achja, zo heb ik ten tijde van mijn lessen een mooie leren dainese jas gekocht, en nu wil ik eigenlijk wat meer all road outfit hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
net een nagelnieuw binnenwerk van Shoei gekregen, en een nieuw vizier + pinlock erop gezet godverdegodver
Je mag de AT van thedennman (MF) af en toe een dagje lenenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
net een nagelnieuw binnenwerk van Shoei gekregen, en een nieuw vizier + pinlock erop gezet godverdegodver
Technische tik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef 1517 het volgende:
Mijn Transalp begint oud te worden.
Alle verlichting behalve mijn remlicht doet het niet meer. Tevens is de toerenteller op non actief
Kijk es effe naar je spanningsregelaar voordat er meer kapot gaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef 1517 het volgende:
Mijn Transalp begint oud te worden.
Alle verlichting behalve mijn remlicht doet het niet meer. Tevens is de toerenteller op non actief
Bekabeling lijkt allemaal in orde. Ik weet dat ik hem moet doormeten maar weet niet HOE ik moet "door meten"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kijk es effe naar je spanningsregelaar voordat er meer kapot gaat.
Heb jij de teruggaaf al binnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:28 schreef Dekatria het volgende:
Aardig positieve verrassing van de belasting. Wat zal ik er eens mee doen... hyperpro achter?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb jij de teruggaaf al binnen?
Ik kan daarvan zowat een 2e motor kopen. Heerlijk. Maar ik denk dat ie in het potje verdwijnt voor Australië volgend jaar. Daar moet er immers ook een motor aangeschaft worden
Ik zit er godver nog op te wachten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb jij de teruggaaf al binnen?
Ik kan daarvan zowat een 2e motor kopen. Heerlijk. Maar ik denk dat ie in het potje verdwijnt voor Australië volgend jaar. Daar moet er immers ook een motor aangeschaft worden
Je rijdt met zoon pukkel op je helm rond ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
Zo net even 2 uur bezig geweest om mijn nieuwe mount perfect te monteren... MAAR HIJ ZIT PERFECT! mm werk dat het visier nog helemaal open kan, maar gelukt!
JA, maar kan hem er gewoon afklikken en dan is ie bijna helemaal wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je rijdt met zoon pukkel op je helm rond ?
Hoor je dan niet nog meer ruis ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JA, maar kan hem er gewoon afklikken en dan is ie bijna helemaal weg
Mijn motor maakt al zoveel herrie dat ik waarschijnlijk dit er niet bovenuit hoor!quote:
Wat voor brommer heb je ook al weer dan? (A)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn motor maakt al zoveel herrie dat ik waarschijnlijk dit er niet bovenuit hoor!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor brommer heb je ook al weer dan? (A)
Ben benieuwd na je ervaring, zat ook op de bert die ik ooit had nou 1 regen bui en kats beslagen en dan niet binnen of buiten kant maar tussen in, wat een kut ding (550,- knaken) 2x op gehad meteen verkocht aan een belg in Roosendaal nog 350 ofzo of 300 voor gevangen, gratis treinen hey dat scheelde weerquote:
Jup, maar ruitje is niet enige wat geluid maakt volgens mij, en zodra ik boven de 80 kom is het meeste ook wel weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:43 schreef Geerd het volgende:
Hey eerder gezien volgens mij (lees niet echt terug gaat veel te snel) gaaf ding man, ruitje origineel zo laag?
Mijn vriendin is dolblij met pinlock, ik met mijn standaard visier, heb nooit echt last van beslaan. Met regen niet en met -6 ook niet gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben benieuwd na je ervaring, zat ook op de bert die ik ooit had nou 1 regen bui en kats beslagen en dan niet binnen of buiten kant maar tussen in, wat een kut ding (550,- knaken) 2x op gehad meteen verkocht aan een belg in Roosendaal nog 350 ofzo of 300 voor gevangen, gratis treinen hey dat scheelde weer
Had ik de maandag ochtend versie zekerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin is dolblij met pinlock, ik met mijn standaard visier, heb nooit echt last van beslaan. Met regen niet en met -6 ook niet gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |