jusquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is toch die pas waar een bordje voor staat dat ie niet aangeraden wordt voor onervaren rijders vanwege de vele scherpe bochten enzulks?
goeie KD bocht om met een ss doorheen te scheurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Sloggi het volgende:
Deze ziet er ook wel interessant uit. 33 procent stijgingspercentage.
De hoogste doorgaande weg van het VK.
als jij je bandit al weg doet laten we je opnemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg dan altijd jeuk. Is regelmatig nog politie ook.
Het zijn ook vaak dezelfde soort motoren trouwensIk hoop toch nooit zo te worden. Mocht het ooit zo ver komen, schop me dan alsjeblieft van dat ding af zeg
Dankquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:29 schreef klawie het volgende:
[..]
als jij je bandit al weg doet laten we je opnemen
Valt wel mee. Na een regenbui is'ie vies ja, maar over het algemeen is het allemaal niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n witte helm als die van Deka, daar zie ik wel wat in (wel veel poetsen...).
Nu nog die oldtimer regeling en ik ga naakt dansen in de tuinquote:
Ze hebben geen vliegen in Rotterdam?quote:Op donderdag 30 mei 2013 06:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Valt wel mee. Na een regenbui is'ie vies ja, maar over het algemeen is het allemaal niet zo'n probleem.
Nou, kom op danquote:Vooruitzichten lange termijn
donderdag 06 juni tot en met donderdag 13 juni
Vrij grote kans (ca 60 %) op het aanhouden van het onstandvastige weertype, maar met temperaturen oplopend naar waarden die normaal zijn voor deze tijd van het jaar. Daarnaast is er een kleine kans op een overgang naar een stabieler weertype met beduidend hogere temperaturen.
Uitgifte: 30/05/2013 15.57 uur LT
Nachtritjes!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, kom op danIk wil weer de mooiweerrijder uithangen op de dijken, onderweg terrasjes pakken en 's avonds nog tot laat lekker buiten kunnen rondhangen met de motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |