Ha haquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmmja, ik ben natuurlijk niet zo'n grossierder. Zowel niet in daten als in mensen echt leuk genoeg vinden om lang genoeg mee te mailen... En al mijn ervaringen liepen anders, dus ik kan er nog niet echt lijn in ontdekken
Ik denk alleen vaak als iemand een date voorstelt... "Nah, dat lijkt me nou echt helemaal niks!"
Valt me ook tegen. Ik zou die snor ook weghalen andro.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Silenus het volgende:
Ik had me je meer vrouwelijker en jonger voorgesteld Andro.
O ja maar dan heb ik er ook niet zo lang contact mee. Tenminste, niet in een datemogelijkheidcontext. Ik zeg ook vaak tegen mensen, luister daten wordt hem niet, ik vind de gesprekken leuk, dus het is aan jou of je me in je contactenlijst wilt houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha haMaar waarom heb je dan contact met iemand, als je er uiteindelijk helemaal niet mee wil afspreken? Of ligt het niet zo zwart wit?
na ja, mijn ervaring met lang mailen was dus met die date waar ik binnenkort nog eens "vriendschappelijk" mee afspreek, had me echt zoooo erg verkeken op hoe hij was en andersom ook. Er waren gevoelens, chemie en een klik. Maar we verschilden verder als dag en nacht. Was best een domper
ja vind je dat sexy?quote:
wat maakt dat jij wel wil daten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja maar dan heb ik er ook niet zo lang contact mee. Tenminste, niet in een datemogelijkheidcontext. Ik zeg ook vaak tegen mensen, luister daten wordt hem niet, ik vind de gesprekken leuk, dus het is aan jou of je me in je contactenlijst wilt houden.
Vaak zijn ze dan een aantal weken/maanden later beledigd dat ik niet van gedachte verander
ja klotezooi. Ik me expres gehaast in de gym. Zegt er nog iemand: hey nu alweer weg?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Silenus het volgende:
Ik had me je meer vrouwelijker en jonger voorgesteld Andro.
Ik kan het niet onder woorden brengen. En in dit topic is *de klik* nogal beladen. Maar daar draait het uiteindelijk allemaal wel om.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja vind je dat sexy?
[..]
wat maakt dat jij wel wil daten?
Klinkt ook wel een beetje als Cold Feet, of is het dat niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja maar dan heb ik er ook niet zo lang contact mee. Tenminste, niet in een datemogelijkheidcontext. Ik zeg ook vaak tegen mensen, luister daten wordt hem niet, ik vind de gesprekken leuk, dus het is aan jou of je me in je contactenlijst wilt houden.
Vaak zijn ze dan een aantal weken/maanden later beledigd dat ik niet van gedachte verander
een klik per mail. vind ik heel lastig. als 'ie een beetje uit zijn woroden komt, schriftelijk, beetje spontaan lijkt, en de foto's/interesses spreken me ook aan, of maken me benieuwd, dan wil ik best daten. hoe kun je per mail een klik krijgen? dat is snel bedrieglijk, denk ik. hoge verwachtingen enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan het niet onder woorden brengen. En in dit topic is *de klik* nogal beladen. Maar daar draait het uiteindelijk allemaal wel om.
Dit heb ik dus ook, ik vertrouw zo'n online "klik" toch niet helemaal meer na een X aantal dates. Grappig hoe dat kan verschillen per persoon. Daarnaast ben ik ook enorm nieuwsgierig naar hoe iemand in het echt is dan. Stem, houding, etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
een klik per mail. vind ik heel lastig. als 'ie een beetje uit zijn woroden komt, schriftelijk, beetje spontaan lijkt, en de foto's/interesses spreken me ook aan, of maken me benieuwd, dan wil ik best daten. hoe kun je per mail een klik krijgen? dat is snel bedrieglijk, denk ik. hoge verwachtingen enzo.
Njah, zeker weet je het natuurlijk nooit, maar ik denk dat dat het echt niet is. Als ik iemand wel ineens leuk vind duik ik er ook head over heels in... Ik hou alleen een beetje van hysteriequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt ook wel een beetje als Cold Feet, of is het dat niet?
Wel eerlijk dat je dat zegt trouwens, vind ik juist vaak lastig. Vooral op Paiq
Krea's date was volgens mij niet via internet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Njah, zeker weet je het natuurlijk nooit, maar ik denk dat dat het echt niet is. Als ik iemand wel ineens leuk vind duik ik er ook head over heels in... Ik hou alleen een beetje van hysterieDus ik kan niets met die gematigdheid waar sommigen in dit topic wel bij lijken te varen.... Als ik ga dan ga ik hard... Een beetje zoals Krea zijn romance nu loopt (vergeten we voor het gemak haar cold feet hick upje even...). Je komt elkaar tegen, je gaat er voor, whoooooohooooooooooo madness.
Ik mail dan ook niet, ik chat... Misschien dat dat verschil maakt? En ik merk heel erg dat je ook juist in chatten merkt of iemand mee kan gaan in die snelheid die ik zo belangrijk vind in communicatie. Anders wals ik over iemand heen heb ik het idee? Of ik voel me continu een idioot omdat iemand mijn (uiteraard geniale) grappen niet snaptquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
een klik per mail. vind ik heel lastig. als 'ie een beetje uit zijn woroden komt, schriftelijk, beetje spontaan lijkt, en de foto's/interesses spreken me ook aan, of maken me benieuwd, dan wil ik best daten. hoe kun je per mail een klik krijgen? dat is snel bedrieglijk, denk ik. hoge verwachtingen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |