O wel echt veel gemeen dan jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, acteren niet... alleen shit maar ik staar wel op deze manier vaak
[ afbeelding ]
Je hebt zijn lichaam niet. En je bent geen manlet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, acteren niet... alleen shit maar ik staar wel op deze manier vaak
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar een klein tikkeltje 'kinderlijker'. Alles was ook gesproken, echt vet.
Moet echt rond 1995 geweest zijn bedenk ik me nu, toen al.
Maar da's terechtquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, toen Vas dit postte kreeg ze zoooooooooooo'n shitload aan gezeik over zich heen
SPeelde altijd met mijzelf met haarquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kitana.![]()
Toen zij eenmaal als personage erbij kwam, speelde ik altijd met haar.
Zal eens met jou spelen.. The evil wayquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat dat hoort bij grenzen aftasten, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen.Beetje spelen moet kunnen toch?
ik moest ook even wennen ja, maar vind ze gewoon allebei leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoewel ik in het begin de nieuwe moeilijk kon handelen, want Andy was gewoon Spartacus, vond ik die 2e toch wel wat heter.
Verrassend.quote:
Bradd is ook geen manletquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt zijn lichaam niet. En je bent geen manlet.
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
zoupentagonhacken/10.
Duidelijk.quote:
Mensen die deze klassiekers niet kennen, moeten zich idd gaan schamen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moeten schamen voor zoiets. Het is geen algemene kennis ofzo.
Wat had je in gedachte?quote:
wat¿ goede film tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wise releast weer eens z'n inner racist.
Gvd, het is Brad, niet Bradd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bradd is ook geen manlet
[..]
Duidelijk.
Bij Mileena ookquote:
Ik schoot uit. Gvd.quote:
quote:
Mileena had zo'n fucking freaky bek jongeh, hell no.quote:
Kom je wel achter.. Imma break your spirit mawfakkaquote:
Die tandjesquote:
quote:
Yes plzquote: