Krijg ff lekker de vinkentering, ga anderen maar jaloers makenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
jullie moeten de groete hebben, kudt
Groeten terug, bam!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Mogge! Lekker Schots weer zo te zien?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Zon schijnt hier kutje! Je zit verkeerd!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
toen ik nog op de boot zat scheen ook de zon. toen ik bij de grens in de buurt kwam begon het te regenen en het regent nu nog steeds. volgens de B&B mevrouw is dit de eerste regen sinds 2 wekenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Groeten terug, bam!
Hoe is 't daar?
Wij hebben zonneschijn, jij niet zo te zien?
Hedde gij weer! Godverdomme!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen ik nog op de boot zat scheen ook de zon. toen ik bij de grens in de buurt kwam begon het te regenen en het regent nu nog steeds. volgens de B&B mevrouw is dit de eerste regen sinds 2 weken
Lekker danquote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen ik nog op de boot zat scheen ook de zon. toen ik bij de grens in de buurt kwam begon het te regenen en het regent nu nog steeds. volgens de B&B mevrouw is dit de eerste regen sinds 2 weken
Doune in de buurt van Stirling ondanks de regen toch de oorspronkelijke lange route gereden. helaas mooie afdaling gemist op cam omdat het fragment ervoor niet goed uit was gezet en ik de cam dus uitzette toen ik hem dacht aan te zettenquote:
Altijd ff stoppen langs de kant voor dat soort shizza. Weet je tenminste zeker dattie draait, en je kan daar meestal makkelijk even langs de kant staanquote:Op maandag 27 mei 2013 17:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Doune in de buurt van Stirling ondanks de regen toch de oorspronkelijke lange route gereden. helaas mooie afdaling gemist op cam omdat het fragment ervoor niet goed uit was gezet en ik de cam dus uitzette toen ik hem dacht aan te zettenmorgen ga ik via de duke's pass door loch lomond park heen en zal ik wederom niet via de snelste route eindigen in Oban.
Dat had ik vrijdag, drie keer verdomme. Mijn accu is eigenlijk gaar, dus ik moet het gas erop houden, want in z'n stationair slaat 'ie af. En die klote verkeerslichten sprongen pas op groen toen er, na 5 minuten een auto achter mij ging staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer een punt.![]()
Al ben ik ze vandaag ook wel tegengekomen.. je motor af laten slaan bij het verkeerslicht met een dikke ricer.
Niet eens een keer tijd om je carbs lekker af te stellen cq syncen?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat had ik vrijdag, drie keer verdomme. Mijn accu is eigenlijk gaar, dus ik moet het gas erop houden, want in z'n stationair slaat 'ie af. En die klote verkeerslichten sprongen pas op groen toen er, na 5 minuten een auto achter mij ging staan.
Ja misschien welquote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet eens een keer tijd om je carbs lekker af te stellen cq syncen?
ja daar heb ik normaal de remote voor maar net als bij de newbierit was die aan blijven staan waardoor die vanochtend gelijk low power gafquote:Op maandag 27 mei 2013 17:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Altijd ff stoppen langs de kant voor dat soort shizza. Weet je tenminste zeker dattie draait, en je kan daar meestal makkelijk even langs de kant staanJe begint nu wel echt aan Schotland trouwens - geen snelwegen meer, hoppeta!
Loch Lomond zou ik zeker even op beeld zetten. De weg die daarlangs loopt (A82) heeft een rotswand aan de ene, en het loch aan de andere kant
Daar is idd een kekke schroefje voor.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:16 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja misschien welIk zou ook nog het stationaire toerental omhoog kunnen schroeven
Op een gegeven moment zullen de engeltjes op de schouders wel een keer op zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vaarlijke_hobby.html
of was die al gepost?
Wat een randdebielen zegquote:Op maandag 27 mei 2013 19:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vaarlijke_hobby.html
of was die al gepost?
Helaas werden deze jostis nog beschermd door een kreukelzone en plofzakken... Op een brommer was het denk ik wel over en sluiten..quote:Op maandag 27 mei 2013 19:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nee dan dit soort josti's
http://www.flabber.nl/lin(...)-knalt-op-file-15229
Ze staan er toch voor gebruik? Of je 'm nu gelijk gebruikt of meeneemt en later gebruikt, ik zie geen verschilquote:Op maandag 27 mei 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
is het heel hollands om de mini verpakking shower gel in mijn toilettas te stekener liggen er 2 en 1 gebruikte ik vanmiddag en morgenochtend
heb wel een miniverpakking van thuis meegenomen maar in diehostels weet je het maar nooit.....
nee daar is het allemaal te krap voorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In tanktas kan je 'm anders aandoen zonder af te stappen?
Heeft geen remmen nodig, staat genoeg blik om af te remmen aan weerszijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
Ik dacht eerst dat het over die motorrijder ging.
En dan vragen mensen zich af waarom wij door de file mogen rijdenhij lijkt ook helemaal niet te remmen?
Dames gaan voor, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Anne het volgende:
Ik had SD anders een paar weken terug toch wel te pakken met mijn auto bij 't stoplicht.
Hij zei dat ie het te laat door had (uhuh), maar dan had ie me nog wel in kunnen halen.
Als de heren zijn geweest.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dames gaan voor, dat snap je toch wel?
Nog zo'n penisnijd-actie, jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag nog zo'n lul op de snelweg die ging versnellen terwijl ik aan het inhalen was
Of van die mensen die al met 1 been in het graf staan en 50 rijden op een drukke 80 weg!!!! WHAAAAAAquote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag nog zo'n lul op de snelweg die ging versnellen terwijl ik aan het inhalen was
Of van die mensen die met een 45km-karretje op een 80 weg gaan rijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of van die mensen die al met 1 been in het graf staan en 50 rijden op een drukke 80 weg!!!! WHAAAAAA
Was dat de Pan of de FJ?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef Anne het volgende:
Maarre. We zijn net bij een motor wezen kijken, dus vraag eens wat we er van vonden?
Hoe zat hij achterop?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef Anne het volgende:
Maarre. We zijn net bij een motor wezen kijken, dus vraag eens wat we er van vonden?
Eigenlijk allebei, maar ik heb de FJ gemist.quote:
Hij klaagde over z'n lengte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, behoorlijk; je kunt niet eens je pedalen zienquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Die kuip van zo'n Pan is wel rete irritant als je je voet neer wilt zetten ja
Nee inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk; je kunt niet eens je pedalen zien
Ik had echt veel verwacht, maar niet dat ik er niet op zou passen
Zolang je niet in volledig leer met pothelm op dat ding gaat zitten valt dat wel mee denk.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Nadeel bij dat ding is dat ik wel aan een ander pak 'moet' om niet voor schut te rijden.
Ruilenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Een Pan European, zo'n gigantische slee, dikke kuip, lekker zadel, rijdt niet verkeerd, maar ik had idd een Yrealtje; zat vet met mijn knieën tegen de kuip, dus de proefrit duurde nog geen kilometer denk ik, toen was ik weer terug. Was wel een heel net ding, maar blijkbaar niet aan mij besteed.
De FJ was een wat afgeleefder ding, mij meer waard dusmaar met wat opknapwerk wel weer netjes te maken, en reed eigenlijk best lekker
![]()
![]()
Nadeel bij dat ding is dat ik wel aan een ander pak 'moet' om niet voor schut te rijden. En uiteraard een andere helm, maar daar zit ik toch aan vast.
Hebben ze internet op dat eiland?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef Salatrel het volgende:
kijk die aasgieren gelijk cirkelen voor die hornet ds
Inb4 fluorgele systeemhelmquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zolang je niet in volledig leer met pothelm op dat ding gaat zitten valt dat wel mee denk.
Gebruik je achter zo vaak dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Inb4 fluorgele systeemhelm
Vandaag meerdere keren bijna op mijn bek gelegen trouwens. Achterrem gisteren gefixt, blokjes, vloeistof en speling. Voorheen was het rustig afremmen met dat ding, dus ben gewend hem vol in te trappen. Lekker blokkeren en kwispeleneven aan wennen nog. Remt weer als een malle.
Mwa soms. Eerst achter aanleggen en afmaken met voor. Of als ik onverhoopt moet remmen in een bocht.quote:
Oke grappigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa soms. Eerst achter aanleggen en afmaken met voor. Of als ik onverhoopt moet remmen in een bocht.
Al moest ik vanmiddag wel een halve noodstop maken (eigen schuld, zat niet op te letten) en ik ben gewend achter gewoon vol in te kunnen trappenviel dat ff tegen. Rem gelost, beetje gas, achterwiel weer recht, poging twee, en 20 centimeter vanaf een auto stil staan
Uh volgens mij lees je over de komma heen/ of ik was niet zo duidelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:52 schreef BlackLining het volgende:
In de bocht met voor remmen? Mwa, wellicht als je al langzaam rijdt en moet stoppen. Een bocht te hard pakken en bij moeten remmen liever met achter, als je met voor remt richt ie zich op.
In het nat gebruik ik hem liever ook zo min mogelijk inderdaad, maar als je achter aanlegt duikt ie voor in de vering en kun je met voor harder remmen.
Nu volg ik je niet meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh volgens mij lees je over de komma heen/ of ik was niet zo duidelijk
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh volgens mij lees je over de komma heen/ of ik was niet zo duidelijk
Remmen met voor in de bocht recht tie zich weer lekker op ja, of juist even gas bij
ik heb er niet harder dan 50 mee gereden, toen ben ik omgedraaid, was echt binnen 5 minuten terugquote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad![]()
Had jij nou ook nog last van die wind in je bakkes of viel dat mee?
neh, dat ouwe ding van mij wil je toch niet op man, staat al 60K op mijn knarquote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ruilen
Ik moet juist een crosshelm of all road model
er komt dus een helm bij?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, dat ouwe ding van mij wil je toch niet op man, staat al 60K op mijn knar
En daarbij; ik doe niet aan 2e hands helmen, en denk ik dat er best nog wel iets allroad-achtigs in de schuur kan komen te staan op termijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal je er niet veel van gemerkt hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb er niet harder dan 50 mee gereden, toen ben ik omgedraaid, was echt binnen 5 minuten terug
was ook meer van Same issue over hier. helm heb ik als eerste gekocht, wou absoluut niet zo'n uitgeleefd rijschool ding op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, dat ouwe ding van mij wil je toch niet op man, staat al 60K op mijn knar
En daarbij; ik doe niet aan 2e hands helmen, en denk ik dat er best nog wel iets allroad-achtigs in de schuur kan komen te staan op termijn
Stinkspullen, ook die handschoenen vol angstzweetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:31 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb er juist bij wijze van beloning mee gewacht tot ik geslaagd was. Heb 'm nog steeds als aandenken
Pak heb ik wel meteen gehaald ja. Helm alleen niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stinkspullen, ook die handschoenen vol angstzweet![]()
Ik heb meteen alles gehaald.
Handschoenen meteen na de eerste les ja. Wat waren dat van die übergore dingen. Die ranzige zweetlucht zat gewoon in je handen gebakken en kwam er ook met wassen niet meer uit...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pak heb ik wel meteen gehaald ja. Helm alleen niet.
Damn, heftig... Sterkte ermee...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Nou, naast motorrijdend leven zal het allemaal anders worden.
Reuma
Betekent dat meteen stoppen met rijden? Nee toch hoop ik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Reuma
Dankje.quote:
Nee, hoop het niet, maar momenteel kan ik niet eens rijden wegens alle pijn en ontstekingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Betekent dat meteen stoppen met rijden? Nee toch hoop ik?
Want mijn vader heeft ook reuma, en die doet nog steeds alles waar ie zin in heeft. (loopt dan s'avonds wel met pijn rond)
Sterkte er mee man.
Dat is minder nieuws.. Sterkte ermee lipjes!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Reuma
Je bedoeld een koprol motor?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:23 schreef picodealion het volgende:
Ik reed gisteren langs zo'n motor met een koepel eroverheen. Vrouwtje van 50, reed met 100 op de rechterbaan achter een vrachtwagen. Mooi hoor.
Thanks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat is minder nieuws.. Sterkte ermee lipjes!
Ai... da's klote, op zijn zachtst gezegd..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Reuma
Ja, maar nu weten we teminnste wat het is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ai... da's klote, op zijn zachtst gezegd..
No probs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:29 schreef picodealion het volgende:
Oh ik lees zo over je post heen lipjes, sterkte man. Heftige shit.
Thanks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef Dekatria het volgende:
Sterkte, lipmans. Dat zijn de kuttere berichten.
mmm, jammerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
Reuma
Ik zou me eerder zorgen maken over je kop als ik jou was.quote:
ik lig nog altijd veilig in bedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken over je kop als ik jou was.
Hoe is dat nou afgelopen? Gedonder met de ogen na een val is bijzonder ernstig namelijk.
In het ziekenhuis nog?quote:
net een nagelnieuw binnenwerk van Shoei gekregen, en een nieuw vizier + pinlock erop gezet godverdegodverquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
was ook meer van Same issue over hier. helm heb ik als eerste gekocht, wou absoluut niet zo'n uitgeleefd rijschool ding op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |