Shit zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al 26 en geil je hoofdzakelijk op werkloze en criminele kleurlingen.
[..]
Te braaf.Die man doodt beren met zijn blote handen en pist over je heen in de douche.
T is ook niet snel goed eh :$quote:
Alles aan deze post klopt ook als een bus ja, onzeker jongenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al 26 en geil je hoofdzakelijk op werkloze en criminele kleurlingen.
Als jij het zegt... het klinkt niet overtuigend :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja lastig lastig
heb alle aspecten van een relatie met hem, behalve het labeltje dat er op hoort
dus gewoon toyboy
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Geen idee, heb ook geen idee wat je smaak is en of je die uberhaupt hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Ambipur het volgende:
2NutZ, wtf is jouw issue met mijn smaak hey?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Te braaf.Die man doodt beren met zijn blote handen en pist over je heen in de douche.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Ook geen vertrouwen in mij hequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij het zegt... het klinkt niet overtuigend :S
't interessaert mah nietquote:
En deze?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit zeg
Dit is wel awt voor Ambi
[ afbeelding ]
Daar gaan we weer met de Panzerisonzekerenbouwtzijnlichaamomtecompenseren-kaart.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alles aan deze post klopt ook als een bus ja, onzeker jongen.
Mur, jij vandaag nog goede uitgangsposities?quote:
Ik haat je.quote:
Alleen die 2e doet het. Die van GoTquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En deze?
[ afbeelding ]
Ohh ik weet haar type:
[ afbeelding ]
overal rond 30 en 40.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur, jij vandaag nog goede uitgangsposities?
Net geweest natuurlijk, en ik ben nog steeds 1 en 3 op Titus Brandsma en Drecht.
Doe normaal, je hebt toch wel op z'n minst één gozer in gedachte die je keihard zou doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan niet eens een foto showen van wat ik wil...Het is te vreemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |