quote:
Hier, niemand ziet er in real zo uit. Ook hij niet. Zelfs bij interviews op TV's enzo hangt er zo'n kunstmatige belichting omheen. Ga maar eens met hem in een bed liggen bij het bleke ochtendlicht, dan ben je al snel van die wolk af. Dat had ik bij Ryan Gosling ook.quote:
Als Fas nou wat post..quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Srs? Ik vind deze 2 fucking lekker. Zit kwijlend vampire diaries te kijken
plsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat mij lekker fantaseren over hete wurgseks met Mia Kirshner en Penelope Cruz ja?
Alex Pettyfer zou je zo hard gevenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef CristinaYang het volgende:
Ik snap die liefde voor Tom Hardy niet zo. Krijg liever de baby's van Alex Pettyfer
Tuurlijk niet, dat is toch ook zo bij alle hete wijven die jullie hier altijd posten? Daarom kan hij nog wel super sexy zijn zonder al die belichting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hier, niemand ziet er in real zo uit. Ook hij niet. Zelfs bij interviews op TV's enzo hangt er zo'n kunstmatige belichting omheen. Ga maar eens met hem in een bed liggen bij het bleke ochtendlicht, dan ben je al snel van die wolk af. Dat had ik bij Ryan Gosling ook.
Ja, da's bij iedereen zo imo, ook bij non-celebsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hier, niemand ziet er in real zo uit. Ook hij niet. Zelfs bij interviews op TV's enzo hangt er zo'n kunstmatige belichting omheen. Ga maar eens met hem in een bed liggen bij het bleke ochtendlicht, dan ben je al snel van die wolk af. Dat had ik bij Ryan Gosling ook.
Nah, vind ik minder.quote:
Fantaseer jij wel eens? of doe je gelijk alles in de praktijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
pls
fantaseren over wurgseks met een geile getrouwde buur is dan nog veel leuker
Juistquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bijzonder fijn exemplaar dit ja
[..]
InderdaadBeetje dat verlangen uitbuiten. Daarnaast kom je er gelijk achter of die persoon zo ook de moeite is om bij te zijn.
Nee, want m'n buren zijn tyfuslelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
pls
fantaseren over wurgseks met een geile getrouwde buur is dan nog veel leuker
Oh en de ene leeft niet meer, dus nastyquote:
Ben aan 't zoeken voor je.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als Fas nou wat post..Die weet wat lekker is.
Gelijk in praktijk. Makkelijk als je een toyboy daarvoor hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fantaseer jij wel eens? of doe je gelijk alles in de praktijk?
[..]
Juist! en of de interesse blijft van beide kanten.
Echt? Ik vind die 2e nog wel heter dan die eerste. En Collin is ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nah, vind ik minder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smakeloosquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nah, vind ik minder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah zo ken ik je weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelijk in praktijk. Makkelijk als je een toyboy daarvoor hebt.
Oef. Eerste pic is een beetje meh, maar hij is ook een lekkertje jaquote:
InB4 Tarkan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ambi, wat vind JIJ dan een lekkerding?
Echt he? Damn...quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso Channings moves in Magic Mike. Mijn god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |