Jij valt op vrouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
Snap niet wat er zo bijzonder aan Tom Hardy is. Zie weleens knappere mannen.
Oordeel jij nou maar gewoon over de Barbara Streisands van deze wereld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
Ben ik welquote:
Prima tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, begrijpen, dit dat, geef het een naam.Aanvoelen dan, tot dusver heb ik alles van paardenmeisje tot borderliner-met-daddy-issues (FUCKED UP
mi kanki) enigszins gelukkig weten te maken. Soms zijn hun gedachtegangen niet eens zo heel moeilijk in mee te gaan. Soms wel.
Ik 'vibe' meestal beter met vrouwen dan met mannen, maar kan ook een hele botte ogenschijnlijk-begriploze narcistische wolf zijn.Kwestie van aanvoelen.
Who do you dig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
Zat ook al even te kijken. Zeker op alledaagse foto's is er weinig bijzonders aan, dat kom je tijdens een gemiddelde stroll over een treinstation ook wel tegen. Belichting in films laat mensen vaak 2 punten aantrekkelijker lijken, een 7 is dan al snel een 9.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
Hier, Panzer snapt me.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat ook al even te kijken. Zeker op alledaagse foto's is er weinig bijzonders aan, dat kom je tijdens een gemiddelde stroll over een treinstation ook wel tegen. Belichting in films laat mensen vaak 2 punten aantrekkelijker lijken, een 7 is dan al snel een 9.
Bovendien is hij nog kleiner dan ik.
Dan is het goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oordeel jij nou maar gewoon over de Barbara Streisands van deze wereld.
[..]
Ben ik wel
[..]
Prima toch
Nee, heb het zeker niet alleen over zijn shots in films. Random pics vind ik ook geil. Maar het is niet alleen zijn gezicht an sich, ook uitstraling. Dat heb ik ook met Channing Tatum, Robert Downey Jr, enz. Robert ook, hij mag oud zijn, kon misschien mijn papa zijn, maar ik zou hem never weigerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat ook al even te kijken. Zeker op alledaagse foto's is er weinig bijzonders aan, dat kom je tijdens een gemiddelde stroll over een treinstation ook wel tegen. Belichting in films laat mensen vaak 2 punten aantrekkelijker lijken, een 7 is dan al snel een 9.
Bovendien is hij nog kleiner dan ik.
Als ik eierstokken had, zou deze zin... en vooral de woorden 'uitwonen' i.c.m. jouw username een eisprong veroorzaken. nojokequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het goed
Zou me btw nog eerder laten uitwonen door Eion Bailey of David Boreanaz (voordat ie een plofkop kreeg) dan door Tom Hardy
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik eierstokken had, zou deze zin... en vooral de woorden 'uitwonen' i.c.m. jouw username een eisprong veroorzaken. nojoke
quote:
Bijzonder fijn exemplaar dit jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, er is niets leuker dan juist elkaar langzaam leren kennen. Steeds een stapje verder.. lekker mysterieus
Het is ook beter om even met seks te wachten... maakt de uitdaging ook leuker.
Channing Tatum sowiesoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, heb het zeker niet alleen over zijn shots in films. Random pics vind ik ook geil. Maar het is niet alleen zijn gezicht an sich, ook uitstraling. Dat heb ik ook met Channing Tatum, Robert Downey Jr, enz. Robert ook, hij mag oud zijn, kon misschien mijn papa zijn, maar ik zou hem never weigeren
Laat mij lekker fantaseren over hete wurgseks met Mia Kirshner en Penelope Cruz ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:05 schreef Allure_ het volgende:
Geilen op celebsdoe ff normaal
dat is alleen leuk als je rond de leeftijd van 13 bent
Ahw ik moest blozen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |