Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die dat lekker vindenNooit begrepen
(en ben nog nooit iemand tegengekomen die het WEL lekker vindt...)
Dat die mensen nog niet weg geëvolueerd zijn snap ik niet....
Helaas wel vakerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Onervaren worden ze ook wel genoemd![]()
Of heb jij weleens iemand boven de 20 gezoend die zo zoent?
Het is een combinatie natuurlijk van verschillende dingen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenIk krijg juist altijd complimenten over zoenen en tongen vind ik echt het minste aan zoenen
Nja ik heb ook mijn 20er jaren met dezelfde gehad, dus nog niet gek veel zoenervaring met meiden boven de 20. Toen ik 15/16 was kwam ik ze geregeld tegen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helaas wel vaker
dat was mijn laatste post...
JA!!! sommige leren het nooit afquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja ik heb ook mijn 20er jaren met dezelfde gehad, dus nog niet gek veel zoenervaring met meiden boven de 20. Toen ik 15/16 was kwam ik ze geregeld tegen.Dus er is nog serieus kans dat ik weer van die tollende wasmachines tegen kom?
Dan is het ze dus nog nooit verteld of geleerd hoe het anders kan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
JA!!! sommige leren het nooit af
ok of ze zijn gewoon te bezopen...
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenIk krijg meestal juist complimenten over zoenen en tongen vind ik echt het minste aan zoenen
Drank is geen excuus voor dit gedrag hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
JA!!! sommige leren het nooit af
ok of ze zijn gewoon te bezopen...
Ik vind het zelf niet intiemer, maar ken wel iemand die dat zo vindt.quote:
Een paar maanden geleden had ik een meisje van eind 20 die ging giechelen elke keer als mijn tong die van haar raaktequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Onervaren worden ze ook wel genoemd![]()
Of heb jij weleens iemand boven de 20 gezoend die zo zoent?
Het is heel belangrijk dat iedereen precies je voorkeuren weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
Offtopic: het totaal niet hebben over daten, datingsites of iets soortgelijks. tenzij seks. seks is spannend hihihi.
ga dan seks hebben ipv erover lullen! pandapuntverzamelaars.
"hij met de gouden handjes" heeft er zelf ook baat bij gehad indertijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is heel belangrijk dat iedereen precies je voorkeuren weet
Je weet toch hoe handig dat is met onderling daten
Niet zo zeuren joh. Na 11'en mag alles hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
Offtopic: het totaal niet hebben over daten, datingsites of iets soortgelijks. tenzij seks. seks is spannend hihihi.
ga dan seks hebben ipv erover lullen! pandapuntverzamelaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |