Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die dat lekker vindenNooit begrepen
(en ben nog nooit iemand tegengekomen die het WEL lekker vindt...)
Dat die mensen nog niet weg geëvolueerd zijn snap ik niet....
Helaas wel vakerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Onervaren worden ze ook wel genoemd![]()
Of heb jij weleens iemand boven de 20 gezoend die zo zoent?
Het is een combinatie natuurlijk van verschillende dingen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenIk krijg juist altijd complimenten over zoenen en tongen vind ik echt het minste aan zoenen
Nja ik heb ook mijn 20er jaren met dezelfde gehad, dus nog niet gek veel zoenervaring met meiden boven de 20. Toen ik 15/16 was kwam ik ze geregeld tegen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helaas wel vaker
dat was mijn laatste post...
JA!!! sommige leren het nooit afquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja ik heb ook mijn 20er jaren met dezelfde gehad, dus nog niet gek veel zoenervaring met meiden boven de 20. Toen ik 15/16 was kwam ik ze geregeld tegen.Dus er is nog serieus kans dat ik weer van die tollende wasmachines tegen kom?
Dan is het ze dus nog nooit verteld of geleerd hoe het anders kan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
JA!!! sommige leren het nooit af
ok of ze zijn gewoon te bezopen...
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenIk krijg meestal juist complimenten over zoenen en tongen vind ik echt het minste aan zoenen
Drank is geen excuus voor dit gedrag hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
JA!!! sommige leren het nooit af
ok of ze zijn gewoon te bezopen...
Ik vind het zelf niet intiemer, maar ken wel iemand die dat zo vindt.quote:
Een paar maanden geleden had ik een meisje van eind 20 die ging giechelen elke keer als mijn tong die van haar raaktequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Onervaren worden ze ook wel genoemd![]()
Of heb jij weleens iemand boven de 20 gezoend die zo zoent?
Het is heel belangrijk dat iedereen precies je voorkeuren weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
Offtopic: het totaal niet hebben over daten, datingsites of iets soortgelijks. tenzij seks. seks is spannend hihihi.
ga dan seks hebben ipv erover lullen! pandapuntverzamelaars.
"hij met de gouden handjes" heeft er zelf ook baat bij gehad indertijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is heel belangrijk dat iedereen precies je voorkeuren weet
Je weet toch hoe handig dat is met onderling daten
Niet zo zeuren joh. Na 11'en mag alles hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
Offtopic: het totaal niet hebben over daten, datingsites of iets soortgelijks. tenzij seks. seks is spannend hihihi.
ga dan seks hebben ipv erover lullen! pandapuntverzamelaars.
Nu we het toch over jou hebben. Jij was diegene met die 'open' relatie toch? Loopt dat eigenlijk nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Dizorn het volgende:
Ligt eraan hoeveel mensen al dromen op dit momentheb zelf geen voorkeuren gedeeld hier en toch waren de dates goed
Misschien heb jij wel hele rare zoen-eisenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik ben ook genoeg wasmachines van boven de 20 tegengekomen hoor, helaas.. Nu heb ik het idee dat er sowieso meer mannen zijn die NIET kunnen zoenen, dan mannen die WEL kunnen zoenenMaar dat kan toeval zijn geweest!
Als ik het hier zo lees, valt dat wel meequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel hele rare zoen-eisen
Zoende Silenus een beetje goed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees, valt dat wel meeGewoon lekker rustig en teder
Loopt super, nog altijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu we het toch over jou hebben. Jij was diegene met die 'open' relatie toch? Loopt dat eigenlijk nog
Bestequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als ik het hier zo lees, valt dat wel meeGewoon lekker rustig en teder
yeah babyquote:
* habitue Zet alarm.....quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef Andromache het volgende:
kunnen jullie bepalen of ik op tv wanhopig overkom
Flirten met Kees Driehuis?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef Andromache het volgende:
kunnen jullie bepalen of ik op tv wanhopig overkom
hij had een mooi pak aan. maar neequote:
30-5 op tv bij Per Seconde Wijzer, 2-6 bij Een tegen 100, stoel 82quote:
zoenen is toch per definitie met tongquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het zoenen met een meisje dat expliciet vroeg om te tongenIk krijg meestal juist complimenten over zoenen en tongen vind ik echt het minste aan zoenen
Filmkusquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zoenen is toch per definitie met tong![]()
anders is het een kusje geven.....
of ben ik nou ouderwets?
nou spannend was het ook! doe dat voorlopig niet weer, zo'n quiz!quote:
Nouja zoals ik sommige jongens kus.. zonder tong. zo zoen/kus ik echt m'n familie/vrienden niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
of ben ik nou ouderwets?
combi van tong, zuigjes en kusjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
of ben ik nou ouderwets?
Volgens mij kan jij best goed zoenen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
combi van tong, zuigjes en kusjes.
dat zegt niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:04 schreef Andromache het volgende:
men klaagt zelden
(huhu ik zoen zelden)
+1quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
combi van tong, zuigjes en kusjes.
Wel een tweede ronde of mag je dat niet verklappen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
nou spannend was het ook! doe dat voorlopig niet weer, zo'n quiz!
Klagen is een slechte graadmeter.. want hoe vaak vertel je zelf tegen iemand dat ie niet lekker zoentquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:04 schreef Andromache het volgende:
men klaagt zelden
(huhu ik zoen zelden)
mag, maar doe ik lekker niet. we houden het spannendquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:04 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wel een tweede ronde of mag je dat niet verklappen?
dat doe je non-verbaal, door er maar mee te kappen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klagen is een slechte graadmeter.. want hoe vaak vertel je zelf tegen iemand dat ie niet lekker zoent
Je blijft natuurlijk hopen en bidden dat de ander zo snugger is om te denken, wat doet die ander het toch anders, laat ik het ook eens proberen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klagen is een slechte graadmeter.. want hoe vaak vertel je zelf tegen iemand dat ie niet lekker zoent
Als iemand lekker zoent dan zeg ik dat, als het niet zo is zeg ik niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja en dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je blijft natuurlijk hopen en bidden dat de ander zo snugger is om te denken, wat doet die ander het toch anders, laat ik het ook eens proberen.
Heb wel eens gehad dat ik echt geen klik had wat dat betreft.. dus dacht bij mezelf "valt flink tegen" .. begint die gozer over hoe heerlijk hij het wel niet vondquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je blijft natuurlijk hopen en bidden dat de ander zo snugger is om te denken, wat doet die ander het toch anders, laat ik het ook eens proberen.
Ook op mijn leraar Grieks!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die man lijkt sprekend op mijn vroegere leraar grieks.
Dat is al een voorbode van heel veel ellende. Want niet kunnen zoenen staat toch wel gelijk aan andere matige prestaties.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat ik echt geen klik had wat dat betreft.. dus dacht bij mezelf "valt flink tegen" .. begint die gozer over hoe heerlijk hij het wel niet vondsukkel.
Geleidelijk aan werd het beter en beter.. en ook z'n bedprestaties. Best wel veel lol gehad ondanks dat de eerste zoen slecht was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat is al een voorbode van heel veel ellende. Want niet kunnen zoenen staat toch wel gelijk aan andere matige prestaties.
Na een mooi uitleg verhaal ging hij stilstaan midden voor de klas, en keek hij voldaan naar beneden en zei "zo.. nu even laten stollen"quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ook op mijn leraar Grieks!Hadden wij dezelfde leraar? Hahaha
Cue_ voor al uw bedprestatiebevorderende activiteiten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geleidelijk aan werd het beter en beter.. en ook z'n bedprestaties. Best wel veel lol gehad ondanks dat de eerste zoen slecht was.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Cue_ voor al uw bedprestatiebevorderende activiteiten.Onderwijs ze maar!
Daar heeft ze wel een hele kluif aan hier op fokquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Cue_ voor al uw bedprestatiebevorderende activiteiten.Onderwijs ze maar!
Nee, niet dezelfde danquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Na een mooi uitleg verhaal ging hij stilstaan midden voor de klas, en keek hij voldaan naar beneden en zei "zo.. nu even laten stollen"
Krijg je al DM's/PM's binnen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoogstens aanwijzingen.. de basis moeten ze echt al wel kunnen.
Vandaar ook dat ik fokkers grotendeels heb uitgeslotenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een hele kluif aan hier op fok
Zit je weer aan een fles wijn Andro?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
rond de jaarwisseling had ik de welnietwelnietmijnheer, het arme joch, die begonm me toch ruw te beffen, het werd niet beter, heb hem toch maar zachtjes weggeduwd
nee ik forum mobiel, dan glipt er eens een lettertje tussendoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zit je weer aan een fles wijn Andro?
Haha, ik heb sowieso een hekel aan gebeft worden, maar ik zou precies zo gereageerd hebben danquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
rond de jaarwisseling had ik de welnietwelnietmijnheer, het arme joch, die begonm me toch ruw te beffen, het werd niet beter, heb hem toch maar zachtjes weggeduwd
Dat zeggen inderdaad ALLE mannenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:22 schreef Cue_ het volgende:
inbeforethe:
dan ben je blijkbaar nog nooit goed gebeft
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik fokkers grotendeels heb uitgesloten
quote:
Tot dusver wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Had jij niet een FOK!date/meet op stapel staan?
Nou, de mannen die het gedaan hebben, konden het best welquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ookKan best natuurlijk, kan het me alleen zo moeilijk voorstellen.
FOK!ster of via een datingsite?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:42 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt erop dat ik zondag een date heb. Blijft natuurlijk afwachten of het ook doorgaat, vandaar het voorbehoud, maar daar gaan we maar even vanuit
Tof!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:42 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt erop dat ik zondag een date heb. Blijft natuurlijk afwachten of het ook doorgaat, vandaar het voorbehoud, maar daar gaan we maar even vanuit
Dank u! Ik ben rete-slecht in verslagen schrijven, maar ik zal het topic uiteraard wel op de hoogte stellen na afloopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |