Ik heb al lang haar gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry
Als jij nou je haar lang laat groeien, staartjes in doet en je even laat ombouwen wil ik het wel overwegen hoorGaan we daten enzo.. Kijken hoe dat gaat
Awww.quote:
Srs?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef ntm het volgende:
[..]
klopt, ook arrogant. Is mn leraar rechtseconomie
quote:
Nee, je zult ervoor moeten vechten. Kom maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef Ugjerke het volgende:
Worden hier blonde nerdmeisjes uitgedeeld?
Denk dat Ambi meer dingen als bewegingen en lichaamstaal enzo bedoelt, dingen die niet vastgelegd kunnen worden in 1 foto.quote:
wow. je hebt een tripping gesetztquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
SLECHTS EEN VERKEERDE BEWEGING ZOON WE LATEN JE VALLEN HALLO HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN HIER DE POLITIE HA HA HAkk wat slecht
I'm a lover, not a fighter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, je zult ervoor moeten vechten. Kom maar.
[..]
Denk dat Ambi meer dingen als bewegingen en lichaamstaal enzo bedoelt, dingen die niet vastgelegd kunnen worden in 1 foto.
Juistem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, je zult ervoor moeten vechten. Kom maar.
[..]
Denk dat Ambi meer dingen als bewegingen en lichaamstaal enzo bedoelt, dingen die niet vastgelegd kunnen worden in 1 foto.
Oh en toch ga ik niet verder kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is hij echt. Hele mooie rol. In het boek komt het meer tot z'n recht.
Ja ik ookquote:
Picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al lang haar gehad.
Keilang. Ook regelmatig in een staart gedaan uit luiigheid.
Maar ik ben redelijk gehecht aan mijn pener.
Jammer johquote:
Kunnen we op z'n minst even knuffelen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
En dat laatste begrijp ik.. Zou ik ook zijn als ik er een had
[..]
Jammer joh
Pics van mijn lange haar? Eens kijken op de fb van mijn homies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
En dat laatste begrijp ik.. Zou ik ook zijn als ik er een had
Vooruit, maar ik hou je in den gaten jongemanquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kunnen we op z'n minst even knuffelen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics van mijn lange haar? Eens kijken op de fb van mijn homies.
Mag.quote:
Echt zoveel slechte opmerkingen mogelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit, maar ik hou je in den gaten jongeman
Hahaha oh wauw wat romantischquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag.
Hebben we ook iets waarover we niet op 1 lijn zitten
Ja is serieus, heel slim wel maar ziet er meer uit als een filmster ofzo:P op wat voor vrouwen val je dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Srs?Of zit je me te dollen
Maar nee, zou niet eens knuffelen :$
In b4
[..]
Ik ga gewoon vanaf dag 1 creatine toevoegen aan de flesvoedingquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook al een manlet, ik wil dat je kinderen krijgt van 2 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |