Pas op, voor je het weet zit ie aan je kontquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit, maar ik hou je in den gaten jongeman
[..]![]()
quote:
Word ik echt nog eens goed inquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha oh wauw wat romantischen zoetsappig tegelijk
Gewoon meteen trainen als een spartaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanaf dag 1 creatine toevoegen aan de flesvoeding
Je hebt mij al dus, idd. Zo easy ben ik nietquote:
Ja maar ja jij bent dan ook echt de moeite waardquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt mij al dus, idd. Zo easy ben ik niet
Intrauterien laten liften.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon meteen trainen als een spartaan.
Walgelijk mannetje ben je ehquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Echt zoveel slechte opmerkingen mogelijk.
Goeie vraag.. Heb wel een voorkeur voor rood (niet te verwarren met ginger) of donkerharige vrouwen.. Beetje nerdy vind ik ook wel leuk, maar tot op een bepaalde hoogtequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja is serieus, heel slim wel maar ziet er meer uit als een filmster ofzo:P op wat voor vrouwen val je dan?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet zit ie aan je kont
Hmm, ik zie er een, maar ik kan me niet herinneren dat ik zo lelijk was.Ik denk dat ik deze prive hou
Is ook niet zo heel lang daar.
[..]Balen vent.
Maarja, iedere maand schuif je verder op he?
Mijn Fotoboek, de reacties.quote:
quote:Op 08-03-2012 14:06 schreef Panzermaus
[..]
Mooi bericht en alles, kan me nu een stuk beter beeld van jou vormen. Je lijkt me wel een rebelse tante, Tamara. Zou me niets verbazen als jij achter global warming zit. Ik zie uit naar je volgende bericht.
IGF-1, driemaal daags een injectie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanaf dag 1 creatine toevoegen aan de flesvoeding
Zo doe je nu toch nog steeds?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn Fotoboek, de reacties.
Fotoboek van Panzermaus
100 berichten per pagina. Wat een tijden.
[..]internethosselen, zo ging die shit toen nog. Wekenlang kansloze berichtjes posten in elkaars Fotoboek en daarna niets meer van elkaar horen.
![]()
Krab maar, daar kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijk mannetje ben je eh
Mag jou wel
Zou je wel kapot krabben tho, wanneer het me niet aanstaat
Kijk maar bij mijn vrienden. J.d.J. Daar sta ik op een paar foto's van paar jaar geleden. In België en Schotland.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik geloof er niks van, maar ik repsecteer je privacy
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Krab maar, daar kan ik wel mee leven.
Eens kijken of ik t kan vindenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk maar bij mijn vrienden. J.d.J. Daar sta ik op een paar foto's van paar jaar geleden. In België en Schotland.
Lang haar, baard, alles.
I'm so turned on right now.quote:
Welnee, dit soort foto's heb ik nooit van CY mogen ontvangen in mijn Fotoboek.quote:
Omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, dit soort foto's heb ik nooit van CY mogen ontvangen in mijn Fotoboek.
http://oi42.tinypic.com/jz9m6d.jpg
Naampics, het epitoom van elke Fotoboekhosselaar.Drollenvangertje met honderdduizend naampics van bronstige kereltjes.
je bent de schil om mijn banaan.daandober.docquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
internethosselen, zo ging die shit toen nog. Wekenlang kansloze berichtjes posten in elkaars Fotoboek en daarna niets meer van elkaar horen.
![]()
Misschien moet je even keihard op je pener slaanquote:
Kan toch niet, er zitten mensen bij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet je even keihard op je pener slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |