Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die dat lekker vindenNooit begrepen
(en ben nog nooit iemand tegengekomen die het WEL lekker vindt...)
Dat die mensen nog niet weg geëvolueerd zijn snap ik niet....
Helaas wel vakerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Onervaren worden ze ook wel genoemd![]()
Of heb jij weleens iemand boven de 20 gezoend die zo zoent?
Het is een combinatie natuurlijk van verschillende dingen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenIk krijg juist altijd complimenten over zoenen en tongen vind ik echt het minste aan zoenen
Nja ik heb ook mijn 20er jaren met dezelfde gehad, dus nog niet gek veel zoenervaring met meiden boven de 20. Toen ik 15/16 was kwam ik ze geregeld tegen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helaas wel vaker
dat was mijn laatste post...
JA!!! sommige leren het nooit afquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja ik heb ook mijn 20er jaren met dezelfde gehad, dus nog niet gek veel zoenervaring met meiden boven de 20. Toen ik 15/16 was kwam ik ze geregeld tegen.Dus er is nog serieus kans dat ik weer van die tollende wasmachines tegen kom?
Dan is het ze dus nog nooit verteld of geleerd hoe het anders kan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
JA!!! sommige leren het nooit af
ok of ze zijn gewoon te bezopen...
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenIk krijg meestal juist complimenten over zoenen en tongen vind ik echt het minste aan zoenen
Drank is geen excuus voor dit gedrag hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
JA!!! sommige leren het nooit af
ok of ze zijn gewoon te bezopen...
Ik vind het zelf niet intiemer, maar ken wel iemand die dat zo vindt.quote:
Een paar maanden geleden had ik een meisje van eind 20 die ging giechelen elke keer als mijn tong die van haar raaktequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Onervaren worden ze ook wel genoemd![]()
Of heb jij weleens iemand boven de 20 gezoend die zo zoent?
Het is heel belangrijk dat iedereen precies je voorkeuren weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
Offtopic: het totaal niet hebben over daten, datingsites of iets soortgelijks. tenzij seks. seks is spannend hihihi.
ga dan seks hebben ipv erover lullen! pandapuntverzamelaars.
"hij met de gouden handjes" heeft er zelf ook baat bij gehad indertijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is heel belangrijk dat iedereen precies je voorkeuren weet
Je weet toch hoe handig dat is met onderling daten
Niet zo zeuren joh. Na 11'en mag alles hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
Offtopic: het totaal niet hebben over daten, datingsites of iets soortgelijks. tenzij seks. seks is spannend hihihi.
ga dan seks hebben ipv erover lullen! pandapuntverzamelaars.
Nu we het toch over jou hebben. Jij was diegene met die 'open' relatie toch? Loopt dat eigenlijk nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Dizorn het volgende:
Ligt eraan hoeveel mensen al dromen op dit momentheb zelf geen voorkeuren gedeeld hier en toch waren de dates goed
Misschien heb jij wel hele rare zoen-eisenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik ben ook genoeg wasmachines van boven de 20 tegengekomen hoor, helaas.. Nu heb ik het idee dat er sowieso meer mannen zijn die NIET kunnen zoenen, dan mannen die WEL kunnen zoenenMaar dat kan toeval zijn geweest!
Als ik het hier zo lees, valt dat wel meequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel hele rare zoen-eisen
Zoende Silenus een beetje goed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees, valt dat wel meeGewoon lekker rustig en teder
Loopt super, nog altijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu we het toch over jou hebben. Jij was diegene met die 'open' relatie toch? Loopt dat eigenlijk nog
Bestequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees, valt dat wel meeGewoon lekker rustig en teder
yeah babyquote:
* habitue Zet alarm.....quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef Andromache het volgende:
kunnen jullie bepalen of ik op tv wanhopig overkom
Flirten met Kees Driehuis?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef Andromache het volgende:
kunnen jullie bepalen of ik op tv wanhopig overkom
hij had een mooi pak aan. maar neequote:
30-5 op tv bij Per Seconde Wijzer, 2-6 bij Een tegen 100, stoel 82quote:
zoenen is toch per definitie met tongquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenIk krijg meestal juist complimenten over zoenen en tongen vind ik echt het minste aan zoenen
Filmkusquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zoenen is toch per definitie met tong![]()
anders is het een kusje geven.....
of ben ik nou ouderwets?
nou spannend was het ook! doe dat voorlopig niet weer, zo'n quiz!quote:
Nouja zoals ik sommige jongens kus.. zonder tong. zo zoen/kus ik echt m'n familie/vrienden niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
of ben ik nou ouderwets?
combi van tong, zuigjes en kusjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
of ben ik nou ouderwets?
Volgens mij kan jij best goed zoenen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
combi van tong, zuigjes en kusjes.
dat zegt niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:04 schreef Andromache het volgende:
men klaagt zelden
(huhu ik zoen zelden)
+1quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
combi van tong, zuigjes en kusjes.
Wel een tweede ronde of mag je dat niet verklappen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
nou spannend was het ook! doe dat voorlopig niet weer, zo'n quiz!
Klagen is een slechte graadmeter.. want hoe vaak vertel je zelf tegen iemand dat ie niet lekker zoentquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:04 schreef Andromache het volgende:
men klaagt zelden
(huhu ik zoen zelden)
mag, maar doe ik lekker niet. we houden het spannendquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:04 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wel een tweede ronde of mag je dat niet verklappen?
dat doe je non-verbaal, door er maar mee te kappen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klagen is een slechte graadmeter.. want hoe vaak vertel je zelf tegen iemand dat ie niet lekker zoent
Je blijft natuurlijk hopen en bidden dat de ander zo snugger is om te denken, wat doet die ander het toch anders, laat ik het ook eens proberen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klagen is een slechte graadmeter.. want hoe vaak vertel je zelf tegen iemand dat ie niet lekker zoent
Als iemand lekker zoent dan zeg ik dat, als het niet zo is zeg ik niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja en dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je blijft natuurlijk hopen en bidden dat de ander zo snugger is om te denken, wat doet die ander het toch anders, laat ik het ook eens proberen.
Heb wel eens gehad dat ik echt geen klik had wat dat betreft.. dus dacht bij mezelf "valt flink tegen" .. begint die gozer over hoe heerlijk hij het wel niet vondquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je blijft natuurlijk hopen en bidden dat de ander zo snugger is om te denken, wat doet die ander het toch anders, laat ik het ook eens proberen.
Ook op mijn leraar Grieks!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die man lijkt sprekend op mijn vroegere leraar grieks.
Dat is al een voorbode van heel veel ellende. Want niet kunnen zoenen staat toch wel gelijk aan andere matige prestaties.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat ik echt geen klik had wat dat betreft.. dus dacht bij mezelf "valt flink tegen" .. begint die gozer over hoe heerlijk hij het wel niet vondsukkel.
Geleidelijk aan werd het beter en beter.. en ook z'n bedprestaties. Best wel veel lol gehad ondanks dat de eerste zoen slecht was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat is al een voorbode van heel veel ellende. Want niet kunnen zoenen staat toch wel gelijk aan andere matige prestaties.
Na een mooi uitleg verhaal ging hij stilstaan midden voor de klas, en keek hij voldaan naar beneden en zei "zo.. nu even laten stollen"quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ook op mijn leraar Grieks!Hadden wij dezelfde leraar? Hahaha
Cue_ voor al uw bedprestatiebevorderende activiteiten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geleidelijk aan werd het beter en beter.. en ook z'n bedprestaties. Best wel veel lol gehad ondanks dat de eerste zoen slecht was.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Cue_ voor al uw bedprestatiebevorderende activiteiten.Onderwijs ze maar!
Daar heeft ze wel een hele kluif aan hier op fokquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Cue_ voor al uw bedprestatiebevorderende activiteiten.Onderwijs ze maar!
Nee, niet dezelfde danquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Na een mooi uitleg verhaal ging hij stilstaan midden voor de klas, en keek hij voldaan naar beneden en zei "zo.. nu even laten stollen"
Krijg je al DM's/PM's binnen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoogstens aanwijzingen.. de basis moeten ze echt al wel kunnen.
Vandaar ook dat ik fokkers grotendeels heb uitgeslotenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een hele kluif aan hier op fok
Zit je weer aan een fles wijn Andro?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
rond de jaarwisseling had ik de welnietwelnietmijnheer, het arme joch, die begonm me toch ruw te beffen, het werd niet beter, heb hem toch maar zachtjes weggeduwd
nee ik forum mobiel, dan glipt er eens een lettertje tussendoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zit je weer aan een fles wijn Andro?
Haha, ik heb sowieso een hekel aan gebeft worden, maar ik zou precies zo gereageerd hebben danquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
rond de jaarwisseling had ik de welnietwelnietmijnheer, het arme joch, die begonm me toch ruw te beffen, het werd niet beter, heb hem toch maar zachtjes weggeduwd
Dat zeggen inderdaad ALLE mannenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:22 schreef Cue_ het volgende:
inbeforethe:
dan ben je blijkbaar nog nooit goed gebeft
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik fokkers grotendeels heb uitgesloten
quote:
Tot dusver wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Had jij niet een FOK!date/meet op stapel staan?
Nou, de mannen die het gedaan hebben, konden het best welquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ookKan best natuurlijk, kan het me alleen zo moeilijk voorstellen.
FOK!ster of via een datingsite?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:42 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt erop dat ik zondag een date heb. Blijft natuurlijk afwachten of het ook doorgaat, vandaar het voorbehoud, maar daar gaan we maar even vanuit
Tof!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:42 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt erop dat ik zondag een date heb. Blijft natuurlijk afwachten of het ook doorgaat, vandaar het voorbehoud, maar daar gaan we maar even vanuit
Dank u! Ik ben rete-slecht in verslagen schrijven, maar ik zal het topic uiteraard wel op de hoogte stellen na afloopquote:
Ik kan dat ook totaal niet. Daarom liet ik dat Silenus opknappen, die totaal geen details los liet, haha. Handige van een andere fokker datenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank u! Ik ben rete-slecht in verslagen schrijven, maar ik zal het topic uiteraard wel op de hoogte stellen na afloop
Ooit kwam dit onderwerp eens te sprake binnen de vriendengroep. Een aantal (ongeveer de helft) van de vrouwen zei dat ze het idd ook maar niks vonden, gebeft worden...quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, ik heb sowieso een hekel aan gebeft worden, maar ik zou precies zo gereageerd hebben danVreselijk als ze zo tekeer gaan..
Klote collega's die je libido verlagenquote:Op donderdag 30 mei 2013 06:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje met mn brakke ochtendkop bijlezen gaat het verdomme 100 posts over lekker zoenen... Het is misschien mn half slaperige toestand, maar ik ben gelijk een beetje lustig...
Gelukkig is mn allerirritantste collega er vandaag, dan is het vast snel over.
Zoenen
Dat is een goed iets. Gelukkig heb ik er bijzonder veel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klote collega's die je libido verlagen
einde topicquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:24 schreef Re het volgende:
mag er iets minder geslowchat worden?... ik snap dat het moeilijk is soms maar laten we gewoon focussen op dating(site) ervaringen...
Hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het nu gaat, Eefje.
En Andro gaat vanavond de presentator van Per Seconde Wijzer daten, dus daar verwachten we ook een verslag van!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
Zaterdag + zondag staat nu vast. Gezellige tijd van maken!
Lekker bezig! En weer nieuwe avonturen voor het topic natuurlijkquote:
Ik verwacht van wel ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Lekker bezig! En weer nieuwe avonturen voor het topic natuurlijk
Als het lukt doe ik 's avonds (of 's morgensquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Lekker bezig! En weer nieuwe avonturen voor het topic natuurlijk
Ik dacht ook altijd dat die in voordeelbundels kwamen..quote:
Ze zijn meestal klein, dan neem je er toch 2 of 3 ? Kan geen kwaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat die in voordeelbundels kwamen..
jammer Deezertje. Ik heb daar ook altijd een schurfthekel aan. Wees zo volwassen om eerlijk te zeggen dat je er geen heil meer in ziet. Dat "niks meer sms'en want dan houdt íe vanzelf op" vind ik zo akelig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef Deezertje het volgende:
We waren zo lekker (en lang) aan het mailen, maar nu al twee dagen geen reactie terwijl ze steeds online is geweest (2 uur geleden nog) en ze mijn mailtjes heeft gelezen. Heb ik écht een hekel aan. Dat je tot conclusie komt dat het misschien toch niet zo loopt als verwacht: oké, maar stuur dan wel even netjes een mailtje terug dat je geen interesse meer hebt! En dit is echt al de vierde meid die gewoon niks meer laat horen.. is dit normaal? Iedere keer (en ik heb het vaker gepost hier ja) voelt dan toch aan als tijdverlies omdat je ergens aan begint, iedere keer je verhaal etc. mailt (steeds op andere manier) en na een paar dagen laten ze niks meer horen...
Ik wacht vanavond af en anders mail ik zelf wel wat ze nu wil. Misschien durft ze het niet te zeggen ofzo dat ze niet verder wilt, dus geef ik haar de optie.
Tja, lastig. Mail je al erg lang? Heb je het al over afspreken gehad? Vertel je veel over jezelf, vraag je haar ook dingen? Allemaal factoren die meespelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef Deezertje het volgende:
We waren zo lekker (en lang) aan het mailen, maar nu al twee dagen geen reactie terwijl ze steeds online is geweest (2 uur geleden nog) en ze mijn mailtjes heeft gelezen. Heb ik écht een hekel aan. Dat je tot conclusie komt dat het misschien toch niet zo loopt als verwacht: oké, maar stuur dan wel even netjes een mailtje terug dat je geen interesse meer hebt! En dit is echt al de vierde meid die gewoon niks meer laat horen.. is dit normaal? Iedere keer (en ik heb het vaker gepost hier ja) voelt dan toch aan als tijdverlies omdat je ergens aan begint, iedere keer je verhaal etc. mailt (steeds op andere manier) en na een paar dagen laten ze niks meer horen...
Ik wacht vanavond af en anders mail ik zelf wel wat ze nu wil. Misschien durft ze het niet te zeggen ofzo dat ze niet verder wilt, dus geef ik haar de optie.
En dit, kan me je frustratie voorstellen hoor maar wees wel gewoon een beetje kritisch. Het gaat er uiteindelijk om dat jij de vrouw in kwestie leuk vindt, of ze jou ook leuk vindt is haar ding, toch? Gewoon next en proberen het iets minder serieus te nemen zo vooraf al.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Deezertje het volgende:
Ik merk nu zelfs dat ik op meiden reageer die ik eigenlijk niet 'zie' als mogelijke vriendin. Maar ik ben het alleen zijn nu gewoon zat!Vandaag weer vier uur in de trein gezeten, genoeg leuke meiden in de trein.. beetje glimlachen etc. Alleen 9 vd 10 keer heeft ze óf haar vriend aan de telefoon, of stappen ze uit bij een station en staat d'r vriend haar op te wachten.... dag hoop!
Date Andro, jullie passen echt bij elkaar. Trust me, dit is DÉ match van deze reeksquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Deezertje het volgende:
Ik merk nu zelfs dat ik op meiden reageer die ik eigenlijk niet 'zie' als mogelijke vriendin. Maar ik ben het alleen zijn nu gewoon zat!Vandaag weer vier uur in de trein gezeten, genoeg leuke meiden in de trein.. beetje glimlachen etc. Alleen 9 vd 10 keer heeft ze óf haar vriend aan de telefoon, of stappen ze uit bij een station en staat d'r vriend haar op te wachten.... dag hoop!
Nee ik weet dat ze niks 'verplicht' is, maar dat is ook het nadeel met zulk soort sites. Het kost niks, dus eigenlijk mag je er geen verwachtingen van hebben. Maar ja, ik zat dus al wel enkele dagen te 'wachten' op een reactie van haar. En als ze nou gewoon een week niet online is geweest, kan gebeuren, snap ik prima. Maar gewoon online én berichten gelezen en dan niks meer laten horen...\quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja, lastig. Mail je al erg lang? Heb je het al over afspreken gehad? Vertel je veel over jezelf, vraag je haar ook dingen? Allemaal factoren die meespelen.
En het is ook niet netjes van haar hoor, maar ze is in principe niks verplicht.
Da's wel vrij heftig gelijk. Nog geen date gehad dus? En wat schrijf jij zelf? Zou het toch iets luchtiger aanpakken bij een volgende date. Als iemand over iets zwaars begint kun je best even meeleven maar daarna het onderwerp wat bijsturen is niks mis mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik weet dat ze niks 'verplicht' is, maar dat is ook het nadeel met zulk soort sites. Het kost niks, dus eigenlijk mag je er geen verwachtingen van hebben. Maar ja, ik zat dus al wel enkele dagen te 'wachten' op een reactie van haar. En als ze nou gewoon een week niet online is geweest, kan gebeuren, snap ik prima. Maar gewoon online én berichten gelezen en dan niks meer laten horen...\
Nou ja, ze zei best wel persoonlijke verhalen over haar jeugd enzo. Kwam dus wel over alsof ze mij vertrouwde. Vertel je ook niet (en zo in detail) tegen de eerste beste denk ik.
Nee nog geen echte date. Daarom dus al best wel heftig ja wat ze via de mail allemaal zegt. Of het waar is weet je natuurlijk nooit, maar daar ga ik wel vanuit. Zelf heb ik het juist luchtig gehouden. Niet te luchtig, maar gewoon over wat ik nu doe, hoe ik mijn dagen vul, toekomstbeeld etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel vrij heftig gelijk. Nog geen date gehad dus? En wat schrijf jij zelf? Zou het toch iets luchtiger aanpakken bij een volgende date. Als iemand over iets zwaars begint kun je best even meeleven maar daarna het onderwerp wat bijsturen is niks mis mee.
Je mag het best verwachten dat iemand reageert maar je kunt daar niet van uitgaan. Als je het wat minder persoonlijk probeert te nemen lukt dat vaak wel beter. Het hoort er allemaal bij. Vaak zijn die mensen gewoon bang om dat soort dingen te zeggen en doen ze het liever zo. Niet leuk, maar soit.
Ik moet bekennen, ik herken de gedachtengang wel...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Date Andro, jullie passen echt bij elkaar. Trust me, dit is DÉ match van deze reeks
Wou net zeggen dat mijn inbox altijd open staatquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, ik herken de gedachtengang wel...
[edit] wacht ff Deezertje, jullie hadden alleen nog maar gemaild? sorry, ik dacht dat jullie al gedatet hadden. dan trek ik mijn eerdere commentaar in. bij mailen is ze tot niets verplicht en mag ze er ineens mee ophouden. doe ik namelijk wel in de mailfase als ik het niet meer leuk vind.
bij al gedatet hebben vind ik het wat anders als je opeens niks meer hoort.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Denk je niet aan die leuke boy die op jouw antwoord wacht?
de sjeu is er af, interesse niet meer gewekt, het komt maar niet tot afspreken en ik heb er geen trek meer in. daarom.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wou net zeggen dat mijn inbox altijd open staatMaar waarom houd jij er in de mailfase er soms ineens mee op dan? Denk je niet aan die leuke boy die op jouw antwoord wacht?
+1, heb ik ook wel eens. Soms heb ik wel interesse, maar ben ik gewoon enorm druk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
de sjeu is er af, interesse niet meer gewekt, het komt maar niet tot afspreken en ik heb er geen trek meer in. daarom.
Voor elke keer dat je de term ´leuke boy´ gebruikt blijf je een extra jaar single.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Denk je niet aan die leuke boy die op jouw antwoord wacht?
DPquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ieder huwelijk heeft ups and downs he.
Via internet vertelt het vaak wat makkelijker. Zou er niet teveel waarde aan hechten. Beter maak je even kennis, hou je het eerst luchtig en spreek je zo snel mogelijk af. Vind ik dan, er zijn hier in de reeks ook mensen die langer nodig hebben. Kijk, persoonlijke zaken heeft iedereen wel maar je date heeft daar natuurlijk geen bal mee te maken zo in het begin. Gewoon vrolijk verder berichten en wat sneller aansturen op een date, zou mijn advies zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee nog geen echte date. Daarom dus al best wel heftig ja wat ze via de mail allemaal zegt. Of het waar is weet je natuurlijk nooit, maar daar ga ik wel vanuit. Zelf heb ik het juist luchtig gehouden. Niet te luchtig, maar gewoon over wat ik nu doe, hoe ik mijn dagen vul, toekomstbeeld etc.
En ja, dat merk ik ook steeds meer op datingsites. Gewoon niet terugsturen is dan wel heel makkelijk voor ze.
Maar ik blijf gewoon niet snappen wat dan je basis is voor een date? Dat je een leuk gesprek kunt hebben met iemand die er niet slecht uit ziet? Dan kun je toch blijven daten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
DP
[..]
Via internet vertelt het vaak wat makkelijker. Zou er niet teveel waarde aan hechten. Beter maak je even kennis, hou je het eerst luchtig en spreek je zo snel mogelijk af. Vind ik dan, er zijn hier in de reeks ook mensen die langer nodig hebben. Kijk, persoonlijke zaken heeft iedereen wel maar je date heeft daar natuurlijk geen bal mee te maken zo in het begin. Gewoon vrolijk verder berichten en wat sneller aansturen op een date, zou mijn advies zijn.
Bijna! Ik moet niet vergeten te kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
de sjeu is er af, interesse niet meer gewekt, het komt maar niet tot afspreken en ik heb er geen trek meer in. daarom.
Jackpot!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ik blijf gewoon niet snappen wat dan je basis is voor een date? Dat je een leuk gesprek kunt hebben met iemand die er niet slecht uit ziet? Dan kun je toch blijven daten?
Ik kan als ik mijn socialskillz petje op zet met de hele wereld leuke gesprekken hebben
Hmmja, ik ben natuurlijk niet zo'n grossierder. Zowel niet in daten als in mensen echt leuk genoeg vinden om lang genoeg mee te mailen... En al mijn ervaringen liepen anders, dus ik kan er nog niet echt lijn in ontdekkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jackpot!Nou, ik zie het ook zo, heb leuke mensen ontmoet en iets minder leuke en het gezellig gehad. Is toch leuk? En af en toe meer, en een keer heel veel meer dan dat. Maar heb louter slechte ervaringen met lang mailen qua verwachtingspatroon en ook qua afloop. Dus dat zal wel de reden zijn
ik wil je wel een foto toesturen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Silenus het volgende:
Ik had me je meer vrouwelijker en jonger voorgesteld Andro.
Hahahaha, ik lig echt dubbelquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Silenus het volgende:
Ha haquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmmja, ik ben natuurlijk niet zo'n grossierder. Zowel niet in daten als in mensen echt leuk genoeg vinden om lang genoeg mee te mailen... En al mijn ervaringen liepen anders, dus ik kan er nog niet echt lijn in ontdekken
Ik denk alleen vaak als iemand een date voorstelt... "Nah, dat lijkt me nou echt helemaal niks!"
Valt me ook tegen. Ik zou die snor ook weghalen andro.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Silenus het volgende:
O ja maar dan heb ik er ook niet zo lang contact mee. Tenminste, niet in een datemogelijkheidcontext. Ik zeg ook vaak tegen mensen, luister daten wordt hem niet, ik vind de gesprekken leuk, dus het is aan jou of je me in je contactenlijst wilt houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha haMaar waarom heb je dan contact met iemand, als je er uiteindelijk helemaal niet mee wil afspreken? Of ligt het niet zo zwart wit?
na ja, mijn ervaring met lang mailen was dus met die date waar ik binnenkort nog eens "vriendschappelijk" mee afspreek, had me echt zoooo erg verkeken op hoe hij was en andersom ook. Er waren gevoelens, chemie en een klik. Maar we verschilden verder als dag en nacht. Was best een domper
ja vind je dat sexy?quote:
wat maakt dat jij wel wil daten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja maar dan heb ik er ook niet zo lang contact mee. Tenminste, niet in een datemogelijkheidcontext. Ik zeg ook vaak tegen mensen, luister daten wordt hem niet, ik vind de gesprekken leuk, dus het is aan jou of je me in je contactenlijst wilt houden.
Vaak zijn ze dan een aantal weken/maanden later beledigd dat ik niet van gedachte verander
ja klotezooi. Ik me expres gehaast in de gym. Zegt er nog iemand: hey nu alweer weg?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Silenus het volgende:
Ik kan het niet onder woorden brengen. En in dit topic is *de klik* nogal beladen. Maar daar draait het uiteindelijk allemaal wel om.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja vind je dat sexy?
[..]
wat maakt dat jij wel wil daten?
Klinkt ook wel een beetje als Cold Feet, of is het dat niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja maar dan heb ik er ook niet zo lang contact mee. Tenminste, niet in een datemogelijkheidcontext. Ik zeg ook vaak tegen mensen, luister daten wordt hem niet, ik vind de gesprekken leuk, dus het is aan jou of je me in je contactenlijst wilt houden.
Vaak zijn ze dan een aantal weken/maanden later beledigd dat ik niet van gedachte verander
een klik per mail. vind ik heel lastig. als 'ie een beetje uit zijn woroden komt, schriftelijk, beetje spontaan lijkt, en de foto's/interesses spreken me ook aan, of maken me benieuwd, dan wil ik best daten. hoe kun je per mail een klik krijgen? dat is snel bedrieglijk, denk ik. hoge verwachtingen enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan het niet onder woorden brengen. En in dit topic is *de klik* nogal beladen. Maar daar draait het uiteindelijk allemaal wel om.
Dit heb ik dus ook, ik vertrouw zo'n online "klik" toch niet helemaal meer na een X aantal dates. Grappig hoe dat kan verschillen per persoon. Daarnaast ben ik ook enorm nieuwsgierig naar hoe iemand in het echt is dan. Stem, houding, etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
een klik per mail. vind ik heel lastig. als 'ie een beetje uit zijn woroden komt, schriftelijk, beetje spontaan lijkt, en de foto's/interesses spreken me ook aan, of maken me benieuwd, dan wil ik best daten. hoe kun je per mail een klik krijgen? dat is snel bedrieglijk, denk ik. hoge verwachtingen enzo.
Njah, zeker weet je het natuurlijk nooit, maar ik denk dat dat het echt niet is. Als ik iemand wel ineens leuk vind duik ik er ook head over heels in... Ik hou alleen een beetje van hysteriequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt ook wel een beetje als Cold Feet, of is het dat niet?
Wel eerlijk dat je dat zegt trouwens, vind ik juist vaak lastig. Vooral op Paiq
Krea's date was volgens mij niet via internet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Njah, zeker weet je het natuurlijk nooit, maar ik denk dat dat het echt niet is. Als ik iemand wel ineens leuk vind duik ik er ook head over heels in... Ik hou alleen een beetje van hysterieDus ik kan niets met die gematigdheid waar sommigen in dit topic wel bij lijken te varen.... Als ik ga dan ga ik hard... Een beetje zoals Krea zijn romance nu loopt (vergeten we voor het gemak haar cold feet hick upje even...). Je komt elkaar tegen, je gaat er voor, whoooooohooooooooooo madness.
Ik mail dan ook niet, ik chat... Misschien dat dat verschil maakt? En ik merk heel erg dat je ook juist in chatten merkt of iemand mee kan gaan in die snelheid die ik zo belangrijk vind in communicatie. Anders wals ik over iemand heen heb ik het idee? Of ik voel me continu een idioot omdat iemand mijn (uiteraard geniale) grappen niet snaptquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
een klik per mail. vind ik heel lastig. als 'ie een beetje uit zijn woroden komt, schriftelijk, beetje spontaan lijkt, en de foto's/interesses spreken me ook aan, of maken me benieuwd, dan wil ik best daten. hoe kun je per mail een klik krijgen? dat is snel bedrieglijk, denk ik. hoge verwachtingen enzo.
Tja het feit dat ze niks mocht zeggen zei mij al genoegquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:40 schreef eefje801 het volgende:
Ah ondanks dat je niets mocht zeggen geloof ik nu wel in een tweede ronde hoor Andro
beter opletten. Ze mocht alles zeggen, maar deed het niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja het feit dat ze niks mocht zeggen zei mij al genoeg
Ik wilde eigenlijk "nu al" zeggen, na de eerste vraag. Staat er een beetje raar. En zou kunnen, is ook wel jammer omdat vooraf al te weten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja het feit dat ze niks mocht zeggen zei mij al genoeg
ditquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
beter opletten. Ze mocht alles zeggen, maar deed het niet.
Helaas gemist maar zo te horen deed je het fantastisch.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
dit
dank allen voor de felicitaties!![]()
o o o o wat een zenuwen om mezelf terug te zien! volgende week weer y'all
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:49 schreef mr-green het volgende:
wat heb ik gemist?
Is Andro --> Marijke van de belastingtelefoon?
Heb het hier al eens eerder gezegd maar ik snap niet dat Lexa steeds de datingsitecompetitie wint. Hier in het topic heb ik behalve Silent_Chaos nog nooit iemand gehoord met positieve berichten over die site, het is vaak juist negatief. Misschien nog een andere site proberen? Paiq is wel leuk en er zijn ook nog wel leuke andere profielensites (zie ook OP)quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef Arrow89 het volgende:
weet niet precies waar dit topic voor is, maar iemand ervaring met lexa?
krijg op zich redelijk veel flirts/berichten, maar krijg steeds na een tijdje geen bericht meer terug zonder dat ze iets melden, ook van meisjes die serieuze interesse (lijken) te tonen (die mailadres vragen en daarna niks meer laten horen). nadat ik verlengd heb laatst, heb ik ook aanzienlijk minder bezoeken etc. Zijn het allemaal fake accounts ofzo?
Nieuwe sugababesquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
Van de week een badoo account aangemaakt dus zal me hier ook eens melden.
thx..checking outquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:24 schreef tcr het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1348124
Dank je!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef CaLeX het volgende:
Ook even gekeken, krijg je toch meteen een heel ander beeld van iemand.
En Yuki van harte gefeliciteerd
Wat leuk zeg mr-green! Lekker van genieten. En als het een relatie wordt: die komen nooit gelegen toch, het overkomt jequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben misschien een beetje verliefd aan het worden... Heb de afgelopen tijd een aantal keer met een meisje gedate en na afgelopen weekend hebben we enorm veel contact. Ik was een beetje sceptisch over haar omdat het niet mijn type was maar ik ben meer en meer aan het omgaanWij snappen elkaar goed, hebben dezelfde interesses en de seks is super!
Enerzijds wil ik geen relatie omdat mijn leven de komende tijd er druk gaat worden (werk en daarnaast afstuderen), aan de andere kant merk ik weer hoe fijn het is als zij er is
Daarnaast heb ik een half jaar geleden na mijn vorige relatie tegen mijzelf gezegd dat ik de komende jaren even lekker ga genieten van het vrijgezel zijn. Mrja wat nu als het erg goed klikt...
Ik neig ernaar om de komende periode gewoon rustig verder te daten en gewoon te zien wat er van gaat komen. Gelukkig houden we beide wel van een feestje en nemen we het er soms ook lekker van
Thee drinken moet je niet onderschatten hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Andromache het volgende:
je meent het!leuk voor je buurmanhebben we ook wel eens gehad met onze huisgenote ooit op de studentenflat. het was geen supervlotte meid, beetje moeite om een vriendje te vinden. toen ging ze aan de datingsites, en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right
![]()
mr-green: zo lang je geen verhuisplannen hebt ivm werk kan het toch gewoon leuk zijn om van elkaar te genieten?het zou zonde zijn iets in je hart te blokkeren omdat je het in je hoofd anders bedacht had.
ha haquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Andromache het volgende:
je meent het!leuk voor je buurmanhebben we ook wel eens gehad met onze huisgenote ooit op de studentenflat. het was geen supervlotte meid, beetje moeite om een vriendje te vinden. toen ging ze aan de datingsites, en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right
![]()
mr-green: zo lang je geen verhuisplannen hebt ivm werk kan het toch gewoon leuk zijn om van elkaar te genieten?het zou zonde zijn iets in je hart te blokkeren omdat je het in je hoofd anders bedacht had.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thee drinken moet je niet onderschatten he
Waarschijnlijk was het rooiblos theequote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Andromache het volgende:
en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right![]()
Leukere profielfoto nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Krijgen die meiden op die datingsites zoveel berichten? Bijna niemand neemt nog maar de moeite om na een flirt even op je profiel of iets dergelijks te kijken. Alleen maar vrouwen van 28 komen eens langs:p.
Ja weet niet haha. Misschien ligt het idd aan de profielfoto die beetje raar is, maar dat was een van de weinige zonder zonnebril en zonder telefoon genomen:p. Mja voorderest val ik wel binnen het straatje van veel vrouwen objectief gezien:p: groot, hoog opgeleid, licht getint etc:p. Mja zit er ook eigenlijk pas een paar dagen op, dus misschien wat geduld hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leukere profielfoto nemen
Of wachten tot je op die categorie vrouwen valt
Welke site gebruik je dan?
Hoe oud ben jij? En wat zet je in je flirt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Krijgen die meiden op die datingsites zoveel berichten? Bijna niemand neemt nog maar de moeite om na een flirt even op je profiel of iets dergelijks te kijken. Alleen maar vrouwen van 28 komen eens langs:p.
Sowieso kan je bij Lexa beter gewoon berichten eruitgooien die inhoudelijk op het profiel in gaan (moet je alleen wel een profiel vinden die wel uitnodigend is). Flirten werkt niet zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ja weet niet haha. Misschien ligt het idd aan de profielfoto die beetje raar is, maar dat was een van de weinige zonder zonnebril en zonder telefoon genomen:p. Mja voorderest val ik wel binnen het straatje van veel vrouwen objectief gezien:p: groot, hoog opgeleid, licht getint etc:p. Mja zit er ook eigenlijk pas een paar dagen op, dus misschien wat geduld hebben.
Heb zelfs al een paar minder knappe meiden iets gestuurd. Soms kan het idd dat ze niet betalen ofzo, maar bij een aantal weet ik dat ze dat wel doen. Is trouwens Lexa:p.
23 en bijna 24. Misschien is die doelgroep idd gewoon wat minder vertegenwoordigd ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En wat zet je in je flirt?
Dat weet ik eigenlijk niet, 28 jarige vrouwen is ook niks mis meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:25 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
23 en bijna 24. Misschien is die doelgroep idd gewoon wat minder vertegenwoordigd ja?
Voorlopig eigenlijk alleen zo´n standaard flirt gestuurd. Heb 1 keer een berichtje gestuurd die wat uitgebreider was over interesses die me aanspraken etc. En aantal keer wel contact gehad met meiden, maar ze vonden zichzelf al super lelijk en hadden nooit contact met jongens.Dara ben je natuurlijk ook niet naar op zoek:p.
ok, bedankt voor de tips idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, 28 jarige vrouwen is ook niks mis mee. In mijn ervaring hoef je geen 3 pagina's lang bericht te sturen. Maar berichten als "hey" of "lekkerding ben jij zeg" of "Heeey sKatJ3" gaan dus echt niet werken. Verder is goede foto idd belangrijk, en wat informatie over jezelf op je profiel. Wat je interesseert, wat je bezig houdt, hoe je bent, dat soort dingen.
Dames van 25 zijn véél leuker, hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, 28 jarige vrouwen is ook niks mis mee. In mijn ervaring hoef je geen 3 pagina's lang bericht te sturen. Maar berichten als "hey" of "lekkerding ben jij zeg" of "Heeey sKatJ3" gaan dus echt niet werken. Verder is goede foto idd belangrijk, en wat informatie over jezelf op je profiel. Wat je interesseert, wat je bezig houdt, hoe je bent, dat soort dingen.
Ik betrap mezelf wel eens op overmatig smiley-gebruikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dames van 25 zijn véél leuker, hoor![]()
En inderdaad, dat soort berichtjes reageer ik ook nooit op. Alleen maar irritant. Oh, en je hebt ook mensen die het nodig vinden om na elke zin een uitroepteken (of meerdere) te typen. Komt ook wanhopig over.
Dat ligt aan de damequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
En inderdaad, dat soort berichtjes reageer ik ook nooit op. Alleen maar irritant. Oh, en je hebt ook mensen die het nodig vinden om na elke zin een uitroepteken (of meerdere) te typen. Komt ook wanhopig over.
Overmatig uitroeptekengebruik is een blijk van wanhopigheid? Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik nu een hele Seinfeld aflevering in m'n hoofd waarop Elaine het uitmaakt i.v.m. interpunctie (ook een !)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Overmatig uitroeptekengebruik is een blijk van wanhopigheid? Dat wist ik niet!
Haha! Dat is een geweldige aflevering! Dat was toch een memo dat haar toenmalige vriend voor haar geschreven had?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik nu een hele Seinfeld aflevering in m'n hoofd waarop Elaine het uitmaakt i.v.m. interpunctie (ook een !)
Kloptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Haha! Dat is een geweldige aflevering! Dat was toch een memo dat haar toenmalige vriend voor haar geschreven had?
Verder vind ik haar wel het minste van de 4, tbh...
Valt me ook heer erg op hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
redenen die er bedacht worden om maar geen relatie aan te hoeven gaan
Is het juist niet de details dat Jerry, George en Elaine geen langdurige relatie hebben? Zoals Elaine eens zei in het vliegtuig: ''Are you going to stare at one point the enitre flight? IT IS OVER!''quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KloptDie aflevering ja!
Het is de chemie tussen de 4 verhaallijnen he
Maar ik denk dat het vooral komt omdat ik me het meest kan vereenzelvigen met George en Krameren soms ook Seinfeld, het sarcasme
Ach eigenlijk zijn ze alle 4 tofen komen alle 4 in herkenbare situaties
Past ook wel een beetje in dit topic, hoe erg sommige mensen hier op details letten en redenen die er bedacht worden om maar geen relatie aan te hoeven gaan hadden zo in Seinfeld gekund
Nou ja het resultaat komt op hetzelfde neer. De buitenwereld ziet het als redenen om het uit te maken en zij gebruiken het als reden om geen relatie aan te gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is het juist niet de details dat Jerry, George en Elaine geen langdurige relatie hebben? Zoals Elaine eens zei in het vliegtuig: ''Are you going to stare at one point the enitre flight? IT IS OVER!''
Om eerlijk valt het me hier vaak op dat mensen om de kleinste dingen struikelen en daar een ding van maken (uitroeptekens, spelvouten, enz). Ik ben ook niet de makkelijkste, maar ik denk dat als je langdurig vrijgezel bent je kritischer begint te worden en meteen na 1 a 2 dates (zelfs na een eerste chatcontact) al meteen weet dat de ander niks voor je is. Volgens mij komt dat omdat je helemaal vastgeroest bent in een bepaalde levensstijl en je daardoor minder makkelijk aan iemand anders kan aanpassen, zoals DP nu mee zit.
Ik lurk hier vaak, verbaas me soms over de verhalen/onderwerpen en heel soms post ik hier wel eens wat. Maar al met al zit hier genoeg materiaal om een mooie stand-up act op te voeren.
Doen we een duo act, dat zal wel een daverend applaus veroorzaken!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja het resultaat komt op hetzelfde neer. De buitenwereld ziet het als redenen om het uit te maken en zij gebruiken het als reden om geen relatie aan te gaan.
En dat laatste is zeker waarMisschien inschrijven bij de Toomler?
Altijd voorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Doen we een duo act, dat zal wel een daverend applaus veroorzaken!
SilentChaos is Blessed. Hoppa! Wat vind je ervan?
Schiet mij ineens de aflevering binnen waarbij Peterman de verhalen van Kramer heeft opgekocht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd voor
Ben benieuwd of de daters hun verhalen terug herkennengoed moment voor zelfreflectie ook voor hun
Als je in de kroeg zit moet je eens kijken naar de acties van de mannen daarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:47 schreef Dizorn het volgende:
Toch hoort de helft van de mensen dan dus in de kanslozen-categorie. op fok waarschijnlijk meer dan dat, beetje bias. Ik prijs me toch weer gelukkig.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Schiet mij ineens de aflevering binnen waarbij Peterman de verhalen van Kramer heeft opgekocht.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]prachtig
Peterman is ook een baas
Anyway, ik ga ook datingverhalen kopen, kan ik OT reageren
Nieuwe profielfoto die je aan een date moet helpen? Gaat goed lukken met die kale kopquote:
George Constanza is net zo'n baas als James Jamerson. De neger look lukte niet, dus nu maar de ''bald headed with glasses guy''.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nieuwe profielfoto die je aan een date moet helpen? Gaat goed lukken met die kale kop
Hahahahahaha! Enorm meligquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
Ik had mn tijd nuttiger kunnen bestedenmaar
DP:
http://www.grapheine.com/(...)1d0fc301b29a19f.html
H_J
http://www.grapheine.com/(...)0cd660b7c87f211.html
MichelWuyts
http://www.grapheine.com/(...)2d5dc7a1d2d3753.html
GVDquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
DP:
H_J
MichelWuyts
Next time!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hahahahahaha! Enorm meligWat ben ik blij dat ik er niet in voorkom, haha.
Haha! Geweldig!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
DP:
H_J
MichelWuyts
hehe..leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
DP:
H_J
MichelWuyts
Geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
DP:
H_J
MichelWuyts
Geweldig dit zit hardop te lachenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
DP:
H_J
MichelWuyts
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
DP:
H_J
MichelWuyts
Veel meiden wel ja. Ik zou dan ook geen flirts sturen maar gewoon een bericht. Een origineel bericht vooral. Denk out of the box maar blijf bij jezelf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Goffer ik krijg ze dus met geen mogelijkheid geladenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
DP:
H_J
MichelWuyts
Ik denk dat ze er alweer eraf zijn gegooid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goffer ik krijg ze dus met geen mogelijkheid geladen
Ik blijf dapper refreshen
Neen.. ze werken nogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er alweer eraf zijn gegooid.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef habitue het volgende:
Tijd om een FOK-dating Bollywood film op te nemen dus.![]()
Starring:
Pink "quicky" Dwarf
Dancing "alone" Phoebe
Hungry "as always" Joe
Silent"not so much" Chaos
Weiss "the" man
Andr"esperate"omache
![]()
Vertrouwen in date van morgen is niet echt groot.
Ow ja shit vergeet ik gewoon de allergrootste dating goeroe van ons allen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Waar is silinus???
Chaos zit ook meer in m'n hoofd dan dat ik het toon
Maar hoezo geen vertrouwen?
De not so much sloeg op het silent gedeeltequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chaos zit ook meer in m'n hoofd dan dat ik het toon
hahaha, mooimoomooiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef habitue het volgende:
DP:
H_J
MichelWuyts
Had ik moeten snappenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef habitue het volgende:
[..]
De not so much sloeg op het silent gedeelte
wachtwacht, toch niet The Sperminator van Okcupid he?quote:
Klopt, al heb ik het hele weekend samen met mijn datequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef Capstan het volgende:
Mijn date van aanstaande zondag stelde net voor om de afspraak te vervroegen naar morgen. Soms kan dat een goed teken zijn, maar in dit geval kreeg ik er toch een beetje 'dan-kunnen-we-het-maar-gehad-hebben'-visioenen bij...en dat is dan meestal juist weer géén goed teken
Je denkt te veel na...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef Capstan het volgende:
Mijn date van aanstaande zondag stelde net voor om de afspraak te vervroegen naar morgen. Soms kan dat een goed teken zijn, maar in dit geval kreeg ik er toch een beetje 'dan-kunnen-we-het-maar-gehad-hebben'-visioenen bij...en dat is dan meestal juist weer géén goed teken
Een van mijn grote valkuilenquote:
's Avonds dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als het lukt doe ik 's avonds (of 's morgens) wel even een verslag
Ja want laten we lekker van het negatieve uit gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef Capstan het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
's Avonds dus
Was erg gezellig! Gewoon wat zitten drinken in aardige kroeg in Zaandam (daar woont ze, ik heb vervoer), van 9-1 prima gepraat. Afgesloten met een nachtzoentje.
Aanbod om voor me te koken stond al dus dat is waarschijnlijk, ik hoop, komende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |