Lazy sundayquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
nee beste seks is gewoon alle ochtend seks(maar dan wel dat je daarna niet naar je werk hoeft)
Die gebruiken het argument van uit de bek meuren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
Flink aangeschoten seks ook
Maar idd, ik snap niet dat er mensen zijn die niet van ochtendseks houden
Met zo'n ochtendadempje en slaapwalm?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
Flink aangeschoten seks ook
Maar idd, ik snap niet dat er mensen zijn die niet van ochtendseks houden
Hihihi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die gebruiken het argument van uit de bek meuren.
Precies, en dan ook veel snacks erbij, serie kijken,seks, sudoku, playstation, seks, tijdschrift, film, seks etc. etc.quote:
Vooral als je de dag ervoor Grieks hebt gegetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met zo'n ochtendadempje en slaapwalm?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te zoenen bij seks ~
Juist!!! gewoon dat moment dat je samen wakker wordt en elkaar met zon geile blik aankijkt en samen al weet wat de dag gaat brengen (zie hierbovenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Precies, en dan ook veel snacks erbij, serie kijken,seks, sudoku, playstation, seks, tijdschrift, film, seks etc. etc.
Waarom aankijken? .. gewoon lepeltje lepeltje beginnen.. simpel zatquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juist!!! gewoon dat moment dat je samen wakker wordt en elkaar met zon geile blik aankijkt en samen al weet wat de dag gaat brengen (zie hierboven)
Sommige activiteiten kunnen ook gecombineerd wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juist!!! gewoon dat moment dat je samen wakker wordt en elkaar met zon geile blik aankijkt en samen al weet wat de dag gaat brengen (zie hierboven)
Tenzij ze het ruw verstoort met "je mag me niet zien! ik ben niet opgemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zij snapt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom aankijken? .. gewoon lepeltje lepeltje beginnen.. simpel zat
dat kan ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom aankijken? .. gewoon lepeltje lepeltje beginnen.. simpel zat
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seks zonder zoenen... ik vind het onlosmakelijk van elkaar eigenlijk en ben ook gewoon gek op zoenen
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die dat lekker vindenquote:
Die zijn meestal gewoon onervaren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die dat lekker vindenNooit begrepen
(en ben nog nooit iemand tegengekomen die het WEL lekker vindt...)
Dat die mensen nog niet weg geëvolueerd zijn snap ik niet....
Onervaren worden ze ook wel genoemdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor teveel tand of een "tuttig" tongetje (noem ik het maar), ik snap het gewoon niet. Maar er valt genoeg te leren gelukkig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Onervaren worden ze ook wel genoemd![]()
Of heb jij weleens iemand boven de 20 gezoend die zo zoent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |