Krijg ff lekker de vinkentering, ga anderen maar jaloers makenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
jullie moeten de groete hebben, kudt
Groeten terug, bam!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Mogge! Lekker Schots weer zo te zien?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Zon schijnt hier kutje! Je zit verkeerd!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
toen ik nog op de boot zat scheen ook de zon. toen ik bij de grens in de buurt kwam begon het te regenen en het regent nu nog steeds. volgens de B&B mevrouw is dit de eerste regen sinds 2 wekenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Groeten terug, bam!
Hoe is 't daar?
Wij hebben zonneschijn, jij niet zo te zien?
Hedde gij weer! Godverdomme!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen ik nog op de boot zat scheen ook de zon. toen ik bij de grens in de buurt kwam begon het te regenen en het regent nu nog steeds. volgens de B&B mevrouw is dit de eerste regen sinds 2 weken
Lekker danquote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen ik nog op de boot zat scheen ook de zon. toen ik bij de grens in de buurt kwam begon het te regenen en het regent nu nog steeds. volgens de B&B mevrouw is dit de eerste regen sinds 2 weken
Doune in de buurt van Stirling ondanks de regen toch de oorspronkelijke lange route gereden. helaas mooie afdaling gemist op cam omdat het fragment ervoor niet goed uit was gezet en ik de cam dus uitzette toen ik hem dacht aan te zettenquote:
Altijd ff stoppen langs de kant voor dat soort shizza. Weet je tenminste zeker dattie draait, en je kan daar meestal makkelijk even langs de kant staanquote:Op maandag 27 mei 2013 17:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Doune in de buurt van Stirling ondanks de regen toch de oorspronkelijke lange route gereden. helaas mooie afdaling gemist op cam omdat het fragment ervoor niet goed uit was gezet en ik de cam dus uitzette toen ik hem dacht aan te zettenmorgen ga ik via de duke's pass door loch lomond park heen en zal ik wederom niet via de snelste route eindigen in Oban.
Dat had ik vrijdag, drie keer verdomme. Mijn accu is eigenlijk gaar, dus ik moet het gas erop houden, want in z'n stationair slaat 'ie af. En die klote verkeerslichten sprongen pas op groen toen er, na 5 minuten een auto achter mij ging staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer een punt.![]()
Al ben ik ze vandaag ook wel tegengekomen.. je motor af laten slaan bij het verkeerslicht met een dikke ricer.
Niet eens een keer tijd om je carbs lekker af te stellen cq syncen?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat had ik vrijdag, drie keer verdomme. Mijn accu is eigenlijk gaar, dus ik moet het gas erop houden, want in z'n stationair slaat 'ie af. En die klote verkeerslichten sprongen pas op groen toen er, na 5 minuten een auto achter mij ging staan.
Ja misschien welquote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet eens een keer tijd om je carbs lekker af te stellen cq syncen?
ja daar heb ik normaal de remote voor maar net als bij de newbierit was die aan blijven staan waardoor die vanochtend gelijk low power gafquote:Op maandag 27 mei 2013 17:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Altijd ff stoppen langs de kant voor dat soort shizza. Weet je tenminste zeker dattie draait, en je kan daar meestal makkelijk even langs de kant staanJe begint nu wel echt aan Schotland trouwens - geen snelwegen meer, hoppeta!
Loch Lomond zou ik zeker even op beeld zetten. De weg die daarlangs loopt (A82) heeft een rotswand aan de ene, en het loch aan de andere kant
Daar is idd een kekke schroefje voor.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:16 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja misschien welIk zou ook nog het stationaire toerental omhoog kunnen schroeven
Op een gegeven moment zullen de engeltjes op de schouders wel een keer op zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vaarlijke_hobby.html
of was die al gepost?
Wat een randdebielen zegquote:Op maandag 27 mei 2013 19:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vaarlijke_hobby.html
of was die al gepost?
Helaas werden deze jostis nog beschermd door een kreukelzone en plofzakken... Op een brommer was het denk ik wel over en sluiten..quote:Op maandag 27 mei 2013 19:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nee dan dit soort josti's
http://www.flabber.nl/lin(...)-knalt-op-file-15229
Ze staan er toch voor gebruik? Of je 'm nu gelijk gebruikt of meeneemt en later gebruikt, ik zie geen verschilquote:Op maandag 27 mei 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
is het heel hollands om de mini verpakking shower gel in mijn toilettas te stekener liggen er 2 en 1 gebruikte ik vanmiddag en morgenochtend
heb wel een miniverpakking van thuis meegenomen maar in diehostels weet je het maar nooit.....
nee daar is het allemaal te krap voorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In tanktas kan je 'm anders aandoen zonder af te stappen?
Heeft geen remmen nodig, staat genoeg blik om af te remmen aan weerszijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
Ik dacht eerst dat het over die motorrijder ging.
En dan vragen mensen zich af waarom wij door de file mogen rijdenhij lijkt ook helemaal niet te remmen?
Dames gaan voor, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Anne het volgende:
Ik had SD anders een paar weken terug toch wel te pakken met mijn auto bij 't stoplicht.
Hij zei dat ie het te laat door had (uhuh), maar dan had ie me nog wel in kunnen halen.
Als de heren zijn geweest.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dames gaan voor, dat snap je toch wel?
Nog zo'n penisnijd-actie, jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag nog zo'n lul op de snelweg die ging versnellen terwijl ik aan het inhalen was
Of van die mensen die al met 1 been in het graf staan en 50 rijden op een drukke 80 weg!!!! WHAAAAAAquote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag nog zo'n lul op de snelweg die ging versnellen terwijl ik aan het inhalen was
Of van die mensen die met een 45km-karretje op een 80 weg gaan rijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of van die mensen die al met 1 been in het graf staan en 50 rijden op een drukke 80 weg!!!! WHAAAAAA
Was dat de Pan of de FJ?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef Anne het volgende:
Maarre. We zijn net bij een motor wezen kijken, dus vraag eens wat we er van vonden?
Hoe zat hij achterop?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef Anne het volgende:
Maarre. We zijn net bij een motor wezen kijken, dus vraag eens wat we er van vonden?
Eigenlijk allebei, maar ik heb de FJ gemist.quote:
Hij klaagde over z'n lengte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, behoorlijk; je kunt niet eens je pedalen zienquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Die kuip van zo'n Pan is wel rete irritant als je je voet neer wilt zetten ja
Nee inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk; je kunt niet eens je pedalen zien
Ik had echt veel verwacht, maar niet dat ik er niet op zou passen
Zolang je niet in volledig leer met pothelm op dat ding gaat zitten valt dat wel mee denk.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Nadeel bij dat ding is dat ik wel aan een ander pak 'moet' om niet voor schut te rijden.
Ruilenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Een Pan European, zo'n gigantische slee, dikke kuip, lekker zadel, rijdt niet verkeerd, maar ik had idd een Yrealtje; zat vet met mijn knieën tegen de kuip, dus de proefrit duurde nog geen kilometer denk ik, toen was ik weer terug. Was wel een heel net ding, maar blijkbaar niet aan mij besteed.
De FJ was een wat afgeleefder ding, mij meer waard dusmaar met wat opknapwerk wel weer netjes te maken, en reed eigenlijk best lekker
![]()
![]()
Nadeel bij dat ding is dat ik wel aan een ander pak 'moet' om niet voor schut te rijden. En uiteraard een andere helm, maar daar zit ik toch aan vast.
Hebben ze internet op dat eiland?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef Salatrel het volgende:
kijk die aasgieren gelijk cirkelen voor die hornet ds
Inb4 fluorgele systeemhelmquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zolang je niet in volledig leer met pothelm op dat ding gaat zitten valt dat wel mee denk.
Gebruik je achter zo vaak dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Inb4 fluorgele systeemhelm
Vandaag meerdere keren bijna op mijn bek gelegen trouwens. Achterrem gisteren gefixt, blokjes, vloeistof en speling. Voorheen was het rustig afremmen met dat ding, dus ben gewend hem vol in te trappen. Lekker blokkeren en kwispeleneven aan wennen nog. Remt weer als een malle.
Mwa soms. Eerst achter aanleggen en afmaken met voor. Of als ik onverhoopt moet remmen in een bocht.quote:
Oke grappigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa soms. Eerst achter aanleggen en afmaken met voor. Of als ik onverhoopt moet remmen in een bocht.
Al moest ik vanmiddag wel een halve noodstop maken (eigen schuld, zat niet op te letten) en ik ben gewend achter gewoon vol in te kunnen trappenviel dat ff tegen. Rem gelost, beetje gas, achterwiel weer recht, poging twee, en 20 centimeter vanaf een auto stil staan
Uh volgens mij lees je over de komma heen/ of ik was niet zo duidelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:52 schreef BlackLining het volgende:
In de bocht met voor remmen? Mwa, wellicht als je al langzaam rijdt en moet stoppen. Een bocht te hard pakken en bij moeten remmen liever met achter, als je met voor remt richt ie zich op.
In het nat gebruik ik hem liever ook zo min mogelijk inderdaad, maar als je achter aanlegt duikt ie voor in de vering en kun je met voor harder remmen.
Nu volg ik je niet meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh volgens mij lees je over de komma heen/ of ik was niet zo duidelijk
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh volgens mij lees je over de komma heen/ of ik was niet zo duidelijk
Remmen met voor in de bocht recht tie zich weer lekker op ja, of juist even gas bij
ik heb er niet harder dan 50 mee gereden, toen ben ik omgedraaid, was echt binnen 5 minuten terugquote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad![]()
Had jij nou ook nog last van die wind in je bakkes of viel dat mee?
neh, dat ouwe ding van mij wil je toch niet op man, staat al 60K op mijn knarquote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ruilen
Ik moet juist een crosshelm of all road model
er komt dus een helm bij?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, dat ouwe ding van mij wil je toch niet op man, staat al 60K op mijn knar
En daarbij; ik doe niet aan 2e hands helmen, en denk ik dat er best nog wel iets allroad-achtigs in de schuur kan komen te staan op termijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal je er niet veel van gemerkt hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb er niet harder dan 50 mee gereden, toen ben ik omgedraaid, was echt binnen 5 minuten terug
was ook meer van Same issue over hier. helm heb ik als eerste gekocht, wou absoluut niet zo'n uitgeleefd rijschool ding op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, dat ouwe ding van mij wil je toch niet op man, staat al 60K op mijn knar
En daarbij; ik doe niet aan 2e hands helmen, en denk ik dat er best nog wel iets allroad-achtigs in de schuur kan komen te staan op termijn
Stinkspullen, ook die handschoenen vol angstzweetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:31 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb er juist bij wijze van beloning mee gewacht tot ik geslaagd was. Heb 'm nog steeds als aandenken
Pak heb ik wel meteen gehaald ja. Helm alleen niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stinkspullen, ook die handschoenen vol angstzweet![]()
Ik heb meteen alles gehaald.
Handschoenen meteen na de eerste les ja. Wat waren dat van die übergore dingen. Die ranzige zweetlucht zat gewoon in je handen gebakken en kwam er ook met wassen niet meer uit...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pak heb ik wel meteen gehaald ja. Helm alleen niet.
Damn, heftig... Sterkte ermee...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Nou, naast motorrijdend leven zal het allemaal anders worden.
Reuma
Betekent dat meteen stoppen met rijden? Nee toch hoop ik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Reuma
Dankje.quote:
Nee, hoop het niet, maar momenteel kan ik niet eens rijden wegens alle pijn en ontstekingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Betekent dat meteen stoppen met rijden? Nee toch hoop ik?
Want mijn vader heeft ook reuma, en die doet nog steeds alles waar ie zin in heeft. (loopt dan s'avonds wel met pijn rond)
Sterkte er mee man.
Dat is minder nieuws.. Sterkte ermee lipjes!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Reuma
Je bedoeld een koprol motor?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:23 schreef picodealion het volgende:
Ik reed gisteren langs zo'n motor met een koepel eroverheen. Vrouwtje van 50, reed met 100 op de rechterbaan achter een vrachtwagen. Mooi hoor.
Thanks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat is minder nieuws.. Sterkte ermee lipjes!
Ai... da's klote, op zijn zachtst gezegd..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Reuma
Ja, maar nu weten we teminnste wat het is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ai... da's klote, op zijn zachtst gezegd..
No probs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:29 schreef picodealion het volgende:
Oh ik lees zo over je post heen lipjes, sterkte man. Heftige shit.
Thanks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef Dekatria het volgende:
Sterkte, lipmans. Dat zijn de kuttere berichten.
mmm, jammerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Reuma
Ik zou me eerder zorgen maken over je kop als ik jou was.quote:
ik lig nog altijd veilig in bedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken over je kop als ik jou was.
Hoe is dat nou afgelopen? Gedonder met de ogen na een val is bijzonder ernstig namelijk.
In het ziekenhuis nog?quote:
net een nagelnieuw binnenwerk van Shoei gekregen, en een nieuw vizier + pinlock erop gezet godverdegodverquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
was ook meer van Same issue over hier. helm heb ik als eerste gekocht, wou absoluut niet zo'n uitgeleefd rijschool ding op.
achja, zo heb ik ten tijde van mijn lessen een mooie leren dainese jas gekocht, en nu wil ik eigenlijk wat meer all road outfit hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
net een nagelnieuw binnenwerk van Shoei gekregen, en een nieuw vizier + pinlock erop gezet godverdegodver
Je mag de AT van thedennman (MF) af en toe een dagje lenenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
net een nagelnieuw binnenwerk van Shoei gekregen, en een nieuw vizier + pinlock erop gezet godverdegodver
Technische tik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef 1517 het volgende:
Mijn Transalp begint oud te worden.
Alle verlichting behalve mijn remlicht doet het niet meer. Tevens is de toerenteller op non actief
Kijk es effe naar je spanningsregelaar voordat er meer kapot gaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef 1517 het volgende:
Mijn Transalp begint oud te worden.
Alle verlichting behalve mijn remlicht doet het niet meer. Tevens is de toerenteller op non actief
Bekabeling lijkt allemaal in orde. Ik weet dat ik hem moet doormeten maar weet niet HOE ik moet "door meten"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kijk es effe naar je spanningsregelaar voordat er meer kapot gaat.
Heb jij de teruggaaf al binnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:28 schreef Dekatria het volgende:
Aardig positieve verrassing van de belasting. Wat zal ik er eens mee doen... hyperpro achter?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb jij de teruggaaf al binnen?
Ik kan daarvan zowat een 2e motor kopen. Heerlijk. Maar ik denk dat ie in het potje verdwijnt voor Australië volgend jaar. Daar moet er immers ook een motor aangeschaft worden
Ik zit er godver nog op te wachten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb jij de teruggaaf al binnen?
Ik kan daarvan zowat een 2e motor kopen. Heerlijk. Maar ik denk dat ie in het potje verdwijnt voor Australië volgend jaar. Daar moet er immers ook een motor aangeschaft worden
Je rijdt met zoon pukkel op je helm rond ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
Zo net even 2 uur bezig geweest om mijn nieuwe mount perfect te monteren... MAAR HIJ ZIT PERFECT! mm werk dat het visier nog helemaal open kan, maar gelukt!
JA, maar kan hem er gewoon afklikken en dan is ie bijna helemaal wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je rijdt met zoon pukkel op je helm rond ?
Hoor je dan niet nog meer ruis ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JA, maar kan hem er gewoon afklikken en dan is ie bijna helemaal weg
Mijn motor maakt al zoveel herrie dat ik waarschijnlijk dit er niet bovenuit hoor!quote:
Wat voor brommer heb je ook al weer dan? (A)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn motor maakt al zoveel herrie dat ik waarschijnlijk dit er niet bovenuit hoor!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor brommer heb je ook al weer dan? (A)
Ben benieuwd na je ervaring, zat ook op de bert die ik ooit had nou 1 regen bui en kats beslagen en dan niet binnen of buiten kant maar tussen in, wat een kut ding (550,- knaken) 2x op gehad meteen verkocht aan een belg in Roosendaal nog 350 ofzo of 300 voor gevangen, gratis treinen hey dat scheelde weerquote:
Jup, maar ruitje is niet enige wat geluid maakt volgens mij, en zodra ik boven de 80 kom is het meeste ook wel weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:43 schreef Geerd het volgende:
Hey eerder gezien volgens mij (lees niet echt terug gaat veel te snel) gaaf ding man, ruitje origineel zo laag?
Mijn vriendin is dolblij met pinlock, ik met mijn standaard visier, heb nooit echt last van beslaan. Met regen niet en met -6 ook niet gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben benieuwd na je ervaring, zat ook op de bert die ik ooit had nou 1 regen bui en kats beslagen en dan niet binnen of buiten kant maar tussen in, wat een kut ding (550,- knaken) 2x op gehad meteen verkocht aan een belg in Roosendaal nog 350 ofzo of 300 voor gevangen, gratis treinen hey dat scheelde weer
Had ik de maandag ochtend versie zekerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin is dolblij met pinlock, ik met mijn standaard visier, heb nooit echt last van beslaan. Met regen niet en met -6 ook niet gehad.
En dat met 90/100 is niet fijn kan ik je vertellen, net als die politie agent op de motor die een nies aanval kreeg tijd terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Nouja, hoor veel mensen er erg positief over! heb in mijn paintball masker soortgelijk systeem gehad en werkte perfect, alleen als er eenmaal wat tussen zit ben je de sjaak
haha had ik met hooikoorts laatst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dat met 90/100 is niet fijn kan ik je vertellen, net als die politie agent op de motor die een nies aanval kreeg tijd terug.
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef einschtein het volgende:
Heerlijke omgeving, ik ben jaloers.
Tevens dacht ik dat jij dat was op je avatar, maar dat terzijde
Mooi ben niet de enigste die dat dacht! vissen!!! +100quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Geerd het volgende:
Gave shit man wat een omgeving, daar wil je wel dood gevonden worden! Mooi vis water btw
Raar maar toch lijkt het net of de motor en jij der in zijn geshopt/ of andersom.
Zo'n ding kun je afstellen hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben benieuwd na je ervaring, zat ook op de bert die ik ooit had nou 1 regen bui en kats beslagen en dan niet binnen of buiten kant maar tussen in, wat een kut ding (550,- knaken) 2x op gehad meteen verkocht aan een belg in Roosendaal nog 350 ofzo of 300 voor gevangen, gratis treinen hey dat scheelde weer
Ohquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh misschien tegenwoordig maar, die niet gewoon klik en vast.
Vette picca's gozertquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Salatrel het volgende:
zo dag 2 achter de rug. zit nu in Oban en heb vanmiddag de tourist uitgehangen. ben vanmorgen vrij vroeg vertrokken dus ik was 13:45 al 250km verder. vandaag was het weer een stuk beter (mijn ondergoed is bijvoorbeeld nog droog) best veel zon gehad en ook wat regen maar lang niet zoveel en zeker niet zo intensief als gisteren.
morgen vertrek ik wederom lekker op tijd en ga ik ontbijten bij 'the green welly pitstop' waarna ik via glencoe en ft. william en spean bridge naar eilean donan castle en eindbestemming Portree op Isle of Skye.
[ afbeelding ]
uitzicht vanaf 3 lochs forest trail in loch lomond national park
[ afbeelding ]
de Ten naast het asfalt
[ afbeelding ]
lunch aan de oever van loch lomond
go your gangquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vette picca's gozertdie tweede ken wel in de OP van het reistopique
dat is uncle nino van jersey shorequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef einschtein het volgende:
Tevens dacht ik dat jij dat was op je avatar, maar dat terzijde
goed excuus om nog een stukje te gaan rijdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:47 schreef handboek het volgende:
Ben je een stukje aan het rijden en filmen. Kijk je het terug, blijkt er ergens in het begin een mug kapot op de lens gespat te zijn... Kan ik 20 minuten aan film weggooien....
Nog niet binnen, maar ik had vorig jaar twee banen, half jaar fulltime en nog parttime in de avond en later ook overdag. Dat tikt lekker doorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik kan er net een kleine beurt voor doen, bijna niet gewerkt vorig jaar
Ik heb het overigens ook al even binnen, twee weken ofzo. Jij nog niet dan?
Om het enigszins bij motoren te houden:
Komend weekend eindelijk m'n SV bij huis. Kan ik tenminste weer rijden wanneer ik het wil![]()
beter niet kopen... volgens de omschrijving loopt ie perfect maar ik koop een motor niet om te lopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
Voor gummie!
http://www.boonstramotore(...)dex.html?sid=5936267
Da's echt precies wat ie zoekt!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:15 schreef chiren het volgende:
Hey SD, er staat nog een mooie Kawa Z750 in V&A
Duitsersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:32 schreef Salatrel het volgende:
er stond trouwens volgens mijn een heuse KLR achter mij de boot Deka. met duitse plaat nog wel...
Meeste steden niet, maar het kan dat de APV er iets over zegt. Dan nog is het vaak geen probleem tenzij je een overijverige parkeerwachter in de wijk hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef klawie het volgende:
ik ga binnekort op kamers maar heb je een pakeer vergunning nodig voor een motor?????![]()
maar kan je geen boete krijgen omdat hij op de stoep staat dan er wordt daar nl redelijk vaak gecontroleerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meeste steden niet, maar het kan dat de APV er iets over zegt.
De mijne staat gewoon op de stoep. Wel even overleggen met de buren waar ie niet in de weg staat.
Ik heb een keer een waarschuwing gehad toen iemand vond dattie in de weg stond. Daarna in overleg met de buren ergens anders neergezet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef klawie het volgende:
[..]
maar kan je geen boete krijgen omdat hij op de stoep staat dan er wordt daar nl redelijk vaak gecontroleerd
ik ga het gwn proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb een keer een waarschuwing gehad toen iemand vond dattie in de weg stond. Daarna in overleg met de buren ergens anders neergezet.
Gewoon op de stoep dat ding. Merkt het vanzelf als er moeilijk gedaan wordt. Ik knal hem overal op de stoep, nooit gezeur gehad. En als er wel gezeur was, was dat ook echt gezeur van mensen die geen motor mogen rijden van hun vrouw/man, dus dat kun je gewoon negeren. Boete kan wel in theorie, in de praktijk krijg je die echt niet.
Is ook bijna niet te doen, vergunning voor een motor. Waar zou je die kaart moeten plakken?
Hier al 4/6 boeten gehad met een auto, motor nog nooit in 3 jaar, waar ga je zitten?quote:
ligt aan de stadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef klawie het volgende:
ik ga binnekort op kamers maar heb je een pakeer vergunning nodig voor een motor?????![]()
Goudaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier al 4/6 boeten gehad met een auto, motor nog nooit in 3 jaar, waar ga je zitten?
miss als me vriendin daar aan het douche is maar heb me eigen badkamer tis bij een oud stel thuis heeft de vader van de vrouw gewoond `die is dood nu en gaan het nu verhuren tis een kamer en badkamerquote:
Ben je echt van 85?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Salatrel het volgende:
in Schotland mag dat dus niet ... je motor op de stoep parkeren. nou heb ik alleen hier in Oban een accomodatie waar ik de motor niet voor de deur kan parkeren. aan het eind van de straat zit een betaald parkeren terrein waar bepaalde delen zijn afgebakend met de tekst MCs only en op het bord bij de betaalautomaat met koeienletters dat motoren gratis parkeren.
als ik morgen de hele boel weer optuig zet ik hem uiteraard gewoon ff voor de deur uiteraard
Mijn banden zijn wel een keer lekgestoken toen de motor voor de deur op de stoep stond... Probleem is dat ik hem ook niet elke dag gebruikte, dus hij stond regelmatig een langere tijd op dezelfde plek (zeker met slecht weer). Daarom durf ik hem nu niet echt buiten te laten staan (en mijn straat is opengebroken tot eind oktober, dus kan hem niet eens voor de deur zettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb een keer een waarschuwing gehad toen iemand vond dattie in de weg stond. Daarna in overleg met de buren ergens anders neergezet.
Gewoon op de stoep dat ding. Merkt het vanzelf als er moeilijk gedaan wordt. Ik knal hem overal op de stoep, nooit gezeur gehad. En als er wel gezeur was, was dat ook echt gezeur van mensen die geen motor mogen rijden van hun vrouw/man, dus dat kun je gewoon negeren. Boete kan wel in theorie, in de praktijk krijg je die echt niet.
Is ook bijna niet te doen, vergunning voor een motor. Waar zou je die kaart moeten plakken?
Ligt ook aan de stad natuurlijk. Op mijn vorige woonplek werd er elke week wel wat aan gesloopt. Hier gewoon in goed overleg kunnen parkeren en nog nooit iets van gehadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn banden zijn wel een keer lekgestoken toen de motor voor de deur op de stoep stond... Probleem is dat ik hem ook niet elke dag gebruikte, dus hij stond regelmatig een langere tijd op dezelfde plek (zeker met slecht weer). Daarom durf ik hem nu niet echt buiten te laten staan (en mijn straat is opengebroken tot eind oktober, dus kan hem niet eens voor de deur zetten)
Wat de fuck maakt dat uit, als die echt in de weg staat bel je aan overleg je even.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn banden zijn wel een keer lekgestoken toen de motor voor de deur op de stoep stond... Probleem is dat ik hem ook niet elke dag gebruikte, dus hij stond regelmatig een langere tijd op dezelfde plek (zeker met slecht weer). Daarom durf ik hem nu niet echt buiten te laten staan (en mijn straat is opengebroken tot eind oktober, dus kan hem niet eens voor de deur zetten)
Blijft een geile bike!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
Voor gummie!
http://www.boonstramotore(...)dex.html?sid=5936267
Ik weet ook niet wie het is geweest, dus het kunnen ook gewoon voorbijgangers geweest zijn. Alhoewel er wel 2 weken tussen mn voorband en achterband zat... Ik woon trouwens in Den Haag, dus niet de beste stadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat de fuck maakt dat uit, als die echt in de weg staat bel je aan overleg je even.
Draai je porno op 100% volume of gooi je blikjes over de muur? Dan kan ik het begrijpen naja zet die porno dan op 75
Ja idd 40 en ik geloof het ook, hier net zo heur jij hebt geen flaporen dat scheelt weerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn kortgeschoren niet fotognieke bolle plofkop doet anders vemoeden zeker
waar de fuck ga je dan studeren dat je in Gouda op kamers gaatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef klawie het volgende:
[..]
omdat het kan
en zo blijf ik in de buurt bij familie vrienden werk
lol ik studeer niet ik werk half doe bbl maar voor een normale huurwoning +-3jaar wachttijd hier en dit is een mooie tussenstopquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
waar de fuck ga je dan studeren dat je in Gouda op kamers gaat
dat verklaart een boelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef klawie het volgende:
[..]
lol ik studeer niet ik werk half doe bbl maar voor een normale huurwoning +-3jaar wachttijd hier en dit is een mooie tussenstop
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef KneusTeun het volgende:
ff een heel saai filmpje om te kijken of me cam nu wel goed stond
Ja ik ging vissen, was Almelo-Nordhorn kanaal, dit is bij Weerseloquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Was dat niet ergens in de buurt van Ootmarsum?
Mocht je nog es samen off/allroad rijden in de regio, ik houd mij aanbevolen!
Vissen is altijd goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik ging vissen, was Almelo-Nordhorn kanaal, dit is bij Weerselo
1 vispas is tegenwoordig alweer niet genoegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vissen is altijd goed.Ik mot nog effe een vispas halen.
Echnie; die pinnetjes zijn excentrisch, daarmee kun je hem stellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh misschien tegenwoordig maar, die niet gewoon klik en vast.
neeja maar voor zowel den haag, Utrecht, Leiden, Rotterdam, Delft of A'dam is het geen logische keuze.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef klawie het volgende:
[..]
het leven is niet moeilijk tis maar net moeilijk je het maakt voor jezelf
Kheb werkelijk geen idee. Tis m'n eerste Pinlockquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echnie; die pinnetjes zijn excentrisch, daarmee kun je hem stellen
Schotland!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Salatrel het volgende:
zo dag 2 achter de rug. zit nu in Oban en heb vanmiddag de tourist uitgehangen. ben vanmorgen vrij vroeg vertrokken dus ik was 13:45 al 250km verder. vandaag was het weer een stuk beter (mijn ondergoed is bijvoorbeeld nog droog) best veel zon gehad en ook wat regen maar lang niet zoveel en zeker niet zo intensief als gisteren.
morgen vertrek ik wederom lekker op tijd en ga ik ontbijten bij 'the green welly pitstop' waarna ik via glencoe en ft. william en spean bridge naar eilean donan castle en eindbestemming Portree op Isle of Skye.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de Ten naast het asfalt
[ afbeelding ]
Goei bezug jonguh!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de Ten naast het asfalt
[ afbeelding ]
correct.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Schotland!
Skye is geweldig, daar heb ik nog wat mooie foto's van (maar ik ben te lui om ze te posten). Je bent naar Newcastle gevaren en van daaruit verder?
Naaah! Slechte foto van Sala gewoon. Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja idd 40 en ik geloof het ook, hier net zo heur jij hebt geen flaporen dat scheelt weer
Jij hebt zeker ook zo'n MF sticker op je nummerbord?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef BlackLining het volgende:
Er zit een spijkertje of iets dergelijks in mijn achterbandNu moeten er dus wel nieuwe op. Inmiddels besteld
Conti Road Attack 2 toch maar.
En hij is weer wat verder op. Zag dat het raam van de buurman nat was van de regen ofzo, en mijn motor stond met het achterwiel in een hoopje zandEn aangezien dat het figuur is wat al jarenlang op alles wat los en vast zit in de straat loopt te zeiken, kon ik het niet laten
Neuh, hoezo? Omdat ik de buurman zit te neten met mijn motor?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n MF sticker op je nummerbord?
Ja precies - dan heb je de Fok! MC sticker. MF stickersquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, hoezo? Omdat ik de buurman zit te neten met mijn motor?
Ik woon wel op een zolder, dus die Fok sticker zou nog best passenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja precies - dan heb je de Fok! MC sticker. MF stickers
Ja, godverdomme zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe lekker het weer gisteren was, hoe crack het vandaag is.
Gisteren trouwens nog wel even hirlak getoerd
Ik dan weer wel op mijn super Alpquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n MF sticker op je nummerbord?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik dan weer wel op mijn super Alp![]()
Is dat fout?
Aah, dat filmpjequote:
Tijdens de rit vielen dan weer andere kentekendingesen op die niet goed waren bevestigd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Trouwens niemand die het opviel tijdens de newbie/oldie rit.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tijdens de rit vielen dan weer andere kentekendingesen op die niet goed waren bevestigd.
Mijn koffie, wat doe jequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik zie sowieso geen kentekenplaat
[ afbeelding ]
ik heb andaag juist de hele dag in de zon geredenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe lekker het weer gisteren was, hoe crack het vandaag is.
Gisteren trouwens nog wel even hirlak getoerd
In Schotland regent het toch altijd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb andaag juist de hele dag in de zon gereden
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glencoequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Sloggi het volgende:
Is die foto toevallig gemaakt in de buurt van Kingshouse, of is dat op Skye?
Ga je ook naar de Talisker distileerderij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef Salatrel het volgende:
gewoon 20 graden hier vandaag ofzo. en zover kunnen kijkenwas lekker bijtijds weer op de bestemming ondanks dat ik vandaag toch best vaak ben gestopt. waren toch voornamelijk A wegen die ik heb gereden maar wel door hele mooie gebieden. de middag heb ik gevuld met een zonovergoten hike op de quirang mountain range op isle of skye. dat is zeker een aanrader!!
Een paar kilometer verder dus. Mooi stukje aarde.quote:
Dat is toch die pas waar een bordje voor staat dat ie niet aangeraden wordt voor onervaren rijders vanwege de vele scherpe bochten enzulks?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Salatrel het volgende:
morgen Bealach Na Ba (pass of the cattle) ook wel bekend als applecross pass
jusquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is toch die pas waar een bordje voor staat dat ie niet aangeraden wordt voor onervaren rijders vanwege de vele scherpe bochten enzulks?
goeie KD bocht om met een ss doorheen te scheurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Sloggi het volgende:
Deze ziet er ook wel interessant uit. 33 procent stijgingspercentage.
De hoogste doorgaande weg van het VK.
als jij je bandit al weg doet laten we je opnemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg dan altijd jeuk. Is regelmatig nog politie ook.
Het zijn ook vaak dezelfde soort motoren trouwensIk hoop toch nooit zo te worden. Mocht het ooit zo ver komen, schop me dan alsjeblieft van dat ding af zeg
Dankquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:29 schreef klawie het volgende:
[..]
als jij je bandit al weg doet laten we je opnemen
Valt wel mee. Na een regenbui is'ie vies ja, maar over het algemeen is het allemaal niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n witte helm als die van Deka, daar zie ik wel wat in (wel veel poetsen...).
Nu nog die oldtimer regeling en ik ga naakt dansen in de tuinquote:
Ze hebben geen vliegen in Rotterdam?quote:Op donderdag 30 mei 2013 06:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Valt wel mee. Na een regenbui is'ie vies ja, maar over het algemeen is het allemaal niet zo'n probleem.
Nou, kom op danquote:Vooruitzichten lange termijn
donderdag 06 juni tot en met donderdag 13 juni
Vrij grote kans (ca 60 %) op het aanhouden van het onstandvastige weertype, maar met temperaturen oplopend naar waarden die normaal zijn voor deze tijd van het jaar. Daarnaast is er een kleine kans op een overgang naar een stabieler weertype met beduidend hogere temperaturen.
Uitgifte: 30/05/2013 15.57 uur LT
Nachtritjes!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, kom op danIk wil weer de mooiweerrijder uithangen op de dijken, onderweg terrasjes pakken en 's avonds nog tot laat lekker buiten kunnen rondhangen met de motor
2 verdiepingen betonnen trappen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Goed bezig Sala!Erg mooie plaatjes!
Je helm laten donderen?
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dan maar het belangrijkste is dat ik de helm niet op had toen die 2 verdiepingen naar beneden viel
deze is net nieuwquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.![]()
Tenminste wel een mooi excuus veur een nieuwe botsmuts
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
deze is net nieuw2 maanden terug ofzo onder garantie vervangen omdat de lak los liet
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dan maar het belangrijkste is dat ik de helm niet op had toen die 2 verdiepingen naar beneden viel
En mensen maar raar opkijken toen ik een nieuwe kocht na Groot Brittanniëquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef Salatrel het volgende:
oh en ik mag denk ik een nieuwe helm gaan uitzoeken als ik thuis ben
Nou, mazzel... veel mensen overdrijven als ze het over het weer in GB hebben denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En mensen maar raar opkijken toen ik een nieuwe kocht na Groot Brittannië'je hebt 'm toch nog niet zo lang?'
Andermaal nette picca's, goos! Je heb net zo'n mazzel met het weer als ik toentertijd
Er is gewoon geen pijl op te trekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:50 schreef Sloggi het volgende:
Nou, mazzel... veel mensen overdrijven als ze het over het weer in GB hebben denk ik.
dan doe mij die linker maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:57 schreef BlackLining het volgende:
Kwam net ook weer een foto tegen die ik in Sydney gemaakt heb op Manly Beach Boulevard
Kwam dit even aanrijden
Kenners onder ons hebben natuurlijk al gezien op welke motor Deka nu zit te geilen
Soort van reden waarom ik nu een Super Tenere heb gekochtquote:
Dan pak ik de rechter welquote:
Ik heb hem wel eens gezien ja. Gruwelijk filmpje hequote:
Die honda hek alquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan pak ik de rechter welEn als die al weg is omdat Deka hem gesneakt heeft, dan pak ik de linker en heb jij pech en mag je op die Honda
Moest scrambler worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
Als ik een Honda had zou ik em idd ook wegdoen..
Heeft die nou een afgezaagd stuur in de bevestiging van de clipons zitten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef Dekatria het volgende:
Zei er iemand Scrambler?
[ afbeelding ]
Ja, da's een Duc
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft die nou een afgezaagd stuur in de bevestiging van de clipons zitten?![]()
Dat is dus waarschijnlijk waarom mijn vrouw (sinds een paar weken deze status) niet wil motorrijden. Die breekt ook haar nagels wel eens en dan is ze weer boos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Anne het volgende:
[meisjespost]
Echt.. vrijwel elke keer als ik een beetje nagels aan het kweken ben en ga motorrijden breekt ie om de een of andere reden/vage actie af of klapt ie dubbel.
In dit geval dus een dubbelklapje. Tot daar waar de nagellak is verdwenen.
Dat doet auw ja.
[/meisjespost]
plaknagels voor de rit haal je ze eraf en na de rit plak je ze er weer opquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Anne het volgende:
[meisjespost]
Echt.. vrijwel elke keer als ik een beetje nagels aan het kweken ben en ga motorrijden breekt ie om de een of andere reden/vage actie af of klapt ie dubbel.
In dit geval dus een dubbelklapje. Tot daar waar de nagellak is verdwenen.
[ afbeelding ]
Dat doet auw ja.
[/meisjespost]
Doet mijn oude rijschool ook komende zaterdag, uiteraard net weer een dag dat ik niet kanquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef klawie het volgende:
[..]
plaknagels voor de rit haal je ze eraf en na de rit plak je ze er weer op![]()
rijschool belde net zaterdag een motorrit met de geslaagde
op een kiertjequote:
Gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef JK het volgende:
[..]
Dat is dus waarschijnlijk waarom mijn vrouw (sinds een paar weken deze status) niet wil motorrijden. Die breekt ook haar nagels wel eens en dan is ze weer boos.Daarom mag ze ook niet van mij achterop.
Nee, dat is meer omdat ik gewoon hard wil remmen, hard wil gassen en heul hard op een bocht af wil sturen om 'm er op het laatste moment in te gooien. Geen extra gewicht op mijn brommert!
Moet 'ie op zich wel tegen kunnen, maar hij zal er niet mooier van geworden zijnquote:
Gofferpietjes, daar zou ik ook érg blij van wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu nog die oldtimer regeling en ik ga naakt dansen in de tuin
Jij krijgt vast een DM van SDquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef Maegrim het volgende:
zondag lekker ritje op de veluwe [ afbeelding ] met een leuk kluppie MF'ers![]()
Pics!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Morgenavond kijken naar een FJ in een briljante kleurstelling![]()
Honda NTV 650 uit 1994.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij vindt de kleurstelling ook briljant. Hint.
[..]
Wat is het geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |