤1,50 terwijl je voor datzelfde geld (en vaak zelfs minder) een tros bananen kan kopen die veel meer vullen en nog gezonder zijn ook.
Toen ik nog op de sportschool zat voelde ik me daar echt niet thuis. Heel veel Guido'squote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al sinds eind 2011, met als doel om wat meer uithoudingsvermogen te krijgen en mijn spierkracht te vergroten.
M'n uiterlijk speelt daarbij eerder een secundaire rol, dat boeit mij niet zo veel.
Oh, naja ik ga iig echt niet alleen maar konijnenvoer eten. Ik kom ook niet aan, gewicht is stabiel, ben alleen 26 kilo te zwaar.quote:
Bananen of snacks?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat ze verdomd lekker zijn.
Ik maak gebruik van een besloten gelegenheid (via een Hamburgse netwerkorganisatie voor zakenlieden / ondernemers), dan heb je van dat foute volk gelukkig ook geen last. Kan best begrijpen dat je je daar niet echt thuis zou voelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik nog op de sportschool zat voelde ik me daar echt niet thuis. Heel veel Guido's
Een bruine boterham met rosbief is veel lekkerder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, naja ik ga iig echt niet alleen maar konijnenvoer eten. Ik kom ook niet aan, gewicht is stabiel, ben alleen 26 kilo te zwaar.
Oh, lucky bastard die je bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van een besloten gelegenheid (via een Hamburgse netwerkorganisatie voor zakenlieden / ondernemers), dan heb je van dat foute volk gelukkig ook geen last. Kan best begrijpen dat je je daar niet echt thuis zou voelen.
Nee klopt, maar als het even kan ga ik ook voor de goedkopere, gezonde maaltijd. Ik vreet die rommel wel als ik ergens uit ben en het gewoon makkelijk moet zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snacks.
En bananen ook, maar die hebben die verslavende werking niet.
Eerst 15 bier en dan een paar broodjes shoarma....quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als het even kan ga ik ook voor de goedkopere, gezonde maaltijd. Ik vreet die rommel wel als ik ergens uit ben en het gewoon makkelijk moet zijn.
In bananen zitten weer veel suikers, dus als je daar veel van eet dan zorgt het er ook voor dat je dik wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snacks zijn echt dikke ripoffs. Frikandelbroodje is al snel ¤1,50 terwijl je voor datzelfde geld (en vaak zelfs minder) een tros bananen kan kopen die veel meer vullen en nog gezonder zijn ook.
Bier is ook maar water met een smaakje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eerst 15 bier en dan een paar broodjes shoarma....
Dat snap ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als het even kan ga ik ook voor de goedkopere, gezonde maaltijd. Ik vreet die rommel wel als ik ergens uit ben en het gewoon makkelijk moet zijn.
Maak ik appelsap van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Appels vind ik erg lekker. Van die Granny Smiths.
Dan ben je geen dikkerdje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de sportschool, ik zwem.
Ik moet gewoon weer gaan fietsen dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een bruine boterham met rosbief is veel lekkerder.
Dat klinkt slank en gezondquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weeg rond de 70 kilo en ben 1.80.
Indexeer maar Google.
D'r zijn ook appels die Pink Lady of iets heten, wat ik een discutabele naam vind.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Appels vind ik erg lekker. Van die Granny Smiths.
Nee, nog niet. Maar ik ben het niet vergeten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Disana, heb jij al de grillworst met kaas geprobeerd?
Ja, dat is wel een discutabele naam.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
D'r zijn ook appels die Pink Lady of iets heten, wat ik een discutabele naam vind.
Ik bedoel met dat 'gezond' dat bepaalde dingen gezond voor je zijn, niet dat je per se gezond bent. Dat jij ziek was, weet ik natuurlijk wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja gezond.. Vorig jaar een akkefietje.
Maar sinds een paar maanden sport ik weer inderdaad.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel met dat 'gezond' dat bepaalde dingen gezond voor je zijn, niet dat je per se gezond bent. Dat jij ziek was, weet ik natuurlijk wel.
Vanzelf niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weer gaan fietsen dan komt het vanzelf wel goed.
Wel als je veel koffie drinkt. En meth gebruikt.quote:
Alles gaat vanzelf, kijk maar naar de markt.quote:
quote:Combinaties zoals als man zijnde, als vrouw zijnde en als muzikant zijnde worden beduidend vaker in Nederland dan in België gebruikt. Ze komen vooral voor in informele taal. Als man zijnde is niet correct: het is een contaminatie van twee constructies, namelijk als man en man zijnde. Omdat die laatste formulering in modern Nederlands erg ouderwets overkomt, heeft als man de voorkeur.
Ik hoor een groen boekje schreeuwen in de verte.quote:
Iemand bij Nieuwsuur zei dit verkeerd.quote:
Als student zijnde, het ging over werkzoekenden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als man zeker. Vrouw zijnde zou dat nooit doen. (dat is toch geen Nederlands?)
Grappig. Wist ik nietquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef waht het volgende:
[..]
Als student zijnde, het ging over werkzoekenden.
Ja, dat was de fout inderdaad.quote:
Nederland staat vrij consequent in de top van dat soort lijstjes. Bij de minste of geringste daling staat die knul weer te oreren over hoe Nederland aan de rand van de afgrond staat. Vaak staat zijn beloofde land nog lager op die lijstjes ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef waht het volgende:
Tevens is het onzin, onze verzorgingsstaat vernedert elke andere op deze aarde.
Wacht maar, Rutte zal dit land te gronde richten door alles kapot te bezuinigen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nederland staat vrij consequent in de top van dat soort lijstjes. Bij de minste of geringste daling staat die knul weer te oreren over hoe Nederland aan de rand van de afgrond staat. Vaak staat zijn beloofde land nog lager op die lijstjes ook.
Ach het heeft een voordeel. Rutte maakt het mogelijk om een keer af te rekenen met het idee dat de VVD goed zou zijn voor de economie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
Wacht maar, Rutte zal dit land te gronde richten door alles kapot te bezuinigen.
We weten beiden dat deze stelling op geen enkele manier te bewijzen is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het heeft een voordeel. Rutte maakt het mogelijk om een keer af te rekenen met het idee dat de VVD goed zou zijn voor de economie.
Rutte is een homo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb Rutte vanavond gezien. Hij zwaaide.
Studenten zoeken helemaal geen werk.quote:
Verbitterd in een eenzaam hutje op de Deense heiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 06:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij geeft Bram wel een redelijk beeld aangaande diens toekomst.
In een starterswoning met dubbele garage en zwembad in een tuin van minstens 2500m2.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verbitterd in een eenzaam hutje op de Deense hei?
B_Aquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:56 schreef De_Guidance het volgende:
Weet je wie ook een alleenstaande Scandinaviër was?
Annuïteit is per definitie niet goedkoop.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:48 schreef De_Guidance het volgende:
Allemaal een goedkope Duitse hypotheek afsluiten mensen!
Tevens vernedert onze belastingdruk ook elke andere op deze aarde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef waht het volgende:
Tevens is het onzin, onze verzorgingsstaat vernedert elke andere op deze aarde.
Ik dacht aan Breivik, maar dit komt op hetzelfde neer.quote:
Behalve dat B_A nooit een "assault rifle" kan gebruiken, omdat het wapen langer is dan hijzelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht aan Breivik, maar dit komt op hetzelfde neer.
Met rente rekenen is niet helemaal mijn ding maar zoveel scheelt het toch niet over de totale looptijd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Annuïteit is per definitie niet goedkoop.
Nee, al los je in het begin minder af dan op het einde, wat dus nog steeds gebaseerd is op de hra. Ik ben meer voor de lineair dalende variant.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met rente rekenen is niet helemaal mijn ding maar zoveel scheelt het toch niet over de totale looptijd?
Dit is een lineair stijgende variant - waarbij je dus steeds minder HRA krijgt. Beste manier is gewoon is 50% aflossingsvrij hebben (wat nu niet meer kan) en dan jaarlijks de 10% boetevrij zelf aflossen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, al los je in het begin minder af dan op het einde, wat dus nog steeds gebaseerd is op de hra. Ik ben meer voor de lineair dalende variant.
Ja. Vast bedrag aan aflossing en steeds minder rente betalen. Als dat is wat je bedoeld. Die heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, al los je in het begin minder af dan op het einde, wat dus nog steeds gebaseerd is op de hra. Ik ben meer voor de lineair dalende variant.
Bedoel je 10% over het aflossingsvrije gedeelte? Of is dat je aflossingsgedeelte?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is een lineair stijgende variant - waarbij je dus steeds minder HRA krijgt. Beste manier is gewoon is 50% aflossingsvrij hebben (wat nu niet meer kan) en dan jaarlijks de 10% boetevrij zelf aflossen.
Ja die bedoel ik. Op deze manier is het erg duidelijk waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ja. Vast bedrag aan aflossing en steeds minder rente betalen. Als dat is wat je bedoeld. Die heb ik ook gehad.
Nee je lost natuurlijk per definitie 50% af. Dus daar moet je niet aan zitten. Het gaat juist om het aflossingsvrije gedeelte - die schuld blijft in beginsel staan. Dat moet je gewoon zelf aflossen. Voor iemand die verstandig met geld om kan gaan (maar toch lage maandelijkse lasten wil) is dit de ideale oplossing. Je speelt hoe dan ook wel op safe met een 50% aflossingsvrije hypotheek, en je hebt in beginsel maximaal fiscaal voordeel (tenzij je tussentijds gaat aflossen).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Bedoel je 10% over het aflossingsvrije gedeelte? Of is dat je aflossingsgedeelte?
Aha duidelijk. Dat is wel een goede inderdaad alleen wel een flinke toename van je vaste lasten per jaar (extra 10% van die 50%). Ik vind sowieso dat een hypotheek een gedeelte aflossingsvrij moet kunnen zijn. De bank krijgt altijd een bepaald bedrag voor het huis terug namelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee je lost natuurlijk per definitie 50% af. Dus daar moet je niet aan zitten. Het gaat juist om het aflossingsvrije gedeelte - die schuld blijft in beginsel staan. Dat moet je gewoon zelf aflossen. Voor iemand die verstandig met geld om kan gaan (maar toch lage maandelijkse lasten wil) is dit de ideale oplossing. Je speelt hoe dan ook wel op safe met een 50% aflossingsvrije hypotheek, en je hebt in beginsel maximaal fiscaal voordeel (tenzij je tussentijds gaat aflossen).
Die 10% is natuurlijk extreem overdreven als je dat gaat doen - dat zou betekenen dat je binnen 10 jaar de helft van je hypotheek hebt afgelost. In de praktijk zal je gewoon de 30 jaar looptijd aanhouden als aflossingstermijn (van die overige 50%). Het voordeel is dat je wat flexibeler met je eigen geld om kan gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha duidelijk. Dat is wel een goede inderdaad alleen wel een flinke toename van je vaste lasten per jaar (extra 10% van die 50%). Ik vind sowieso dat een hypotheek een gedeelte aflossingsvrij moet kunnen zijn. De bank krijgt altijd een bepaald bedrag voor het huis terug namelijk.
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:40 schreef betyar het volgende:
Kan iemand mij helpen aan het lettertype van dit of iets wat er op lijkt.
http://i.imgur.com/JaoRhZU.jpg
Kan het niet vinden![]()
Helaasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
Tja, daar zijn geen pillen voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef 99.999 het volgende:
Annuïteit en lineair haal ik ook altijd door elkaar
quote:When the Carter administration turned down Iran's request for nuclear capable missiles, they turned to the Israelis. They were working on the Project Flower ballistic missiles with Israel, and had already begun purchasing 1 billion worth of Iraeli light arms as well as expressing interest in an upgraded Mirage V, the IAI Kfir and the Gabriel (missile). Other orders included radars, and electromagnetic warfare technology.
En je woonlasten nemen alleen maar af... (behoudens renteschommelingen)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Op deze manier is het erg duidelijk waar je aan toe bent.
Je haalt wel eens vaker wat door elkaar ben ik bang.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef 99.999 het volgende:
Annuïteit en lineair haal ik ook altijd door elkaar
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je haalt wel eens vaker wat door elkaar ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |