Is ook beter voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
Hulde voor de TT.![]()
Overigens bleek het niet het einde te zijn.
Dringen bij de Febo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef GSbrder het volgende:
De huidige drukte maakt het mij onmogelijk fatsoenlijk te dineren.
Iemand stoot uw bucket fried chicken om?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef GSbrder het volgende:
De huidige drukte maakt het mij onmogelijk fatsoenlijk te dineren.
Bij een islamitische Rotterdamse school door Marokkanen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
Het Frans examen was gestolen bij een islamitische Rotterdamse school. Lol.
Daar hadden ze hem al gemaakt zeker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
Zullen we die vanaf nu gewoon doodzwijgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Zucht, het CDA over drugs. Beetje als Voorschrift die graag schreeuwt, maar geen idee heeft waarover.
Het team van de Nazi-Wehrmacht-SS kan ook niet wachten om jou weer te bannen.quote:
Eerst pakken ze onze banen af, dan onze vrouwen, vervolgens onze bijstand en ten slotte onze examens. Ik dacht dat Wilders hier een einde aan zou makenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
Wat zei du_ke alweer over het refereren aan andere subfora?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het team van de Nazi-Wehrmacht-SS kan ook niet wachten om jou weer te bannen.
Naar tevredenheid tot dusver?quote:
Zeg, moet jij niet in NWS zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
Als het Daan van het Stedelijk Gymnasium was geweest was het natuurlijk een baasje.
Het is slechts een subforum dat hier steeds al dan niet terecht aan de schandpaal wordt genageld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zei du_ke alweer over het refereren aan andere subfora?
Nee, wel als het Benjamin was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
Als het Daan van het Stedelijk Gymnasium was geweest was het natuurlijk een baasje.
Te hoge declaraties =/= examenfraude.quote:
Job denkt ook, ik heb mijn best gedaan en nu ga ik graaien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te hoge declaraties =/= examenfraude.
Job denkt ook, christenen zijn er enkel om door de Joden financieel te worden uitgekleed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:41 schreef waht het volgende:
[..]
Job denkt ook, ik heb mijn best gedaan en nu ga ik graaien.
Geef die man eens ongelijk, de voorgenomen maatregelen op de AWBZ maken het voor hem en zijn vrouw een stuk duurder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:41 schreef waht het volgende:
[..]
Job denkt ook, ik heb mijn best gedaan en nu ga ik graaien.
Bovendien moet hij de PvdA-traditie waarmaken, Kok en Bos geven het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geef die man eens ongelijk, de voorgenomen maatregelen op de AWBZ maken het voor hem en zijn vrouw een stuk duurder.
BNW mag volgens mij nog wel belachelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zei du_ke alweer over het refereren aan andere subfora?
Enkel door de eigen gebruikers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
BNW mag volgens mij nog wel belachelijk gemaakt worden.
Bagger is een belangrijke industrie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vergeet het maar, dit keer trappen we niet in je lobby-activiteiten namens Boskalis.
Neem wat Norit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct. Maar we zitten hier met liquiditeitsproblemen.
Het systeem is het echter niet met hem eens.quote:
Het systeem ruikt naar bruinhemdjes. Dus het systeem valt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het systeem is het echter niet met hem eens.
Er moet iemand geliquideerd worden? Ik stuur je per DM wel een paar telefoonnummers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct. Maar we zitten hier met liquiditeitsproblemen.
Zoiets doet Daan van het Gymnasium niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef De_Guidance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |