Alle macht zit helaas bij het systeem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het systeem ruikt naar bruinhemdjes. Dus het systeem valt niet serieus te nemen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent een sympathieke moslim bedenk ik mij net, gewoon een toffe gast.
Hulde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er moet iemand geliquideerd worden? Ik stuur je per DM wel een paar telefoonnummers.
Schuld van Bilderberg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alle macht zit helaas bij het systeem.
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.quote:
De pedofielenvereniging mag anders ook niet meer bij elkaar komen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.
Als wij een drankje doen is enkel Ziba over de zeik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.
Nee, de pedofielenvereniging mocht niet meer in kinderen komen, dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
De pedofielenvereniging mag anders ook niet meer bij elkaar komen.
En ook niet meer samenkomen, dat was ook fout.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de pedofielenvereniging mocht niet meer in kinderen komen, dat is iets heel anders.
U gaf ook wel erg weinig fooi, bijna net zo weinig als ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als wij een drankje doen is enkel Ziba over de zeik.
Gelukkig had de bardame niet door dat ik enkel wat Zimbabwaanse munten als fooi gaf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef waht het volgende:
[..]
U gaf ook wel erg weinig fooi, bijna net zo weinig als ik.
Samen in kinderen komen lijkt me ook geen goed idee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ook niet meer samenkomen, dat was ook fout.
Wat een disrespect voor andersneukenden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Samen in kinderen komen lijkt me ook geen goed idee.
Ik heb op het Gymnasium gezeten, die Daantjes doen dingen die jou nog zouden verbazen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef poepa het volgende:
[..]
Zoiets doet Daan van het Gymnasium niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |