Jij valt op vrouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
Snap niet wat er zo bijzonder aan Tom Hardy is. Zie weleens knappere mannen.
Oordeel jij nou maar gewoon over de Barbara Streisands van deze wereld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
Ben ik welquote:
Prima tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, begrijpen, dit dat, geef het een naam.Aanvoelen dan, tot dusver heb ik alles van paardenmeisje tot borderliner-met-daddy-issues (FUCKED UP
mi kanki) enigszins gelukkig weten te maken. Soms zijn hun gedachtegangen niet eens zo heel moeilijk in mee te gaan. Soms wel.
Ik 'vibe' meestal beter met vrouwen dan met mannen, maar kan ook een hele botte ogenschijnlijk-begriploze narcistische wolf zijn.Kwestie van aanvoelen.
Who do you dig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
Zat ook al even te kijken. Zeker op alledaagse foto's is er weinig bijzonders aan, dat kom je tijdens een gemiddelde stroll over een treinstation ook wel tegen. Belichting in films laat mensen vaak 2 punten aantrekkelijker lijken, een 7 is dan al snel een 9.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
Hier, Panzer snapt me.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat ook al even te kijken. Zeker op alledaagse foto's is er weinig bijzonders aan, dat kom je tijdens een gemiddelde stroll over een treinstation ook wel tegen. Belichting in films laat mensen vaak 2 punten aantrekkelijker lijken, een 7 is dan al snel een 9.
Bovendien is hij nog kleiner dan ik.
Dan is het goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oordeel jij nou maar gewoon over de Barbara Streisands van deze wereld.
[..]
Ben ik wel
[..]
Prima toch
Nee, heb het zeker niet alleen over zijn shots in films. Random pics vind ik ook geil. Maar het is niet alleen zijn gezicht an sich, ook uitstraling. Dat heb ik ook met Channing Tatum, Robert Downey Jr, enz. Robert ook, hij mag oud zijn, kon misschien mijn papa zijn, maar ik zou hem never weigerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat ook al even te kijken. Zeker op alledaagse foto's is er weinig bijzonders aan, dat kom je tijdens een gemiddelde stroll over een treinstation ook wel tegen. Belichting in films laat mensen vaak 2 punten aantrekkelijker lijken, een 7 is dan al snel een 9.
Bovendien is hij nog kleiner dan ik.
Als ik eierstokken had, zou deze zin... en vooral de woorden 'uitwonen' i.c.m. jouw username een eisprong veroorzaken. nojokequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het goed
Zou me btw nog eerder laten uitwonen door Eion Bailey of David Boreanaz (voordat ie een plofkop kreeg) dan door Tom Hardy
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik eierstokken had, zou deze zin... en vooral de woorden 'uitwonen' i.c.m. jouw username een eisprong veroorzaken. nojoke
quote:
Bijzonder fijn exemplaar dit jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, er is niets leuker dan juist elkaar langzaam leren kennen. Steeds een stapje verder.. lekker mysterieus
Het is ook beter om even met seks te wachten... maakt de uitdaging ook leuker.
Channing Tatum sowiesoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, heb het zeker niet alleen over zijn shots in films. Random pics vind ik ook geil. Maar het is niet alleen zijn gezicht an sich, ook uitstraling. Dat heb ik ook met Channing Tatum, Robert Downey Jr, enz. Robert ook, hij mag oud zijn, kon misschien mijn papa zijn, maar ik zou hem never weigeren
Laat mij lekker fantaseren over hete wurgseks met Mia Kirshner en Penelope Cruz ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Allure_ het volgende:
Geilen op celebsdoe ff normaal
dat is alleen leuk als je rond de leeftijd van 13 bent
Ahw ik moest blozen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
lol, einde discussiequote:
quote:
Hier, niemand ziet er in real zo uit. Ook hij niet. Zelfs bij interviews op TV's enzo hangt er zo'n kunstmatige belichting omheen. Ga maar eens met hem in een bed liggen bij het bleke ochtendlicht, dan ben je al snel van die wolk af. Dat had ik bij Ryan Gosling ook.quote:
Als Fas nou wat post..quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Srs? Ik vind deze 2 fucking lekker. Zit kwijlend vampire diaries te kijken
plsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat mij lekker fantaseren over hete wurgseks met Mia Kirshner en Penelope Cruz ja?
Alex Pettyfer zou je zo hard gevenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef CristinaYang het volgende:
Ik snap die liefde voor Tom Hardy niet zo. Krijg liever de baby's van Alex Pettyfer
Tuurlijk niet, dat is toch ook zo bij alle hete wijven die jullie hier altijd posten? Daarom kan hij nog wel super sexy zijn zonder al die belichting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hier, niemand ziet er in real zo uit. Ook hij niet. Zelfs bij interviews op TV's enzo hangt er zo'n kunstmatige belichting omheen. Ga maar eens met hem in een bed liggen bij het bleke ochtendlicht, dan ben je al snel van die wolk af. Dat had ik bij Ryan Gosling ook.
Ja, da's bij iedereen zo imo, ook bij non-celebsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hier, niemand ziet er in real zo uit. Ook hij niet. Zelfs bij interviews op TV's enzo hangt er zo'n kunstmatige belichting omheen. Ga maar eens met hem in een bed liggen bij het bleke ochtendlicht, dan ben je al snel van die wolk af. Dat had ik bij Ryan Gosling ook.
Nah, vind ik minder.quote:
Fantaseer jij wel eens? of doe je gelijk alles in de praktijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
pls
fantaseren over wurgseks met een geile getrouwde buur is dan nog veel leuker
Juistquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bijzonder fijn exemplaar dit ja
[..]
InderdaadBeetje dat verlangen uitbuiten. Daarnaast kom je er gelijk achter of die persoon zo ook de moeite is om bij te zijn.
Nee, want m'n buren zijn tyfuslelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
pls
fantaseren over wurgseks met een geile getrouwde buur is dan nog veel leuker
Oh en de ene leeft niet meer, dus nastyquote:
Ben aan 't zoeken voor je.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als Fas nou wat post..Die weet wat lekker is.
Gelijk in praktijk. Makkelijk als je een toyboy daarvoor hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fantaseer jij wel eens? of doe je gelijk alles in de praktijk?
[..]
Juist! en of de interesse blijft van beide kanten.
Echt? Ik vind die 2e nog wel heter dan die eerste. En Collin is ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nah, vind ik minder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smakeloosquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nah, vind ik minder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah zo ken ik je weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelijk in praktijk. Makkelijk als je een toyboy daarvoor hebt.
Oef. Eerste pic is een beetje meh, maar hij is ook een lekkertje jaquote:
InB4 Tarkan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ambi, wat vind JIJ dan een lekkerding?
Echt he? Damn...quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso Channings moves in Magic Mike. Mijn god.
quote:
Moment. Fas gaat zo wat mannen posten en dan geef ik cijfers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ambi, wat vind JIJ dan een lekkerding?
Wil met mijn tong over zijn borst glijden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oef. Eerste pic is een beetje meh, maar hij is ook een lekkertje ja
I know right. Goddayum!quote:
Idd... Ik val op crimi'squote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Komt ze weer met die bokskop aan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga daten met Krio.quote:
Pff jij snapt het nietquote:
Ja ben ik een beetje verliefd op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Ik vind die 2e nog wel heter dan die eerste. En Collin is ook
Nee, post zelf iets mensquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moment. Fas gaat zo wat mannen posten en dan geef ik cijfers.
Voor zo'n boy zou ik, zonder dat hij iets tegen me zegt, spontaan m'n slipje naar beneden schuiven hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil met mijn tong over zijn borst glijden.
[..]
I know right. Goddayum!
Ook al een manlet, ik wil dat je kinderen krijgt van 2 meter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef CristinaYang het volgende:
Ik snap die liefde voor Tom Hardy niet zo. Krijg liever de baby's van Alex Pettyfer
Mwah, ik vind dat vrouwen meestal een stuk meer schoonheid over zich heen hebben dan mannen. Ook zonder make-up enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is toch ook zo bij alle hete wijven die jullie hier altijd posten? Daarom kan hij nog wel super sexy zijn zonder al die belichting.
Maar als ik zoiets zou roepen is het gelijk: JALOERS!!!!!111![]()
![]()
Dus stil
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Komt ze weer met die bokskop aan natuurlijk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Ambi-man. Toch?
quote:
wat een beer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zeker ook nog zo'n tapijt op z'n rug.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
En gezicht zie je geen hol van. Het gaat mij écht niet alleen maar om het lichaam. Zo buffed hoeft van mij sowieso niet. Gezicht doet zoooooveel meer (imo dan)quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar het begrip 'boytoy' in je reactie terug netquote:
Wtf, wat is Michael oud geworden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef fyah het volgende:
Voor de ladies; nog meer celebs!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee, zijn hoofd is niet mooi.. Hijis te braafquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ben jij al 26 en geil je hoofdzakelijk op werkloze en criminele kleurlingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Allure_ het volgende:
Geilen op celebsdoe ff normaal
dat is alleen leuk als je rond de leeftijd van 13 bent
Te braaf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, zijn hoofd is niet mooi.. Hijis te braaf
ja lastig lastigquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaar het begrip 'boytoy' in je reactie terug net
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef fyah het volgende:
Voor de ladies; nog meer celebs!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, zijn hoofd is niet mooi.. Hijis te braaf
Shit zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al 26 en geil je hoofdzakelijk op werkloze en criminele kleurlingen.
[..]
Te braaf.Die man doodt beren met zijn blote handen en pist over je heen in de douche.
T is ook niet snel goed eh :$quote:
Alles aan deze post klopt ook als een bus ja, onzeker jongenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al 26 en geil je hoofdzakelijk op werkloze en criminele kleurlingen.
Als jij het zegt... het klinkt niet overtuigend :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja lastig lastig
heb alle aspecten van een relatie met hem, behalve het labeltje dat er op hoort
dus gewoon toyboy
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Geen idee, heb ook geen idee wat je smaak is en of je die uberhaupt hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Ambipur het volgende:
2NutZ, wtf is jouw issue met mijn smaak hey?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Te braaf.Die man doodt beren met zijn blote handen en pist over je heen in de douche.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Ook geen vertrouwen in mij hequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij het zegt... het klinkt niet overtuigend :S
't interessaert mah nietquote:
En deze?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Daar gaan we weer met de Panzerisonzekerenbouwtzijnlichaamomtecompenseren-kaart.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alles aan deze post klopt ook als een bus ja, onzeker jongen.
Mur, jij vandaag nog goede uitgangsposities?quote:
Ik haat je.quote:
Alleen die 2e doet het. Die van GoTquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En deze?
[ afbeelding ]
Ohh ik weet haar type:
[ afbeelding ]
overal rond 30 en 40.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur, jij vandaag nog goede uitgangsposities?
Net geweest natuurlijk, en ik ben nog steeds 1 en 3 op Titus Brandsma en Drecht.
Doe normaal, je hebt toch wel op z'n minst één gozer in gedachte die je keihard zou doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan niet eens een foto showen van wat ik wil...Het is te vreemd..
Wat vind je van deze?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
Alleen dWc en ik mogen die gebruikenquote:
Feit dat je dat hebt onthouden zegt wel genoeg over het waarheidsgehalte van die postquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar gaan we weer met de Panzerisonzekerenbouwtzijnlichaamomtecompenseren-kaart.Die was twee jaar geleden al uitgespeeld.
Je had nog zo'n mooie Fotoboek-reactie daarover gemaakt destijds.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
Tering, wat gladquote:
gtfoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen dWc en ik mogen die gebruiken.
Terecht toch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Jerich wil powerlifter becomen.
Van mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een schattig blond nerdmeisje.
quote:
Nee. Want ik ga voor uitstraling.. En die zie je niet op een foto. Knappe mannen trekken mijn interesse ook totaal niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe normaal, je hebt toch wel op z'n minst één gozer in gedachte die je keihard zou doen?
Hij is ook een hele lieve manquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen die 2e doet het. Die van GoTWel mazzel dat hij met die chick mag
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een schattig blond nerdmeisje.
Echt?quote:
Supermoeilijk, jij.quote:
Ja is hij echt. Hele mooie rol. In het boek komt het meer tot z'n recht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?ik ben niet verder gekomen dan e04s01 dus, dunno
Tuurlijk zie je dat wel op een foto.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Want ik ga voor uitstraling.. En die zie je niet op een foto. Knappe mannen trekken mijn interesse ook totaal niet.
Sorryquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje mij lekker zitten maken he?gvd
Nevahquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef Ugjerke het volgende:
Worden hier blonde nerdmeisjes uitgedeeld?
Ik heb al lang haar gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry
Als jij nou je haar lang laat groeien, staartjes in doet en je even laat ombouwen wil ik het wel overwegen hoorGaan we daten enzo.. Kijken hoe dat gaat
Awww.quote:
Srs?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef ntm het volgende:
[..]
klopt, ook arrogant. Is mn leraar rechtseconomie
quote:
Nee, je zult ervoor moeten vechten. Kom maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef Ugjerke het volgende:
Worden hier blonde nerdmeisjes uitgedeeld?
Denk dat Ambi meer dingen als bewegingen en lichaamstaal enzo bedoelt, dingen die niet vastgelegd kunnen worden in 1 foto.quote:
wow. je hebt een tripping gesetztquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
SLECHTS EEN VERKEERDE BEWEGING ZOON WE LATEN JE VALLEN HALLO HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN HIER DE POLITIE HA HA HAkk wat slecht
I'm a lover, not a fighter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, je zult ervoor moeten vechten. Kom maar.
[..]
Denk dat Ambi meer dingen als bewegingen en lichaamstaal enzo bedoelt, dingen die niet vastgelegd kunnen worden in 1 foto.
Juistem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, je zult ervoor moeten vechten. Kom maar.
[..]
Denk dat Ambi meer dingen als bewegingen en lichaamstaal enzo bedoelt, dingen die niet vastgelegd kunnen worden in 1 foto.
Oh en toch ga ik niet verder kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is hij echt. Hele mooie rol. In het boek komt het meer tot z'n recht.
Ja ik ookquote:
Picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al lang haar gehad.
Keilang. Ook regelmatig in een staart gedaan uit luiigheid.
Maar ik ben redelijk gehecht aan mijn pener.
Jammer johquote:
Kunnen we op z'n minst even knuffelen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
En dat laatste begrijp ik.. Zou ik ook zijn als ik er een had
[..]
Jammer joh
Pics van mijn lange haar? Eens kijken op de fb van mijn homies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
En dat laatste begrijp ik.. Zou ik ook zijn als ik er een had
Vooruit, maar ik hou je in den gaten jongemanquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kunnen we op z'n minst even knuffelen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics van mijn lange haar? Eens kijken op de fb van mijn homies.
Mag.quote:
Echt zoveel slechte opmerkingen mogelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit, maar ik hou je in den gaten jongeman
Hahaha oh wauw wat romantischquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag.
Hebben we ook iets waarover we niet op 1 lijn zitten
Ja is serieus, heel slim wel maar ziet er meer uit als een filmster ofzo:P op wat voor vrouwen val je dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Srs?Of zit je me te dollen
Maar nee, zou niet eens knuffelen :$
In b4
[..]
Ik ga gewoon vanaf dag 1 creatine toevoegen aan de flesvoedingquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook al een manlet, ik wil dat je kinderen krijgt van 2 meter.
Pas op, voor je het weet zit ie aan je kontquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit, maar ik hou je in den gaten jongeman
[..]![]()
quote:
Word ik echt nog eens goed inquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha oh wauw wat romantischen zoetsappig tegelijk
Gewoon meteen trainen als een spartaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanaf dag 1 creatine toevoegen aan de flesvoeding
Je hebt mij al dus, idd. Zo easy ben ik nietquote:
Ja maar ja jij bent dan ook echt de moeite waardquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt mij al dus, idd. Zo easy ben ik niet
Intrauterien laten liften.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon meteen trainen als een spartaan.
Walgelijk mannetje ben je ehquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Echt zoveel slechte opmerkingen mogelijk.
Goeie vraag.. Heb wel een voorkeur voor rood (niet te verwarren met ginger) of donkerharige vrouwen.. Beetje nerdy vind ik ook wel leuk, maar tot op een bepaalde hoogtequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja is serieus, heel slim wel maar ziet er meer uit als een filmster ofzo:P op wat voor vrouwen val je dan?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet zit ie aan je kont
Hmm, ik zie er een, maar ik kan me niet herinneren dat ik zo lelijk was.Ik denk dat ik deze prive hou
Is ook niet zo heel lang daar.
[..]Balen vent.
Maarja, iedere maand schuif je verder op he?
Mijn Fotoboek, de reacties.quote:
quote:Op 08-03-2012 14:06 schreef Panzermaus
[..]
Mooi bericht en alles, kan me nu een stuk beter beeld van jou vormen. Je lijkt me wel een rebelse tante, Tamara. Zou me niets verbazen als jij achter global warming zit. Ik zie uit naar je volgende bericht.
IGF-1, driemaal daags een injectie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanaf dag 1 creatine toevoegen aan de flesvoeding
Zo doe je nu toch nog steeds?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn Fotoboek, de reacties.
Fotoboek van Panzermaus
100 berichten per pagina. Wat een tijden.
[..]internethosselen, zo ging die shit toen nog. Wekenlang kansloze berichtjes posten in elkaars Fotoboek en daarna niets meer van elkaar horen.
![]()
Krab maar, daar kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje ben je eh
Mag jou wel
Zou je wel kapot krabben tho, wanneer het me niet aanstaat
Kijk maar bij mijn vrienden. J.d.J. Daar sta ik op een paar foto's van paar jaar geleden. In België en Schotland.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik geloof er niks van, maar ik repsecteer je privacy
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Krab maar, daar kan ik wel mee leven.
Eens kijken of ik t kan vindenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk maar bij mijn vrienden. J.d.J. Daar sta ik op een paar foto's van paar jaar geleden. In België en Schotland.
Lang haar, baard, alles.
I'm so turned on right now.quote:
Welnee, dit soort foto's heb ik nooit van CY mogen ontvangen in mijn Fotoboek.quote:
Omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, dit soort foto's heb ik nooit van CY mogen ontvangen in mijn Fotoboek.
http://oi42.tinypic.com/jz9m6d.jpg
Naampics, het epitoom van elke Fotoboekhosselaar.Drollenvangertje met honderdduizend naampics van bronstige kereltjes.
je bent de schil om mijn banaan.daandober.docquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
internethosselen, zo ging die shit toen nog. Wekenlang kansloze berichtjes posten in elkaars Fotoboek en daarna niets meer van elkaar horen.
![]()
Misschien moet je even keihard op je pener slaanquote:
Kan toch niet, er zitten mensen bij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet je even keihard op je pener slaan
Gvdquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar ja jij bent dan ook echt de moeite waard
Wilde gewoon even kijken hoe je die op ging vangenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GvdJe kan ook gewoon zeggen van 'flikker op' hoor
Alsof jou dat wat kan schelen zegquote:
HAHAquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
je bent de schil om mijn banaan.daandober.doc
Yeah, jij hebt niet.quote:
Zij is 2 koppen groter dan jij manquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, dit soort foto's heb ik nooit van CY mogen ontvangen in mijn Fotoboek.
http://oi42.tinypic.com/jz9m6d.jpg
Naampics, het epitoom van elke Fotoboekhosselaar.Drollenvangertje met honderdduizend naampics van bronstige kereltjes.
He tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HAHAmeid jij bent vaag as fuck maar ik blijf om je lachen.
![]()
[..]
Yeah, jij hebt niet.
The emowayquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wilde gewoon even kijken hoe je die op ging vangen
Ja, beetje jammer. Zo'n bitch ben ik toch ook alweer nietquote:
Geloof ik niet..quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer. Zo'n bitch ben ik toch ook alweer niet
Vind je? Vind het wel een vette film.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef fyah het volgende:
[..]
fight club was een kutfilm. dat wel even.
Wispelturig, ik ben hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer. Zo'n bitch ben ik toch ook alweer niet
Als ik het zelf maar geloofquote:
Wist ik veel.quote:
quote:Op 22-12-2011 13:36 schreef Sinosappel
Geile rug
fuck wat een berichten heb ik in die tijd lopen sturen.quote:Op 22-12-2011 13:59 schreef Panzermaus
[..]
richt je je nu tot je verkrachter
Een die alleen maar preutse vrouwen en een superreligieuze autist op z'n afdeling heeft. Ik moet ook altijd tot de pauze wachten om met m'n zak over hun stoelen heen te wrijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jou dat wat kan schelen zegKom op zeg, wat ben je nou voor vent
Ja het is dat ik foto's van je gezien heb...quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wispelturig, ik ben het
En Bradd Pitt staat ook weer in mijn fobowat een baas.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die mij de Turkse Katja Schuurman noemen
Mijn mindfuck m.b.t. die film was dat ik de gehele film niks doorhad over een dubbele laag/achterliggende boodschap, de gehele film langquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef fyah het volgende:
[..]
fight club was een kutfilm. dat wel even.
Des te leuker om grenzen af te tasten.. Iets met yolo enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een die alleen maar preutse vrouwen en een superreligieuze autist op z'n afdeling heeft. Ik moet ook altijd tot de pauze wachten om met m'n zak over hun stoelen heen te wrijven.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
Goeie vraag.. Heb wel een voorkeur voor rood (niet te verwarren met ginger) of donkerharige vrouwen.. Beetje nerdy vind ik ook wel leuk, maar tot op een bepaalde hoogteBrillen
Ik had bij hem altijd verwacht dat ie vreemd zou gaan... en toen Angelina haar boobs had afgezet helemaal... geen idee waarom, dacht dat het zo'n vent was. Maar hij blijft gewoon trouwquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is dat ik foto's van je gezien heb...
Echt heAltijd ook gewoon
sop sopquote:
Waar is dit van?quote:
Ik heb altijd al een mancrush gehad op Brad Pitt in Fight Club.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wispelturig, ik ben het
En Bradd Pitt staat ook weer in mijn fobowat een baas.
Komt idd in de buurt hehehequote:
Bazenfilmquote:
TR gemachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeien rol is dat.quote:
Sneeuwclitje en de 7 dwergenquote:
mijn mindfuck was toen Ik hem pauzeerde precies op een frame met alleen een lul in beeldquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn mindfuck m.b.t. die film was dat ik de gehele film niks doorhad over een dubbele laag/achterliggende boodschap, de gehele film lang.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TR gemacht.
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wise releast weer eens z'n inner racistquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het geluid van die tanden
Grenzen aftasten is leuk! Maar wel subtiel, bijvoorbeeld als je lekker met iemand aan het knuffelen bent.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Des te leuker om grenzen af te tasten.. Iets met yolo enzo
Ik had gewoon oprechte respect altijd voor hem, nu nog meerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een mancrush gehad op Brad Pitt in Fight Club.
[ afbeelding ]
Zou hem met milde tegenzin raken. En dat zegt heel wat.
Ja die kerel is daar gewoon sex on legsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een mancrush gehad op Brad Pitt in Fight Club.
[ afbeelding ]
Zou hem met milde tegenzin raken. En dat zegt heel wat.
Hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn mindfuck was toen Ik hem pauzeerde precies op een frame met alleen een lul in beeld
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had bij hem altijd verwacht dat ie vreemd zou gaan... en toen Angelina haar boobs had afgezet helemaal... geen idee waarom, dacht dat het zo'n vent was. Maar hij blijft gewoon trouw
That's it, wij gaan niet meer knuffelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Grenzen aftasten is leuk! Maar wel subtiel, bijvoorbeeld als je lekker met iemand aan het knuffelen bent.
...En soms ga je over de schreef.quote:
Zeker weten. Hoewel ik in het begin de nieuwe moeilijk kon handelen, want Andy was gewoon Spartacus, vond ik die 2e toch wel wat heter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is warm hier![]()
En ik geil wel op Spartacus. Allebei.
Godverdomme.quote:
Ook echtquote:
Wat wil je nou zeggen? He?quote:
Godskolerequote:
quote:
Stel je aanquote:
Ik lijk op hemquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaVind ik ook echt te gek. Hij is gewoon een goeien man
Ik had zo'n deluxe ding ofzo, kon spelletjes spelen en taaloefeningen enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme.Zo'n kinderlaptop ook.
Ik had een speelkameraadje die zo'n ding had.
Beetje boter kaas en eieren spelen op een scherm van 32 bij 32 pixels.
Gvd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit uit een film? Wil ik wel eens zien
Ga je ook acteren en shit?quote:
Hihi Vas 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had zo'n deluxe ding ofzo, kon spelletjes spelen en taaloefeningen enzo! Ter grootte van een mini-laptop.
Denk srs dat ik door dat ding op de basisschool fucking slim was.
je weet 0,001%quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HAHAmeid jij bent vaag as fuck maar ik blijf om je lachen.
![]()
Nee is echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat dat hoort bij grenzen aftasten, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen.quote:
Je moeten schamen voor zoietsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die deze scene niet kennenGA JE SCHAMEN
Ik heb die film anders moeten kijken met Aardrijkskunde ofzo. In de tweede klas of ietsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moeten schamen voor zoiets. Het is geen algemene kennis ofzo.
Zoiets ja, maar een klein tikkeltje 'kinderlijker'. Alles was ook gesproken, echt vetquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Wat een baas was je hiermee.
Wauw, toen Vas dit postte kreeg ze zoooooooooooo'n shitload aan gezeik over zich heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
O wel echt veel gemeen dan jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, acteren niet... alleen shit maar ik staar wel op deze manier vaak
[ afbeelding ]
Je hebt zijn lichaam niet. En je bent geen manlet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, acteren niet... alleen shit maar ik staar wel op deze manier vaak
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar een klein tikkeltje 'kinderlijker'. Alles was ook gesproken, echt vet.
Moet echt rond 1995 geweest zijn bedenk ik me nu, toen al.
Maar da's terechtquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, toen Vas dit postte kreeg ze zoooooooooooo'n shitload aan gezeik over zich heen
SPeelde altijd met mijzelf met haarquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kitana.![]()
Toen zij eenmaal als personage erbij kwam, speelde ik altijd met haar.
Zal eens met jou spelen.. The evil wayquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat dat hoort bij grenzen aftasten, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen.Beetje spelen moet kunnen toch?
ik moest ook even wennen ja, maar vind ze gewoon allebei leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoewel ik in het begin de nieuwe moeilijk kon handelen, want Andy was gewoon Spartacus, vond ik die 2e toch wel wat heter.
Verrassend.quote:
Bradd is ook geen manletquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt zijn lichaam niet. En je bent geen manlet.
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
zoupentagonhacken/10.
Duidelijk.quote:
Mensen die deze klassiekers niet kennen, moeten zich idd gaan schamen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte?quote:
wat¿ goede film tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wise releast weer eens z'n inner racist.
Gvd, het is Brad, niet Bradd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bradd is ook geen manlet
[..]
Duidelijk.
Bij Mileena ookquote:
Ik schoot uit. Gvd.quote:
quote:
Mileena had zo'n fucking freaky bek jongeh, hell no.quote:
Kom je wel achter.. Imma break your spirit mawfakkaquote:
Die tandjesquote:
quote:
Yes plzquote:
inb4 'leuk konijn, waar is dat van?'quote:
Brad is ook iets van 1.77m. Listed als 1.80m maar op een foto met Gwyneth Paltrow (blote voeten) zijn ze even lang.quote:
Mensen die niet doorhebben dat ik een Vasje deed ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die deze klassiekers niet kennen, moeten zich idd gaan schamen!
Curiosity killed the cat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je wel achter.. Imma break your spirit mawfakka
1,77 is een beetje kleinquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad is ook iets van 1.77m. Listed als 1.80m maar op een foto met Gwyneth Paltrow (blote voeten) zijn ze even lang.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat ik een Vasje deed ookEn mensen die een TR doen voor iets wat op iedere middelbare school wordt vertoond ook
![]()
In Nederland ben je met 1.85 al klein wanneer de helft van de bus 1.90 is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
1,77 is een beetje klein
Niet dat dat bij hem wat uitmaakt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha shiit.quote:
1,80-1,90 vind ik het mooist. Draag vaak hakken dus jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In Nederland ben je met 1.85 al klein wanneer de helft van de bus 1.90 is.Fuck this place.
Blijf met je poten van m'n kat afquote:
En dit! Scoort hoog iigquote:
Hoe lang ben je zelf dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
1,80-1,90 vind ik het mooist. Draag vaak hakken dus ja
1,90quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Keek alleen naar tits, legs en bipsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mileena had zo'n fucking freaky bek jongeh, hell no.
Is het nou Out Of Your League btw? je ondertitel?quote:
quote:
Heb al gezegd: TR gemacht. Ik vind die scene goor. Gatverdamme.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat ik een Vasje deed ookEn mensen die een TR doen voor iets wat op iedere middelbare school wordt vertoond ook
![]()
1,68quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb al gezegd: TR gemacht. Ik vind die scene goor. Gatverdamme.
Sws, heb jij humor dan, dat je grappig probeert te doen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt!?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad is ook iets van 1.77m. Listed als 1.80m maar op een foto met Gwyneth Paltrow (blote voeten) zijn ze even lang.
Nee, ben ook nog in opleidingquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb al gezegd: TR gemacht. Ik vind die scene goor. Gatverdamme.
Sws, heb jij humor dan, dat je grappig probeert te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |