Dank je!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:37 schreef CaLeX het volgende:
Ook even gekeken, krijg je toch meteen een heel ander beeld van iemand.
En Yuki van harte gefeliciteerd
Wat leuk zeg mr-green! Lekker van genieten. En als het een relatie wordt: die komen nooit gelegen toch, het overkomt jequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben misschien een beetje verliefd aan het worden... Heb de afgelopen tijd een aantal keer met een meisje gedate en na afgelopen weekend hebben we enorm veel contact. Ik was een beetje sceptisch over haar omdat het niet mijn type was maar ik ben meer en meer aan het omgaanWij snappen elkaar goed, hebben dezelfde interesses en de seks is super!
Enerzijds wil ik geen relatie omdat mijn leven de komende tijd er druk gaat worden (werk en daarnaast afstuderen), aan de andere kant merk ik weer hoe fijn het is als zij er is
Daarnaast heb ik een half jaar geleden na mijn vorige relatie tegen mijzelf gezegd dat ik de komende jaren even lekker ga genieten van het vrijgezel zijn. Mrja wat nu als het erg goed klikt...
Ik neig ernaar om de komende periode gewoon rustig verder te daten en gewoon te zien wat er van gaat komen. Gelukkig houden we beide wel van een feestje en nemen we het er soms ook lekker van
Thee drinken moet je niet onderschatten hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Andromache het volgende:
je meent het!leuk voor je buurmanhebben we ook wel eens gehad met onze huisgenote ooit op de studentenflat. het was geen supervlotte meid, beetje moeite om een vriendje te vinden. toen ging ze aan de datingsites, en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right
![]()
mr-green: zo lang je geen verhuisplannen hebt ivm werk kan het toch gewoon leuk zijn om van elkaar te genieten?het zou zonde zijn iets in je hart te blokkeren omdat je het in je hoofd anders bedacht had.
ha haquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Andromache het volgende:
je meent het!leuk voor je buurmanhebben we ook wel eens gehad met onze huisgenote ooit op de studentenflat. het was geen supervlotte meid, beetje moeite om een vriendje te vinden. toen ging ze aan de datingsites, en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right
![]()
mr-green: zo lang je geen verhuisplannen hebt ivm werk kan het toch gewoon leuk zijn om van elkaar te genieten?het zou zonde zijn iets in je hart te blokkeren omdat je het in je hoofd anders bedacht had.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thee drinken moet je niet onderschatten he
Waarschijnlijk was het rooiblos theequote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Andromache het volgende:
en toen kreeg ze een vriendje, die toch wel erg vaak rood aangelopen weer naar huis vertrok. 'ja we hebben eh.... thee gedronken'. yeah right![]()
Leukere profielfoto nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Krijgen die meiden op die datingsites zoveel berichten? Bijna niemand neemt nog maar de moeite om na een flirt even op je profiel of iets dergelijks te kijken. Alleen maar vrouwen van 28 komen eens langs:p.
Ja weet niet haha. Misschien ligt het idd aan de profielfoto die beetje raar is, maar dat was een van de weinige zonder zonnebril en zonder telefoon genomen:p. Mja voorderest val ik wel binnen het straatje van veel vrouwen objectief gezien:p: groot, hoog opgeleid, licht getint etc:p. Mja zit er ook eigenlijk pas een paar dagen op, dus misschien wat geduld hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leukere profielfoto nemen
Of wachten tot je op die categorie vrouwen valt
Welke site gebruik je dan?
Hoe oud ben jij? En wat zet je in je flirt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Krijgen die meiden op die datingsites zoveel berichten? Bijna niemand neemt nog maar de moeite om na een flirt even op je profiel of iets dergelijks te kijken. Alleen maar vrouwen van 28 komen eens langs:p.
Sowieso kan je bij Lexa beter gewoon berichten eruitgooien die inhoudelijk op het profiel in gaan (moet je alleen wel een profiel vinden die wel uitnodigend is). Flirten werkt niet zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ja weet niet haha. Misschien ligt het idd aan de profielfoto die beetje raar is, maar dat was een van de weinige zonder zonnebril en zonder telefoon genomen:p. Mja voorderest val ik wel binnen het straatje van veel vrouwen objectief gezien:p: groot, hoog opgeleid, licht getint etc:p. Mja zit er ook eigenlijk pas een paar dagen op, dus misschien wat geduld hebben.
Heb zelfs al een paar minder knappe meiden iets gestuurd. Soms kan het idd dat ze niet betalen ofzo, maar bij een aantal weet ik dat ze dat wel doen. Is trouwens Lexa:p.
23 en bijna 24. Misschien is die doelgroep idd gewoon wat minder vertegenwoordigd ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En wat zet je in je flirt?
Dat weet ik eigenlijk niet, 28 jarige vrouwen is ook niks mis meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:25 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
23 en bijna 24. Misschien is die doelgroep idd gewoon wat minder vertegenwoordigd ja?
Voorlopig eigenlijk alleen zo´n standaard flirt gestuurd. Heb 1 keer een berichtje gestuurd die wat uitgebreider was over interesses die me aanspraken etc. En aantal keer wel contact gehad met meiden, maar ze vonden zichzelf al super lelijk en hadden nooit contact met jongens.Dara ben je natuurlijk ook niet naar op zoek:p.
ok, bedankt voor de tips idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, 28 jarige vrouwen is ook niks mis mee. In mijn ervaring hoef je geen 3 pagina's lang bericht te sturen. Maar berichten als "hey" of "lekkerding ben jij zeg" of "Heeey sKatJ3" gaan dus echt niet werken. Verder is goede foto idd belangrijk, en wat informatie over jezelf op je profiel. Wat je interesseert, wat je bezig houdt, hoe je bent, dat soort dingen.
Dames van 25 zijn véél leuker, hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, 28 jarige vrouwen is ook niks mis mee. In mijn ervaring hoef je geen 3 pagina's lang bericht te sturen. Maar berichten als "hey" of "lekkerding ben jij zeg" of "Heeey sKatJ3" gaan dus echt niet werken. Verder is goede foto idd belangrijk, en wat informatie over jezelf op je profiel. Wat je interesseert, wat je bezig houdt, hoe je bent, dat soort dingen.
Ik betrap mezelf wel eens op overmatig smiley-gebruikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dames van 25 zijn véél leuker, hoor![]()
En inderdaad, dat soort berichtjes reageer ik ook nooit op. Alleen maar irritant. Oh, en je hebt ook mensen die het nodig vinden om na elke zin een uitroepteken (of meerdere) te typen. Komt ook wanhopig over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |