quote:
Moment. Fas gaat zo wat mannen posten en dan geef ik cijfers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ambi, wat vind JIJ dan een lekkerding?
Wil met mijn tong over zijn borst glijden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oef. Eerste pic is een beetje meh, maar hij is ook een lekkertje ja
I know right. Goddayum!quote:
Idd... Ik val op crimi'squote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Komt ze weer met die bokskop aan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga daten met Krio.quote:
Pff jij snapt het nietquote:
Ja ben ik een beetje verliefd op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Ik vind die 2e nog wel heter dan die eerste. En Collin is ook
Nee, post zelf iets mensquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moment. Fas gaat zo wat mannen posten en dan geef ik cijfers.
Voor zo'n boy zou ik, zonder dat hij iets tegen me zegt, spontaan m'n slipje naar beneden schuiven hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil met mijn tong over zijn borst glijden.
[..]
I know right. Goddayum!
Ook al een manlet, ik wil dat je kinderen krijgt van 2 meter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef CristinaYang het volgende:
Ik snap die liefde voor Tom Hardy niet zo. Krijg liever de baby's van Alex Pettyfer
Mwah, ik vind dat vrouwen meestal een stuk meer schoonheid over zich heen hebben dan mannen. Ook zonder make-up enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is toch ook zo bij alle hete wijven die jullie hier altijd posten? Daarom kan hij nog wel super sexy zijn zonder al die belichting.
Maar als ik zoiets zou roepen is het gelijk: JALOERS!!!!!111![]()
![]()
Dus stil
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Komt ze weer met die bokskop aan natuurlijk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Ambi-man. Toch?
quote:
wat een beer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zeker ook nog zo'n tapijt op z'n rug.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
En gezicht zie je geen hol van. Het gaat mij écht niet alleen maar om het lichaam. Zo buffed hoeft van mij sowieso niet. Gezicht doet zoooooveel meer (imo dan)quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar het begrip 'boytoy' in je reactie terug netquote:
Wtf, wat is Michael oud geworden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef fyah het volgende:
Voor de ladies; nog meer celebs!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee, zijn hoofd is niet mooi.. Hijis te braafquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ben jij al 26 en geil je hoofdzakelijk op werkloze en criminele kleurlingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Allure_ het volgende:
Geilen op celebsdoe ff normaal
dat is alleen leuk als je rond de leeftijd van 13 bent
Te braaf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, zijn hoofd is niet mooi.. Hijis te braaf
ja lastig lastigquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaar het begrip 'boytoy' in je reactie terug net
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:13 schreef fyah het volgende:
Voor de ladies; nog meer celebs!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, zijn hoofd is niet mooi.. Hijis te braaf
Shit zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al 26 en geil je hoofdzakelijk op werkloze en criminele kleurlingen.
[..]
Te braaf.Die man doodt beren met zijn blote handen en pist over je heen in de douche.
T is ook niet snel goed eh :$quote:
Alles aan deze post klopt ook als een bus ja, onzeker jongenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al 26 en geil je hoofdzakelijk op werkloze en criminele kleurlingen.
Als jij het zegt... het klinkt niet overtuigend :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja lastig lastig
heb alle aspecten van een relatie met hem, behalve het labeltje dat er op hoort
dus gewoon toyboy
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Geen idee, heb ook geen idee wat je smaak is en of je die uberhaupt hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Ambipur het volgende:
2NutZ, wtf is jouw issue met mijn smaak hey?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Te braaf.Die man doodt beren met zijn blote handen en pist over je heen in de douche.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Ook geen vertrouwen in mij hequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij het zegt... het klinkt niet overtuigend :S
't interessaert mah nietquote:
En deze?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Daar gaan we weer met de Panzerisonzekerenbouwtzijnlichaamomtecompenseren-kaart.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alles aan deze post klopt ook als een bus ja, onzeker jongen.
Mur, jij vandaag nog goede uitgangsposities?quote:
Ik haat je.quote:
Alleen die 2e doet het. Die van GoTquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En deze?
[ afbeelding ]
Ohh ik weet haar type:
[ afbeelding ]
overal rond 30 en 40.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur, jij vandaag nog goede uitgangsposities?
Net geweest natuurlijk, en ik ben nog steeds 1 en 3 op Titus Brandsma en Drecht.
Doe normaal, je hebt toch wel op z'n minst één gozer in gedachte die je keihard zou doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan niet eens een foto showen van wat ik wil...Het is te vreemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |