abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127235085
Ook even gekeken, krijg je toch meteen een heel ander beeld van iemand.

En Yuki van harte gefeliciteerd *O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_127235546
O+
  vrijdag 31 mei 2013 @ 00:56:32 #228
50430 Yuki
Student Midwife
pi_127235639
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef CaLeX het volgende:
Ook even gekeken, krijg je toch meteen een heel ander beeld van iemand.

En Yuki van harte gefeliciteerd *O*
Dank je! :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_127235652
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 00:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dank je! :)
Jarig? Gefeliciteerd dan maar :*
  vrijdag 31 mei 2013 @ 00:58:13 #230
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127235695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben misschien een beetje verliefd aan het worden... Heb de afgelopen tijd een aantal keer met een meisje gedate en na afgelopen weekend hebben we enorm veel contact. Ik was een beetje sceptisch over haar omdat het niet mijn type was maar ik ben meer en meer aan het omgaan :D Wij snappen elkaar goed, hebben dezelfde interesses en de seks is super!

Enerzijds wil ik geen relatie omdat mijn leven de komende tijd er druk gaat worden (werk en daarnaast afstuderen), aan de andere kant merk ik weer hoe fijn het is als zij er is :P

Daarnaast heb ik een half jaar geleden na mijn vorige relatie tegen mijzelf gezegd dat ik de komende jaren even lekker ga genieten van het vrijgezel zijn. Mrja wat nu als het erg goed klikt...

Ik neig ernaar om de komende periode gewoon rustig verder te daten en gewoon te zien wat er van gaat komen. Gelukkig houden we beide wel van een feestje en nemen we het er soms ook lekker van :P
Wat leuk zeg mr-green! Lekker van genieten. En als het een relatie wordt: die komen nooit gelegen toch, het overkomt je :)

En deze dan:

dit is toch ook wel cute: Had mijn onderbuurman laatst op een datingsite gewezen omdat hij wat pech had met het internetgebeuren (lees: dames die na één berichtje geld uit iemands zak peuteren) en vandaag kwam ik een nerveuze buurman op weg naar een date tegen. Heb wat updates gehad gedurende de dag en nu wordt hieronder volgens mij de tent afgebroken. Altijd leuk, die succesverhalen O+
  vrijdag 31 mei 2013 @ 01:32:41 #231
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127236528
je meent het!leuk voor je buurman :) hebben we ook wel eens gehad met onze huisgenote ooit op de studentenflat. het was geen supervlotte meid, beetje moeite om een vriendje te vinden. toen ging ze aan de datingsites, en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right :D :P

mr-green: zo lang je geen verhuisplannen hebt ivm werk kan het toch gewoon leuk zijn om van elkaar te genieten?het zou zonde zijn iets in je hart te blokkeren omdat je het in je hoofd anders bedacht had.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 31 mei 2013 @ 01:34:45 #232
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127236570
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Andromache het volgende:
je meent het!leuk voor je buurman :) hebben we ook wel eens gehad met onze huisgenote ooit op de studentenflat. het was geen supervlotte meid, beetje moeite om een vriendje te vinden. toen ging ze aan de datingsites, en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right :D :P

mr-green: zo lang je geen verhuisplannen hebt ivm werk kan het toch gewoon leuk zijn om van elkaar te genieten?het zou zonde zijn iets in je hart te blokkeren omdat je het in je hoofd anders bedacht had.
Thee drinken moet je niet onderschatten he
  vrijdag 31 mei 2013 @ 01:39:58 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_127236658
quote:

ha ha :D Ja heerlijk inderdaad, die studietijd. Ik woonde toen in een huis met een douche zonder slot. Sta je met je date te douchen (met douchegordijn) en loopt een huisgenoot binnen en begint rustig tegen je aan te lullen :D Arme date :P
pi_127237174
Andro *O*
Herhaling net gekeken. Top gedaan hoor!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 02:39:32 #235
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_127237497
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 01:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Thee drinken moet je niet onderschatten he
:D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Moderator vrijdag 31 mei 2013 @ 08:17:04 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_127238571
quote:
en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right :D :P

Waarschijnlijk was het rooiblos thee :X
What can change the nature of a man?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 08:19:51 #237
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127238602
Of hij heeft last van rosacea :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_127238699
Of ze hebben godsgruwelijk hard geneukt.Ik roep maar wat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127240527
Krijgen die meiden op die datingsites zoveel berichten? Bijna niemand neemt nog maar de moeite om na een flirt even op je profiel of iets dergelijks te kijken. Alleen maar vrouwen van 28 komen eens langs:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:08:43 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127240613
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Krijgen die meiden op die datingsites zoveel berichten? Bijna niemand neemt nog maar de moeite om na een flirt even op je profiel of iets dergelijks te kijken. Alleen maar vrouwen van 28 komen eens langs:p.
Leukere profielfoto nemen :P
Of wachten tot je op die categorie vrouwen valt ;)

Welke site gebruik je dan?
pi_127240771
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Leukere profielfoto nemen :P
Of wachten tot je op die categorie vrouwen valt ;)

Welke site gebruik je dan?
Ja weet niet haha. Misschien ligt het idd aan de profielfoto die beetje raar is, maar dat was een van de weinige zonder zonnebril en zonder telefoon genomen:p. Mja voorderest val ik wel binnen het straatje van veel vrouwen objectief gezien:p: groot, hoog opgeleid, licht getint etc:p. Mja zit er ook eigenlijk pas een paar dagen op, dus misschien wat geduld hebben.

Heb zelfs al een paar minder knappe meiden iets gestuurd. Soms kan het idd dat ze niet betalen ofzo, maar bij een aantal weet ik dat ze dat wel doen. Is trouwens Lexa:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_127240780
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe oud ben jij? En wat zet je in je flirt?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:21:44 #243
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127240930
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ja weet niet haha. Misschien ligt het idd aan de profielfoto die beetje raar is, maar dat was een van de weinige zonder zonnebril en zonder telefoon genomen:p. Mja voorderest val ik wel binnen het straatje van veel vrouwen objectief gezien:p: groot, hoog opgeleid, licht getint etc:p. Mja zit er ook eigenlijk pas een paar dagen op, dus misschien wat geduld hebben.

Heb zelfs al een paar minder knappe meiden iets gestuurd. Soms kan het idd dat ze niet betalen ofzo, maar bij een aantal weet ik dat ze dat wel doen. Is trouwens Lexa:p.
Sowieso kan je bij Lexa beter gewoon berichten eruitgooien die inhoudelijk op het profiel in gaan (moet je alleen wel een profiel vinden die wel uitnodigend is). Flirten werkt niet zo.

Bovendien idd weet je niet of ze wel of niet betalend lid zijn.
Ik ben geen betalend lid maar ontvang zo af en toe een berichtje (ook pas sinds ik een nieuwe ubergeile profielfoto heb :~ ) :'). maar ja ik kan er niet op reageren :P en heb even geen zin om te betalen :D
Overigens ben ik 28 en volgens mij is de doelgroep 25-35 zeer goed vertegenwoordigd op Lexa...
pi_127241029
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? En wat zet je in je flirt?
23 en bijna 24. Misschien is die doelgroep idd gewoon wat minder vertegenwoordigd ja?

Voorlopig eigenlijk alleen zo´n standaard flirt gestuurd. Heb 1 keer een berichtje gestuurd die wat uitgebreider was over interesses die me aanspraken etc. En aantal keer wel contact gehad met meiden, maar ze vonden zichzelf al super lelijk en hadden nooit contact met jongens.Dara ben je natuurlijk ook niet naar op zoek:p.
pi_127241884
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:25 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

23 en bijna 24. Misschien is die doelgroep idd gewoon wat minder vertegenwoordigd ja?

Voorlopig eigenlijk alleen zo´n standaard flirt gestuurd. Heb 1 keer een berichtje gestuurd die wat uitgebreider was over interesses die me aanspraken etc. En aantal keer wel contact gehad met meiden, maar ze vonden zichzelf al super lelijk en hadden nooit contact met jongens.Dara ben je natuurlijk ook niet naar op zoek:p.
Dat weet ik eigenlijk niet, 28 jarige vrouwen is ook niks mis mee :9 . In mijn ervaring hoef je geen 3 pagina's lang bericht te sturen. Maar berichten als "hey" of "lekkerding ben jij zeg" of "Heeey sKatJ3" gaan dus echt niet werken. Verder is goede foto idd belangrijk, en wat informatie over jezelf op je profiel. Wat je interesseert, wat je bezig houdt, hoe je bent, dat soort dingen.
pi_127241961
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk niet, 28 jarige vrouwen is ook niks mis mee :9 . In mijn ervaring hoef je geen 3 pagina's lang bericht te sturen. Maar berichten als "hey" of "lekkerding ben jij zeg" of "Heeey sKatJ3" gaan dus echt niet werken. Verder is goede foto idd belangrijk, en wat informatie over jezelf op je profiel. Wat je interesseert, wat je bezig houdt, hoe je bent, dat soort dingen.
ok, bedankt voor de tips idd.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:00:20 #247
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127242123
Hall0n damens,

Mijn naam is SC en ik ben gek op Fok! en in m'n vrije tijd ga ik ook graag neuk0n

Succes gegarandeerd ^O^
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:22:56 #248
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_127242972
Ik dacht laatst nog een leuke match tegen te komen, stond er dat niemand haar nog een berichtje gestuurd had deze week. Ik dacht die zal ik even een berichtje sturen :Y), bleek dat d'r box vol zat en je dus niet kán sturen :{
Grijp ze!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:23:56 #249
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127243013
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Dames van 25 zijn véél leuker, hoor ;)

En inderdaad, dat soort berichtjes reageer ik ook nooit op. Alleen maar irritant. Oh, en je hebt ook mensen die het nodig vinden om na elke zin een uitroepteken (of meerdere) te typen. Komt ook wanhopig over.
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:26:05 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_127243086
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:23 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dames van 25 zijn véél leuker, hoor ;)

En inderdaad, dat soort berichtjes reageer ik ook nooit op. Alleen maar irritant. Oh, en je hebt ook mensen die het nodig vinden om na elke zin een uitroepteken (of meerdere) te typen. Komt ook wanhopig over.
Ik betrap mezelf wel eens op overmatig smiley-gebruik :)
Maar ja :')
Vrouwen van 20-30 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')