quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
Goeie vraag.. Heb wel een voorkeur voor rood (niet te verwarren met ginger) of donkerharige vrouwen.. Beetje nerdy vind ik ook wel leuk, maar tot op een bepaalde hoogteBrillen
Ik had bij hem altijd verwacht dat ie vreemd zou gaan... en toen Angelina haar boobs had afgezet helemaal... geen idee waarom, dacht dat het zo'n vent was. Maar hij blijft gewoon trouwquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is dat ik foto's van je gezien heb...
Echt heAltijd ook gewoon
sop sopquote:
Waar is dit van?quote:
Ik heb altijd al een mancrush gehad op Brad Pitt in Fight Club.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wispelturig, ik ben het
En Bradd Pitt staat ook weer in mijn fobowat een baas.
Komt idd in de buurt hehehequote:
Bazenfilmquote:
TR gemachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeien rol is dat.quote:
Sneeuwclitje en de 7 dwergenquote:
mijn mindfuck was toen Ik hem pauzeerde precies op een frame met alleen een lul in beeldquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn mindfuck m.b.t. die film was dat ik de gehele film niks doorhad over een dubbele laag/achterliggende boodschap, de gehele film lang.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TR gemacht.
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wise releast weer eens z'n inner racistquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het geluid van die tanden
Grenzen aftasten is leuk! Maar wel subtiel, bijvoorbeeld als je lekker met iemand aan het knuffelen bent.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Des te leuker om grenzen af te tasten.. Iets met yolo enzo
Ik had gewoon oprechte respect altijd voor hem, nu nog meerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een mancrush gehad op Brad Pitt in Fight Club.
[ afbeelding ]
Zou hem met milde tegenzin raken. En dat zegt heel wat.
Ja die kerel is daar gewoon sex on legsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een mancrush gehad op Brad Pitt in Fight Club.
[ afbeelding ]
Zou hem met milde tegenzin raken. En dat zegt heel wat.
Hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn mindfuck was toen Ik hem pauzeerde precies op een frame met alleen een lul in beeld
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had bij hem altijd verwacht dat ie vreemd zou gaan... en toen Angelina haar boobs had afgezet helemaal... geen idee waarom, dacht dat het zo'n vent was. Maar hij blijft gewoon trouw
That's it, wij gaan niet meer knuffelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Grenzen aftasten is leuk! Maar wel subtiel, bijvoorbeeld als je lekker met iemand aan het knuffelen bent.
...En soms ga je over de schreef.quote:
Zeker weten. Hoewel ik in het begin de nieuwe moeilijk kon handelen, want Andy was gewoon Spartacus, vond ik die 2e toch wel wat heter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is warm hier![]()
En ik geil wel op Spartacus. Allebei.
Godverdomme.quote:
Ook echtquote:
Wat wil je nou zeggen? He?quote:
Godskolerequote:
quote:
Stel je aanquote:
Ik lijk op hemquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaVind ik ook echt te gek. Hij is gewoon een goeien man
Ik had zo'n deluxe ding ofzo, kon spelletjes spelen en taaloefeningen enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme.Zo'n kinderlaptop ook.
Ik had een speelkameraadje die zo'n ding had.
Beetje boter kaas en eieren spelen op een scherm van 32 bij 32 pixels.
Gvd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit uit een film? Wil ik wel eens zien
Ga je ook acteren en shit?quote:
Hihi Vas 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had zo'n deluxe ding ofzo, kon spelletjes spelen en taaloefeningen enzo! Ter grootte van een mini-laptop.
Denk srs dat ik door dat ding op de basisschool fucking slim was.
je weet 0,001%quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HAHAmeid jij bent vaag as fuck maar ik blijf om je lachen.
![]()
Nee is echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat dat hoort bij grenzen aftasten, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen.quote:
Je moeten schamen voor zoietsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die deze scene niet kennenGA JE SCHAMEN
Ik heb die film anders moeten kijken met Aardrijkskunde ofzo. In de tweede klas of ietsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moeten schamen voor zoiets. Het is geen algemene kennis ofzo.
Zoiets ja, maar een klein tikkeltje 'kinderlijker'. Alles was ook gesproken, echt vetquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Wat een baas was je hiermee.
Wauw, toen Vas dit postte kreeg ze zoooooooooooo'n shitload aan gezeik over zich heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
O wel echt veel gemeen dan jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, acteren niet... alleen shit maar ik staar wel op deze manier vaak
[ afbeelding ]
Je hebt zijn lichaam niet. En je bent geen manlet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, acteren niet... alleen shit maar ik staar wel op deze manier vaak
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar een klein tikkeltje 'kinderlijker'. Alles was ook gesproken, echt vet.
Moet echt rond 1995 geweest zijn bedenk ik me nu, toen al.
Maar da's terechtquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, toen Vas dit postte kreeg ze zoooooooooooo'n shitload aan gezeik over zich heen
SPeelde altijd met mijzelf met haarquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kitana.![]()
Toen zij eenmaal als personage erbij kwam, speelde ik altijd met haar.
Zal eens met jou spelen.. The evil wayquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat dat hoort bij grenzen aftasten, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen.Beetje spelen moet kunnen toch?
ik moest ook even wennen ja, maar vind ze gewoon allebei leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoewel ik in het begin de nieuwe moeilijk kon handelen, want Andy was gewoon Spartacus, vond ik die 2e toch wel wat heter.
Verrassend.quote:
Bradd is ook geen manletquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt zijn lichaam niet. En je bent geen manlet.
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
zoupentagonhacken/10.
Duidelijk.quote:
Mensen die deze klassiekers niet kennen, moeten zich idd gaan schamen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte?quote:
wat¿ goede film tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wise releast weer eens z'n inner racist.
Gvd, het is Brad, niet Bradd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bradd is ook geen manlet
[..]
Duidelijk.
Bij Mileena ookquote:
Ik schoot uit. Gvd.quote:
quote:
Mileena had zo'n fucking freaky bek jongeh, hell no.quote:
Kom je wel achter.. Imma break your spirit mawfakkaquote:
Die tandjesquote:
quote:
Yes plzquote:
inb4 'leuk konijn, waar is dat van?'quote:
Brad is ook iets van 1.77m. Listed als 1.80m maar op een foto met Gwyneth Paltrow (blote voeten) zijn ze even lang.quote:
Mensen die niet doorhebben dat ik een Vasje deed ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die deze klassiekers niet kennen, moeten zich idd gaan schamen!
Curiosity killed the cat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je wel achter.. Imma break your spirit mawfakka
1,77 is een beetje kleinquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Brad is ook iets van 1.77m. Listed als 1.80m maar op een foto met Gwyneth Paltrow (blote voeten) zijn ze even lang.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat ik een Vasje deed ookEn mensen die een TR doen voor iets wat op iedere middelbare school wordt vertoond ook
![]()
In Nederland ben je met 1.85 al klein wanneer de helft van de bus 1.90 is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
1,77 is een beetje klein
Niet dat dat bij hem wat uitmaakt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha shiit.quote:
1,80-1,90 vind ik het mooist. Draag vaak hakken dus jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In Nederland ben je met 1.85 al klein wanneer de helft van de bus 1.90 is.Fuck this place.
Blijf met je poten van m'n kat afquote:
En dit! Scoort hoog iigquote:
Hoe lang ben je zelf dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
1,80-1,90 vind ik het mooist. Draag vaak hakken dus ja
1,90quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Keek alleen naar tits, legs en bipsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mileena had zo'n fucking freaky bek jongeh, hell no.
Is het nou Out Of Your League btw? je ondertitel?quote:
quote:
Heb al gezegd: TR gemacht. Ik vind die scene goor. Gatverdamme.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat ik een Vasje deed ookEn mensen die een TR doen voor iets wat op iedere middelbare school wordt vertoond ook
![]()
1,68quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb al gezegd: TR gemacht. Ik vind die scene goor. Gatverdamme.
Sws, heb jij humor dan, dat je grappig probeert te doen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |