quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom, kom, m'n lekkere Pruis, niet zo serieus...
Hier, een ballon!
Het is v_P maar, straks gaat het weer over fecaliën ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi tegenwicht dus m.b.t. Nikita en co.
Daar was ik al bang voor...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is v_P maar, straks gaat het weer over fecaliën ofzo.
Ja dit is zijn manier om een knuffel van mij te vragen. Echt een scheetje is het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]U
Daar was ik al bang voor...
Laten we de Pruis allemaal een lekkere dikke knuffel geven!
Ik weet dat fecaliën tot jouw natuurlijke omgeving horen, maar ik wilde er vanavond niet over beginnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is v_P maar, straks gaat het weer over fecaliën ofzo.
Is goed dushi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet dat fecaliën tot jouw natuurlijke omgeving horen, maar ik wilde er vanavond niet over beginnen.
Nja, de pest is dat ze nogal eens de neiging hebben om die herrie naar buurlanden te exporteren..quote:
Voor veel meer zijn éénstrepers ook niet te gebruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
éénstrepers maken een wandeling met oudjes uit het bejaardenhuis in Bloemendaal.
Jawel, lintjeswacht en lasercontrole.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor veel meer zijn éénstrepers ook niet te gebruiken.
Vaak ben je te bang!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja, de pest is dat ze nogal eens de neiging hebben om die herrie naar buurlanden te exporteren..
Als die geüniformeerde orka een overvaller te voet zou achtervolgen, zouden ze dat dan op het seismologische instituut kunnen meten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, lintjeswacht en lasercontrole.
Ik wou er niets over zeggen maar ik heb respect dat ze de sporttest heeft gehaaldquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als die geüniformeerde orka een overvaller te voet zou achtervolgen, zouden ze dat dan op het seismologische instituut kunnen meten?
Vandaar al die scheuren in Noord-Groningse woningen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wou er niets over zeggen maar ik heb respect dat ze de sporttest heeft gehaald
Verzakte woningen langs de Noord-Zuidlijn, noem maar op. Maarja, criminaliteit wordt zwaarder dus moet je ook zwaarder inzetten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar al die scheuren in Noord-Groningse woningen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Verzakte woningen langs de Noord-Zuidlijn, noem maar op. Maarja, criminaliteit wordt zwaarder dus moet je ook zwaarder inzetten.
Ehmm... jij hebt toch ook overgewicht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Verzakte woningen langs de Noord-Zuidlijn, noem maar op. Maarja, criminaliteit wordt zwaarder dus moet je ook zwaarder inzetten.
Dat klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehmm... jij hebt toch ook overgewicht?
Ik wou dan ook eerst niets zeggen, en het grapje is toch ook niet erg kwetsend vind ik zelf. Vond het eigenlijk wel een goed gevonden milde grap. Het is iig niet kwetsend bedoeld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag je eigenlijk geen grapjes maken over een forse dame
Ah joh, ik plaag maar. Alhoewel er over het algemeen zwaarder wordt getild aan dikke dames dan heren. Zwaarder, haha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wou dan ook eerst niets zeggen, en het grapje is toch ook niet erg kwetsend vind ik zelf. Vond het eigenlijk wel een goed gevonden milde grap. Het is iig niet kwetsend bedoeld.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als die geüniformeerde orka een overvaller te voet zou achtervolgen, zouden ze dat dan op het seismologische instituut kunnen meten?
Ben je de grapjes over Erik alweer vergeten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, ik plaag maar. Alhoewel er over het algemeen zwaarder wordt getild aan dikke dames dan heren. Zwaarder, haha.
Het Gymnasium is ook niet meer wat het is geweest. Net als die Daantjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb op het Gymnasium gezeten, die Daantjes doen dingen die jou nog zouden verbazen.
Dat met eriksd is echt een running gag. Die jongen is helemaal niet dik. En bij jou zal het ook wel door de medicijnen komen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je de grapjes over Erik alweer vergeten?Maar je hebt wel gelijk ja.
Ja, maar ik krijg het er wel weer vanaf. (hoop ik)quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met eriksd is echt een running gag. Die jongen is helemaal niet dik. En bij jou zal het ook wel door de medicijnen komen?
Je moet echt weer eens gaan fietsen, dat zal beslist schelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg het er wel weer vanaf. (hoop ik)
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet echt weer eens gaan fietsen, dat zal beslist schelen.
(zei Disana die nooit fietst)
Ik heb ook fors overgewicht hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag je eigenlijk geen grapjes maken over een forse dame
Ja ja, een buikje. En je lijkt op Mark Hollis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook fors overgewicht hoor.
En ik ben echt teringlelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, een buikje. En je lijkt op Mark Hollis.
Het is wat met jou. Ik ben bang dat je over blijft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen dan met wat minder haar.
Ik durf voorlopig nog even niet in mijn strakke fietshemden, dat ziet er echt niet uit. Gelukkig heb ik ook freeride shirts.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog geen bierbuik dus. Dat vind ik zo lelijk
Dat heb ik inmiddels wel geaccepteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wat met jou. Ik ben bang dat je over blijft.
Ah. Oh, en liet jij ook niet regelmatig eten van de snackbar aanrukken? Tsk tsk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik durf voorlopig nog even niet in mijn strakke fietshemden, dat ziet er echt niet uit. Gelukkig heb ik ook freeride shirts.
Er zit niets anders op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels wel geaccepteerd.
Vandaag nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Oh, en liet jij ook niet regelmatig eten van de snackbar aanrukken? Tsk tsk.
Ik zou er toch maar voor gaan sparen als ik jou was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een postorderbruid, maar dat vind ik te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |