Het zal wel een tikfout zijn. Dus eigenlijk groette hij je gewoon heel vriendelijk. Je hebt een aanbidder.quote:
Zij, volgens het profiel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel een tikfout zijn. Dus eigenlijk groette hij je gewoon heel vriendelijk. Je hebt een aanbidder.
Stuur hem hierheen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
Ik krijg net deze Pm van een willekeurige user:
Halli?
Sportschool.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij sport, dat is meer dan wij kunnen zeggen. Of sport jij ook?
Titus maakt altijd rare gerechten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leiden/Delft-meet bij Titus. Hij kookt voor ons. Nohomo.
Goeiequote en goeieavondquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En zo is het maar net (deze quote is mede mogelijk gemaakt door waht).
Pffff. En gisteren worstenbroodjes.....quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2 porties patat met pindasaus en 2 Kwekkeboom kroketten.
Mijn snacks voor vandaag:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Pffff. En gisteren worstenbroodjes.....
Al sinds eind 2011, met als doel om wat meer uithoudingsvermogen te krijgen en mijn spierkracht te vergroten.quote:
Dan kunnen we beter in de Marrakech een waterpijp gaan roken.quote:
Kan, wel veel moeite.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef waht het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter in de Marrakech een waterpijp gaan roken.
Hoeveel Red Bull drink je per dag?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn snacks voor vandaag:
Een appel en een banaan. Hoppa
Als ik niet eet dan val ik flauw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Pffff. En gisteren worstenbroodjes.....
De laatste keer dat ik Energy Drink dronk was het zo'n gore suikervrije. Een paar weken terug.quote:
Conditie is belangrijk. Klerenkasten vind ik sowieso niet zo mooi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al sinds eind 2011, met als doel om wat meer uithoudingsvermogen te krijgen en mijn spierkracht te vergroten.
M'n uiterlijk speelt daarbij eerder een secundaire rol, dat boeit mij niet zo veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |