Alle macht zit helaas bij het systeem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het systeem ruikt naar bruinhemdjes. Dus het systeem valt niet serieus te nemen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent een sympathieke moslim bedenk ik mij net, gewoon een toffe gast.
Hulde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er moet iemand geliquideerd worden? Ik stuur je per DM wel een paar telefoonnummers.
Schuld van Bilderberg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alle macht zit helaas bij het systeem.
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.quote:
De pedofielenvereniging mag anders ook niet meer bij elkaar komen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.
Als wij een drankje doen is enkel Ziba over de zeik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Wereldleiders doen gewoon samen een drankje, gelijk alle conspiracy-wappies over de zeik.
Nee, de pedofielenvereniging mocht niet meer in kinderen komen, dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
De pedofielenvereniging mag anders ook niet meer bij elkaar komen.
En ook niet meer samenkomen, dat was ook fout.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de pedofielenvereniging mocht niet meer in kinderen komen, dat is iets heel anders.
U gaf ook wel erg weinig fooi, bijna net zo weinig als ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als wij een drankje doen is enkel Ziba over de zeik.
Gelukkig had de bardame niet door dat ik enkel wat Zimbabwaanse munten als fooi gaf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef waht het volgende:
[..]
U gaf ook wel erg weinig fooi, bijna net zo weinig als ik.
Samen in kinderen komen lijkt me ook geen goed idee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ook niet meer samenkomen, dat was ook fout.
Wat een disrespect voor andersneukenden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Samen in kinderen komen lijkt me ook geen goed idee.
Ik heb op het Gymnasium gezeten, die Daantjes doen dingen die jou nog zouden verbazen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef poepa het volgende:
[..]
Zoiets doet Daan van het Gymnasium niet.
Mij niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb op het Gymnasium gezeten, die Daantjes doen dingen die jou nog zouden verbazen.
Bestaal al.quote:
Zou ook van de zotte zijn als dat wel zo was, collectiviteit is immers uit den boze bij de rechtse.quote:
Maar ze plaatsen geen bommen in het OV, dat scheelt natuurlijk al wel weer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb op het Gymnasium gezeten, die Daantjes doen dingen die jou nog zouden verbazen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, als je ze daarna maar weer netjes dichtnaait.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bram houdt het topic in leven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe lang staat dat al in POL, we weten het nu wel.
Er is maar een land de baas in ellende en narigheid veroorzaken. En het begint met een D.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ze plaatsen geen bommen in het OV, dat scheelt natuurlijk al wel weer.
Djibouti?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is maar een land de baas in ellende en narigheid veroorzaken. En het begint met een D.
Denemarken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is maar een land de baas in ellende en narigheid veroorzaken. En het begint met een D.
Nog een verschil, Duitsers kruipen niet constant in de slachtofferrol en janken over hoe moeilijk ze het wel niet hebben, die hebben uit de puinzooi weer iets moois weten te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
siku?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog een verschil, Duitsers kruipen niet constant in de slachtofferrol en janken over hoe moeilijk ze het wel niet hebben, die hebben uit de puinzooi weer iets moois weten te maken.
Het gaat niet altijd over dat landje van jou.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog een verschil, Duitsers kruipen niet constant in de slachtofferrol en janken over hoe moeilijk ze het wel niet hebben, die hebben uit de puinzooi weer iets moois weten te maken.
Maar jij hebt het wel altijd over het feit dat moslims het slachtoffer zijn van een onrechtvaardige maatschappij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over dat landje van jou.
Het gaat vaker over mijn landje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over dat landje van jou.
Duitsersquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi tegenwicht dus m.b.t. Nikita en co.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij hebt het wel altijd over het feit dat moslims het slachtoffer zijn van een onrechtvaardige maatschappij.
Elke dag weer.
Helaas, want dat is namelijk Frankrijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi, dan houden ze dat maar lekker in NWS, hier is daar geen behoefte aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi tegenwicht dus m.b.t. Nikita en co.
Kom, kom, m'n lekkere Pruis, niet zo serieus...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan houden ze dat maar lekker in NWS, hier is daar geen behoefte aan.
Als jij het maar irritant vindt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij hebt het wel altijd over het feit dat moslims het slachtoffer zijn van een onrechtvaardige maatschappij.
Elke dag weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |