achja, zo heb ik ten tijde van mijn lessen een mooie leren dainese jas gekocht, en nu wil ik eigenlijk wat meer all road outfit hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
net een nagelnieuw binnenwerk van Shoei gekregen, en een nieuw vizier + pinlock erop gezet godverdegodver
Je mag de AT van thedennman (MF) af en toe een dagje lenenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
net een nagelnieuw binnenwerk van Shoei gekregen, en een nieuw vizier + pinlock erop gezet godverdegodver
Technische tik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef 1517 het volgende:
Mijn Transalp begint oud te worden.
Alle verlichting behalve mijn remlicht doet het niet meer. Tevens is de toerenteller op non actief
Kijk es effe naar je spanningsregelaar voordat er meer kapot gaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef 1517 het volgende:
Mijn Transalp begint oud te worden.
Alle verlichting behalve mijn remlicht doet het niet meer. Tevens is de toerenteller op non actief
Bekabeling lijkt allemaal in orde. Ik weet dat ik hem moet doormeten maar weet niet HOE ik moet "door meten"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kijk es effe naar je spanningsregelaar voordat er meer kapot gaat.
Heb jij de teruggaaf al binnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:28 schreef Dekatria het volgende:
Aardig positieve verrassing van de belasting. Wat zal ik er eens mee doen... hyperpro achter?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb jij de teruggaaf al binnen?
Ik kan daarvan zowat een 2e motor kopen. Heerlijk. Maar ik denk dat ie in het potje verdwijnt voor Australië volgend jaar. Daar moet er immers ook een motor aangeschaft worden
Ik zit er godver nog op te wachten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb jij de teruggaaf al binnen?
Ik kan daarvan zowat een 2e motor kopen. Heerlijk. Maar ik denk dat ie in het potje verdwijnt voor Australië volgend jaar. Daar moet er immers ook een motor aangeschaft worden
Je rijdt met zoon pukkel op je helm rond ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
Zo net even 2 uur bezig geweest om mijn nieuwe mount perfect te monteren... MAAR HIJ ZIT PERFECT! mm werk dat het visier nog helemaal open kan, maar gelukt!
JA, maar kan hem er gewoon afklikken en dan is ie bijna helemaal wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je rijdt met zoon pukkel op je helm rond ?
Hoor je dan niet nog meer ruis ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JA, maar kan hem er gewoon afklikken en dan is ie bijna helemaal weg
Mijn motor maakt al zoveel herrie dat ik waarschijnlijk dit er niet bovenuit hoor!quote:
Wat voor brommer heb je ook al weer dan? (A)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn motor maakt al zoveel herrie dat ik waarschijnlijk dit er niet bovenuit hoor!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor brommer heb je ook al weer dan? (A)
Ben benieuwd na je ervaring, zat ook op de bert die ik ooit had nou 1 regen bui en kats beslagen en dan niet binnen of buiten kant maar tussen in, wat een kut ding (550,- knaken) 2x op gehad meteen verkocht aan een belg in Roosendaal nog 350 ofzo of 300 voor gevangen, gratis treinen hey dat scheelde weerquote:
Jup, maar ruitje is niet enige wat geluid maakt volgens mij, en zodra ik boven de 80 kom is het meeste ook wel weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:43 schreef Geerd het volgende:
Hey eerder gezien volgens mij (lees niet echt terug gaat veel te snel) gaaf ding man, ruitje origineel zo laag?
Mijn vriendin is dolblij met pinlock, ik met mijn standaard visier, heb nooit echt last van beslaan. Met regen niet en met -6 ook niet gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben benieuwd na je ervaring, zat ook op de bert die ik ooit had nou 1 regen bui en kats beslagen en dan niet binnen of buiten kant maar tussen in, wat een kut ding (550,- knaken) 2x op gehad meteen verkocht aan een belg in Roosendaal nog 350 ofzo of 300 voor gevangen, gratis treinen hey dat scheelde weer
Had ik de maandag ochtend versie zekerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin is dolblij met pinlock, ik met mijn standaard visier, heb nooit echt last van beslaan. Met regen niet en met -6 ook niet gehad.
En dat met 90/100 is niet fijn kan ik je vertellen, net als die politie agent op de motor die een nies aanval kreeg tijd terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
Nouja, hoor veel mensen er erg positief over! heb in mijn paintball masker soortgelijk systeem gehad en werkte perfect, alleen als er eenmaal wat tussen zit ben je de sjaak
haha had ik met hooikoorts laatst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dat met 90/100 is niet fijn kan ik je vertellen, net als die politie agent op de motor die een nies aanval kreeg tijd terug.
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef einschtein het volgende:
Heerlijke omgeving, ik ben jaloers.
Tevens dacht ik dat jij dat was op je avatar, maar dat terzijde
Mooi ben niet de enigste die dat dacht! vissen!!! +100quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Geerd het volgende:
Gave shit man wat een omgeving, daar wil je wel dood gevonden worden! Mooi vis water btw
Raar maar toch lijkt het net of de motor en jij der in zijn geshopt/ of andersom.
Zo'n ding kun je afstellen hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben benieuwd na je ervaring, zat ook op de bert die ik ooit had nou 1 regen bui en kats beslagen en dan niet binnen of buiten kant maar tussen in, wat een kut ding (550,- knaken) 2x op gehad meteen verkocht aan een belg in Roosendaal nog 350 ofzo of 300 voor gevangen, gratis treinen hey dat scheelde weer
Ohquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh misschien tegenwoordig maar, die niet gewoon klik en vast.
Vette picca's gozertquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Salatrel het volgende:
zo dag 2 achter de rug. zit nu in Oban en heb vanmiddag de tourist uitgehangen. ben vanmorgen vrij vroeg vertrokken dus ik was 13:45 al 250km verder. vandaag was het weer een stuk beter (mijn ondergoed is bijvoorbeeld nog droog) best veel zon gehad en ook wat regen maar lang niet zoveel en zeker niet zo intensief als gisteren.
morgen vertrek ik wederom lekker op tijd en ga ik ontbijten bij 'the green welly pitstop' waarna ik via glencoe en ft. william en spean bridge naar eilean donan castle en eindbestemming Portree op Isle of Skye.
[ afbeelding ]
uitzicht vanaf 3 lochs forest trail in loch lomond national park
[ afbeelding ]
de Ten naast het asfalt
[ afbeelding ]
lunch aan de oever van loch lomond
go your gangquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vette picca's gozertdie tweede ken wel in de OP van het reistopique
dat is uncle nino van jersey shorequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef einschtein het volgende:
Tevens dacht ik dat jij dat was op je avatar, maar dat terzijde
goed excuus om nog een stukje te gaan rijdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:47 schreef handboek het volgende:
Ben je een stukje aan het rijden en filmen. Kijk je het terug, blijkt er ergens in het begin een mug kapot op de lens gespat te zijn... Kan ik 20 minuten aan film weggooien....
Nog niet binnen, maar ik had vorig jaar twee banen, half jaar fulltime en nog parttime in de avond en later ook overdag. Dat tikt lekker doorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik kan er net een kleine beurt voor doen, bijna niet gewerkt vorig jaar
Ik heb het overigens ook al even binnen, twee weken ofzo. Jij nog niet dan?
Om het enigszins bij motoren te houden:
Komend weekend eindelijk m'n SV bij huis. Kan ik tenminste weer rijden wanneer ik het wil![]()
beter niet kopen... volgens de omschrijving loopt ie perfect maar ik koop een motor niet om te lopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
Voor gummie!
http://www.boonstramotore(...)dex.html?sid=5936267
Da's echt precies wat ie zoekt!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:15 schreef chiren het volgende:
Hey SD, er staat nog een mooie Kawa Z750 in V&A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |