quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn worstenbroodjes een vette hap?
Extreem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn worstenbroodjes een vette hap?
Dat is correct.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snacks zijn echt dikke ripoffs. Frikandelbroodje is al snel ¤1,50 terwijl je voor datzelfde geld (en vaak zelfs minder) een tros bananen kan kopen die veel meer vullen en nog gezonder zijn ook.
Toen ik nog op de sportschool zat voelde ik me daar echt niet thuis. Heel veel Guido'squote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al sinds eind 2011, met als doel om wat meer uithoudingsvermogen te krijgen en mijn spierkracht te vergroten.
M'n uiterlijk speelt daarbij eerder een secundaire rol, dat boeit mij niet zo veel.
Oh, naja ik ga iig echt niet alleen maar konijnenvoer eten. Ik kom ook niet aan, gewicht is stabiel, ben alleen 26 kilo te zwaar.quote:
Bananen of snacks?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat ze verdomd lekker zijn.
Ik maak gebruik van een besloten gelegenheid (via een Hamburgse netwerkorganisatie voor zakenlieden / ondernemers), dan heb je van dat foute volk gelukkig ook geen last. Kan best begrijpen dat je je daar niet echt thuis zou voelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik nog op de sportschool zat voelde ik me daar echt niet thuis. Heel veel Guido's
Een bruine boterham met rosbief is veel lekkerder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, naja ik ga iig echt niet alleen maar konijnenvoer eten. Ik kom ook niet aan, gewicht is stabiel, ben alleen 26 kilo te zwaar.
Oh, lucky bastard die je bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van een besloten gelegenheid (via een Hamburgse netwerkorganisatie voor zakenlieden / ondernemers), dan heb je van dat foute volk gelukkig ook geen last. Kan best begrijpen dat je je daar niet echt thuis zou voelen.
Nee klopt, maar als het even kan ga ik ook voor de goedkopere, gezonde maaltijd. Ik vreet die rommel wel als ik ergens uit ben en het gewoon makkelijk moet zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snacks.
En bananen ook, maar die hebben die verslavende werking niet.
Eerst 15 bier en dan een paar broodjes shoarma....quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als het even kan ga ik ook voor de goedkopere, gezonde maaltijd. Ik vreet die rommel wel als ik ergens uit ben en het gewoon makkelijk moet zijn.
In bananen zitten weer veel suikers, dus als je daar veel van eet dan zorgt het er ook voor dat je dik wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Snacks zijn echt dikke ripoffs. Frikandelbroodje is al snel ¤1,50 terwijl je voor datzelfde geld (en vaak zelfs minder) een tros bananen kan kopen die veel meer vullen en nog gezonder zijn ook.
Bier is ook maar water met een smaakje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eerst 15 bier en dan een paar broodjes shoarma....
Dat snap ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als het even kan ga ik ook voor de goedkopere, gezonde maaltijd. Ik vreet die rommel wel als ik ergens uit ben en het gewoon makkelijk moet zijn.
Maak ik appelsap van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Appels vind ik erg lekker. Van die Granny Smiths.
Dan ben je geen dikkerdje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de sportschool, ik zwem.
Ik moet gewoon weer gaan fietsen dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een bruine boterham met rosbief is veel lekkerder.
Dat klinkt slank en gezondquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weeg rond de 70 kilo en ben 1.80.
Indexeer maar Google.
D'r zijn ook appels die Pink Lady of iets heten, wat ik een discutabele naam vind.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Appels vind ik erg lekker. Van die Granny Smiths.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |