abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:54:15 #126
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127218223
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef Deezertje het volgende:
We waren zo lekker (en lang) aan het mailen, maar nu al twee dagen geen reactie terwijl ze steeds online is geweest (2 uur geleden nog) en ze mijn mailtjes heeft gelezen. Heb ik écht een hekel aan. Dat je tot conclusie komt dat het misschien toch niet zo loopt als verwacht: oké, maar stuur dan wel even netjes een mailtje terug dat je geen interesse meer hebt! En dit is echt al de vierde meid die gewoon niks meer laat horen.. is dit normaal? Iedere keer (en ik heb het vaker gepost hier ja) voelt dan toch aan als tijdverlies omdat je ergens aan begint, iedere keer je verhaal etc. mailt (steeds op andere manier) en na een paar dagen laten ze niks meer horen...

Ik wacht vanavond af en anders mail ik zelf wel wat ze nu wil. Misschien durft ze het niet te zeggen ofzo dat ze niet verder wilt, dus geef ik haar de optie.
jammer Deezertje. Ik heb daar ook altijd een schurfthekel aan. Wees zo volwassen om eerlijk te zeggen dat je er geen heil meer in ziet. Dat "niks meer sms'en want dan houdt íe vanzelf op" vind ik zo akelig.

[edit] dat wil zeggen, als er al gedatet is....

[ Bericht 2% gewijzigd door Andromache op 30-05-2013 20:10:30 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:54:40 #127
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127218247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef Deezertje het volgende:
We waren zo lekker (en lang) aan het mailen, maar nu al twee dagen geen reactie terwijl ze steeds online is geweest (2 uur geleden nog) en ze mijn mailtjes heeft gelezen. Heb ik écht een hekel aan. Dat je tot conclusie komt dat het misschien toch niet zo loopt als verwacht: oké, maar stuur dan wel even netjes een mailtje terug dat je geen interesse meer hebt! En dit is echt al de vierde meid die gewoon niks meer laat horen.. is dit normaal? Iedere keer (en ik heb het vaker gepost hier ja) voelt dan toch aan als tijdverlies omdat je ergens aan begint, iedere keer je verhaal etc. mailt (steeds op andere manier) en na een paar dagen laten ze niks meer horen...

Ik wacht vanavond af en anders mail ik zelf wel wat ze nu wil. Misschien durft ze het niet te zeggen ofzo dat ze niet verder wilt, dus geef ik haar de optie.
Tja, lastig. Mail je al erg lang? Heb je het al over afspreken gehad? Vertel je veel over jezelf, vraag je haar ook dingen? Allemaal factoren die meespelen.

En het is ook niet netjes van haar hoor, maar ze is in principe niks verplicht.
pi_127218283
Ik merk nu zelfs dat ik op meiden reageer die ik eigenlijk niet 'zie' als mogelijke vriendin. Maar ik ben het alleen zijn nu gewoon zat! :( Vandaag weer vier uur in de trein gezeten, genoeg leuke meiden in de trein.. beetje glimlachen etc. Alleen 9 vd 10 keer heeft ze óf haar vriend aan de telefoon, of stappen ze uit bij een station en staat d'r vriend haar op te wachten.... dag hoop! :(
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:56:36 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127218357
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Deezertje het volgende:
Ik merk nu zelfs dat ik op meiden reageer die ik eigenlijk niet 'zie' als mogelijke vriendin. Maar ik ben het alleen zijn nu gewoon zat! :( Vandaag weer vier uur in de trein gezeten, genoeg leuke meiden in de trein.. beetje glimlachen etc. Alleen 9 vd 10 keer heeft ze óf haar vriend aan de telefoon, of stappen ze uit bij een station en staat d'r vriend haar op te wachten.... dag hoop! :(
En dit, kan me je frustratie voorstellen hoor maar wees wel gewoon een beetje kritisch. Het gaat er uiteindelijk om dat jij de vrouw in kwestie leuk vindt, of ze jou ook leuk vindt is haar ding, toch? Gewoon next en proberen het iets minder serieus te nemen zo vooraf al.
pi_127218360
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Deezertje het volgende:
Date Andro, jullie passen echt bij elkaar. Trust me, dit is DÉ match van deze reeks ^O^
pi_127218387
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja, lastig. Mail je al erg lang? Heb je het al over afspreken gehad? Vertel je veel over jezelf, vraag je haar ook dingen? Allemaal factoren die meespelen.

En het is ook niet netjes van haar hoor, maar ze is in principe niks verplicht.
Nee ik weet dat ze niks 'verplicht' is, maar dat is ook het nadeel met zulk soort sites. Het kost niks, dus eigenlijk mag je er geen verwachtingen van hebben. Maar ja, ik zat dus al wel enkele dagen te 'wachten' op een reactie van haar. En als ze nou gewoon een week niet online is geweest, kan gebeuren, snap ik prima. Maar gewoon online én berichten gelezen en dan niks meer laten horen...\

Nou ja, ze zei best wel persoonlijke verhalen over haar jeugd enzo. Kwam dus wel over alsof ze mij vertrouwde. Vertel je ook niet (en zo in detail) tegen de eerste beste denk ik.
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:58:47 #132
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127218460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee ik weet dat ze niks 'verplicht' is, maar dat is ook het nadeel met zulk soort sites. Het kost niks, dus eigenlijk mag je er geen verwachtingen van hebben. Maar ja, ik zat dus al wel enkele dagen te 'wachten' op een reactie van haar. En als ze nou gewoon een week niet online is geweest, kan gebeuren, snap ik prima. Maar gewoon online én berichten gelezen en dan niks meer laten horen...\

Nou ja, ze zei best wel persoonlijke verhalen over haar jeugd enzo. Kwam dus wel over alsof ze mij vertrouwde. Vertel je ook niet (en zo in detail) tegen de eerste beste denk ik.
Da's wel vrij heftig gelijk. Nog geen date gehad dus? En wat schrijf jij zelf? Zou het toch iets luchtiger aanpakken bij een volgende date. Als iemand over iets zwaars begint kun je best even meeleven maar daarna het onderwerp wat bijsturen is niks mis mee.

Je mag het best verwachten dat iemand reageert maar je kunt daar niet van uitgaan. Als je het wat minder persoonlijk probeert te nemen lukt dat vaak wel beter. Het hoort er allemaal bij. Vaak zijn die mensen gewoon bang om dat soort dingen te zeggen en doen ze het liever zo. Niet leuk, maar soit.
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:01:06 #133
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127218581
Die van mij doet ook irritant op het moment, maar ik heb de hoop nog niet opgegeven.

Ze gebruikt de mobile app dus als ze af en toe online komt is het mobile wat minder zwaar weegt dan op de pc. En vandaag helemaal niet online geweest. Als ik ze niet zo heel leuk vond had ik het al wel opgegeven maar ik zet nog even door :*
Grijp ze!
pi_127218720
Ieder huwelijk heeft ups and downs he.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127218888
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's wel vrij heftig gelijk. Nog geen date gehad dus? En wat schrijf jij zelf? Zou het toch iets luchtiger aanpakken bij een volgende date. Als iemand over iets zwaars begint kun je best even meeleven maar daarna het onderwerp wat bijsturen is niks mis mee.

Je mag het best verwachten dat iemand reageert maar je kunt daar niet van uitgaan. Als je het wat minder persoonlijk probeert te nemen lukt dat vaak wel beter. Het hoort er allemaal bij. Vaak zijn die mensen gewoon bang om dat soort dingen te zeggen en doen ze het liever zo. Niet leuk, maar soit.
Nee nog geen echte date. Daarom dus al best wel heftig ja wat ze via de mail allemaal zegt. Of het waar is weet je natuurlijk nooit, maar daar ga ik wel vanuit. Zelf heb ik het juist luchtig gehouden. Niet te luchtig, maar gewoon over wat ik nu doe, hoe ik mijn dagen vul, toekomstbeeld etc.

En ja, dat merk ik ook steeds meer op datingsites. Gewoon niet terugsturen is dan wel heel makkelijk voor ze.
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:08:32 #136
138876 Andromache
pi_127218943
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Date Andro, jullie passen echt bij elkaar. Trust me, dit is DÉ match van deze reeks ^O^
Ik moet bekennen, ik herken de gedachtengang wel... :@

[edit] wacht ff Deezertje, jullie hadden alleen nog maar gemaild? sorry, ik dacht dat jullie al gedatet hadden. dan trek ik mijn eerdere commentaar in. bij mailen is ze tot niets verplicht en mag ze er ineens mee ophouden. doe ik namelijk wel in de mailfase als ik het niet meer leuk vind.

bij al gedatet hebben vind ik het wat anders als je opeens niks meer hoort.
pi_127219111
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik moet bekennen, ik herken de gedachtengang wel... :@

[edit] wacht ff Deezertje, jullie hadden alleen nog maar gemaild? sorry, ik dacht dat jullie al gedatet hadden. dan trek ik mijn eerdere commentaar in. bij mailen is ze tot niets verplicht en mag ze er ineens mee ophouden. doe ik namelijk wel in de mailfase als ik het niet meer leuk vind.

bij al gedatet hebben vind ik het wat anders als je opeens niks meer hoort.
Wou net zeggen dat mijn inbox altijd open staat :P Maar waarom houd jij er in de mailfase er soms ineens mee op dan? Denk je niet aan die leuke boy die op jouw antwoord wacht?
pi_127219135
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Denk je niet aan die leuke boy die op jouw antwoord wacht?
:') _O-
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:12:21 #139
138876 Andromache
pi_127219149
quote:

[..]

Wou net zeggen dat mijn inbox altijd open staat :P Maar waarom houd jij er in de mailfase er soms ineens mee op dan? Denk je niet aan die leuke boy die op jouw antwoord wacht?
de sjeu is er af, interesse niet meer gewekt, het komt maar niet tot afspreken en ik heb er geen trek meer in. daarom.
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:13:24 #140
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127219184
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Andromache het volgende:

[..]

de sjeu is er af, interesse niet meer gewekt, het komt maar niet tot afspreken en ik heb er geen trek meer in. daarom.
+1, heb ik ook wel eens. Soms heb ik wel interesse, maar ben ik gewoon enorm druk.
You can only have the sunshine after the rain..
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:13:32 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127219191
quote:

Denk je niet aan die leuke boy die op jouw antwoord wacht?
Voor elke keer dat je de term ´leuke boy´ gebruikt blijf je een extra jaar single.
Gourmetten of steengrillen?
pi_127219319
En sterft een kitten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:16:30 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127219324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ieder huwelijk heeft ups and downs he.
DP *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee nog geen echte date. Daarom dus al best wel heftig ja wat ze via de mail allemaal zegt. Of het waar is weet je natuurlijk nooit, maar daar ga ik wel vanuit. Zelf heb ik het juist luchtig gehouden. Niet te luchtig, maar gewoon over wat ik nu doe, hoe ik mijn dagen vul, toekomstbeeld etc.

En ja, dat merk ik ook steeds meer op datingsites. Gewoon niet terugsturen is dan wel heel makkelijk voor ze.
Via internet vertelt het vaak wat makkelijker. Zou er niet teveel waarde aan hechten. Beter maak je even kennis, hou je het eerst luchtig en spreek je zo snel mogelijk af. Vind ik dan, er zijn hier in de reeks ook mensen die langer nodig hebben. Kijk, persoonlijke zaken heeft iedereen wel maar je date heeft daar natuurlijk geen bal mee te maken zo in het begin. Gewoon vrolijk verder berichten en wat sneller aansturen op een date, zou mijn advies zijn.
pi_127219563
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

DP *O*

[..]

Via internet vertelt het vaak wat makkelijker. Zou er niet teveel waarde aan hechten. Beter maak je even kennis, hou je het eerst luchtig en spreek je zo snel mogelijk af. Vind ik dan, er zijn hier in de reeks ook mensen die langer nodig hebben. Kijk, persoonlijke zaken heeft iedereen wel maar je date heeft daar natuurlijk geen bal mee te maken zo in het begin. Gewoon vrolijk verder berichten en wat sneller aansturen op een date, zou mijn advies zijn.
Maar ik blijf gewoon niet snappen wat dan je basis is voor een date? Dat je een leuk gesprek kunt hebben met iemand die er niet slecht uit ziet? Dan kun je toch blijven daten?

Ik kan als ik mijn socialskillz petje op zet met de hele wereld leuke gesprekken hebben :?
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:21:30 #145
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127219586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Andromache het volgende:

[..]

Bijna! Ik moet niet vergeten te kijken.
En on topic: heb ik ook wel eens gedaan, als het maar een aaneenschakeling van mails bleef zonder enige flirt of aanleiding om een date voor te stellen of andersom.
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:23:24 #146
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127219661
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar ik blijf gewoon niet snappen wat dan je basis is voor een date? Dat je een leuk gesprek kunt hebben met iemand die er niet slecht uit ziet? Dan kun je toch blijven daten?

Ik kan als ik mijn socialskillz petje op zet met de hele wereld leuke gesprekken hebben :?
Jackpot! ;) Nou, ik zie het ook zo, heb leuke mensen ontmoet en iets minder leuke en het gezellig gehad. Is toch leuk? En af en toe meer, en een keer heel veel meer dan dat. Maar heb louter slechte ervaringen met lang mailen qua verwachtingspatroon en ook qua afloop. Dus dat zal wel de reden zijn :)

Overigens zit er bij mij ook wel een of twee weken tussen soms, maar juist als mensen gelijk hun hele hebben en houwen over de mail gooien haak ik sneller af. Dan ga je al bijna een soort "relatie" via internet aan, voor mijn gevoel.
pi_127219728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jackpot! ;) Nou, ik zie het ook zo, heb leuke mensen ontmoet en iets minder leuke en het gezellig gehad. Is toch leuk? En af en toe meer, en een keer heel veel meer dan dat. Maar heb louter slechte ervaringen met lang mailen qua verwachtingspatroon en ook qua afloop. Dus dat zal wel de reden zijn :)
Hmmja, ik ben natuurlijk niet zo'n grossierder. Zowel niet in daten als in mensen echt leuk genoeg vinden om lang genoeg mee te mailen... En al mijn ervaringen liepen anders, dus ik kan er nog niet echt lijn in ontdekken :D

Ik denk alleen vaak als iemand een date voorstelt... "Nah, dat lijkt me nou echt helemaal niks!" :D
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:25:23 #148
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_127219739
Ik had me je meer vrouwelijker en jonger voorgesteld Andro.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:26:31 #149
138876 Andromache
pi_127219786
quote:
9s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Silenus het volgende:
ik wil je wel een foto toesturen? ;)

zenuwen SKYHIGH hier kan het niet meer aan. dan liever daten ;)
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:27:26 #150
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127219823
quote:
9s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha, ik lig echt dubbel :D Ik neem aan dat Andro wat later in beeld komt..
You can only have the sunshine after the rain..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')