Vandaar ook dat ik fokkers grotendeels heb uitgeslotenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een hele kluif aan hier op fok
Zit je weer aan een fles wijn Andro?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
rond de jaarwisseling had ik de welnietwelnietmijnheer, het arme joch, die begonm me toch ruw te beffen, het werd niet beter, heb hem toch maar zachtjes weggeduwd
nee ik forum mobiel, dan glipt er eens een lettertje tussendoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zit je weer aan een fles wijn Andro?
Haha, ik heb sowieso een hekel aan gebeft worden, maar ik zou precies zo gereageerd hebben danquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Andromache het volgende:
rond de jaarwisseling had ik de welnietwelnietmijnheer, het arme joch, die begonm me toch ruw te beffen, het werd niet beter, heb hem toch maar zachtjes weggeduwd
Dat zeggen inderdaad ALLE mannenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:22 schreef Cue_ het volgende:
inbeforethe:
dan ben je blijkbaar nog nooit goed gebeft
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik fokkers grotendeels heb uitgesloten
quote:
Tot dusver wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Had jij niet een FOK!date/meet op stapel staan?
Nou, de mannen die het gedaan hebben, konden het best welquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ookKan best natuurlijk, kan het me alleen zo moeilijk voorstellen.
FOK!ster of via een datingsite?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:42 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt erop dat ik zondag een date heb. Blijft natuurlijk afwachten of het ook doorgaat, vandaar het voorbehoud, maar daar gaan we maar even vanuit
Tof!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:42 schreef Capstan het volgende:
Het lijkt erop dat ik zondag een date heb. Blijft natuurlijk afwachten of het ook doorgaat, vandaar het voorbehoud, maar daar gaan we maar even vanuit
Dank u! Ik ben rete-slecht in verslagen schrijven, maar ik zal het topic uiteraard wel op de hoogte stellen na afloopquote:
Ik kan dat ook totaal niet. Daarom liet ik dat Silenus opknappen, die totaal geen details los liet, haha. Handige van een andere fokker datenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank u! Ik ben rete-slecht in verslagen schrijven, maar ik zal het topic uiteraard wel op de hoogte stellen na afloop
Ooit kwam dit onderwerp eens te sprake binnen de vriendengroep. Een aantal (ongeveer de helft) van de vrouwen zei dat ze het idd ook maar niks vonden, gebeft worden...quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, ik heb sowieso een hekel aan gebeft worden, maar ik zou precies zo gereageerd hebben danVreselijk als ze zo tekeer gaan..
Klote collega's die je libido verlagenquote:Op donderdag 30 mei 2013 06:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje met mn brakke ochtendkop bijlezen gaat het verdomme 100 posts over lekker zoenen... Het is misschien mn half slaperige toestand, maar ik ben gelijk een beetje lustig...
Gelukkig is mn allerirritantste collega er vandaag, dan is het vast snel over.
Zoenen
Dat is een goed iets. Gelukkig heb ik er bijzonder veel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klote collega's die je libido verlagen
einde topicquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:24 schreef Re het volgende:
mag er iets minder geslowchat worden?... ik snap dat het moeilijk is soms maar laten we gewoon focussen op dating(site) ervaringen...
Hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het nu gaat, Eefje.
En Andro gaat vanavond de presentator van Per Seconde Wijzer daten, dus daar verwachten we ook een verslag van!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
Zaterdag + zondag staat nu vast. Gezellige tijd van maken!
Lekker bezig! En weer nieuwe avonturen voor het topic natuurlijkquote:
Ik verwacht van wel ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Lekker bezig! En weer nieuwe avonturen voor het topic natuurlijk
Als het lukt doe ik 's avonds (of 's morgensquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Lekker bezig! En weer nieuwe avonturen voor het topic natuurlijk
Ik dacht ook altijd dat die in voordeelbundels kwamen..quote:
Ze zijn meestal klein, dan neem je er toch 2 of 3 ? Kan geen kwaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat die in voordeelbundels kwamen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |