nee daar is het allemaal te krap voorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In tanktas kan je 'm anders aandoen zonder af te stappen?
Heeft geen remmen nodig, staat genoeg blik om af te remmen aan weerszijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
Ik dacht eerst dat het over die motorrijder ging.
En dan vragen mensen zich af waarom wij door de file mogen rijdenhij lijkt ook helemaal niet te remmen?
Dames gaan voor, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Anne het volgende:
Ik had SD anders een paar weken terug toch wel te pakken met mijn auto bij 't stoplicht.
Hij zei dat ie het te laat door had (uhuh), maar dan had ie me nog wel in kunnen halen.
Als de heren zijn geweest.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dames gaan voor, dat snap je toch wel?
Nog zo'n penisnijd-actie, jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag nog zo'n lul op de snelweg die ging versnellen terwijl ik aan het inhalen was
Of van die mensen die al met 1 been in het graf staan en 50 rijden op een drukke 80 weg!!!! WHAAAAAAquote:Op maandag 27 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag nog zo'n lul op de snelweg die ging versnellen terwijl ik aan het inhalen was
Of van die mensen die met een 45km-karretje op een 80 weg gaan rijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of van die mensen die al met 1 been in het graf staan en 50 rijden op een drukke 80 weg!!!! WHAAAAAA
Was dat de Pan of de FJ?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef Anne het volgende:
Maarre. We zijn net bij een motor wezen kijken, dus vraag eens wat we er van vonden?
Hoe zat hij achterop?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef Anne het volgende:
Maarre. We zijn net bij een motor wezen kijken, dus vraag eens wat we er van vonden?
Eigenlijk allebei, maar ik heb de FJ gemist.quote:
Hij klaagde over z'n lengte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |