Duitsersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:32 schreef Salatrel het volgende:
er stond trouwens volgens mijn een heuse KLR achter mij de boot Deka. met duitse plaat nog wel...
Meeste steden niet, maar het kan dat de APV er iets over zegt. Dan nog is het vaak geen probleem tenzij je een overijverige parkeerwachter in de wijk hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef klawie het volgende:
ik ga binnekort op kamers maar heb je een pakeer vergunning nodig voor een motor?????![]()
maar kan je geen boete krijgen omdat hij op de stoep staat dan er wordt daar nl redelijk vaak gecontroleerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meeste steden niet, maar het kan dat de APV er iets over zegt.
De mijne staat gewoon op de stoep. Wel even overleggen met de buren waar ie niet in de weg staat.
Ik heb een keer een waarschuwing gehad toen iemand vond dattie in de weg stond. Daarna in overleg met de buren ergens anders neergezet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef klawie het volgende:
[..]
maar kan je geen boete krijgen omdat hij op de stoep staat dan er wordt daar nl redelijk vaak gecontroleerd
ik ga het gwn proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb een keer een waarschuwing gehad toen iemand vond dattie in de weg stond. Daarna in overleg met de buren ergens anders neergezet.
Gewoon op de stoep dat ding. Merkt het vanzelf als er moeilijk gedaan wordt. Ik knal hem overal op de stoep, nooit gezeur gehad. En als er wel gezeur was, was dat ook echt gezeur van mensen die geen motor mogen rijden van hun vrouw/man, dus dat kun je gewoon negeren. Boete kan wel in theorie, in de praktijk krijg je die echt niet.
Is ook bijna niet te doen, vergunning voor een motor. Waar zou je die kaart moeten plakken?
ligt aan de stadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef klawie het volgende:
ik ga binnekort op kamers maar heb je een pakeer vergunning nodig voor een motor?????![]()
Goudaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier al 4/6 boeten gehad met een auto, motor nog nooit in 3 jaar, waar ga je zitten?
miss als me vriendin daar aan het douche is maar heb me eigen badkamer tis bij een oud stel thuis heeft de vader van de vrouw gewoond `die is dood nu en gaan het nu verhuren tis een kamer en badkamerquote:
Ben je echt van 85?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Salatrel het volgende:
in Schotland mag dat dus niet ... je motor op de stoep parkeren. nou heb ik alleen hier in Oban een accomodatie waar ik de motor niet voor de deur kan parkeren. aan het eind van de straat zit een betaald parkeren terrein waar bepaalde delen zijn afgebakend met de tekst MCs only en op het bord bij de betaalautomaat met koeienletters dat motoren gratis parkeren.
als ik morgen de hele boel weer optuig zet ik hem uiteraard gewoon ff voor de deur uiteraard
Mijn banden zijn wel een keer lekgestoken toen de motor voor de deur op de stoep stond... Probleem is dat ik hem ook niet elke dag gebruikte, dus hij stond regelmatig een langere tijd op dezelfde plek (zeker met slecht weer). Daarom durf ik hem nu niet echt buiten te laten staan (en mijn straat is opengebroken tot eind oktober, dus kan hem niet eens voor de deur zettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb een keer een waarschuwing gehad toen iemand vond dattie in de weg stond. Daarna in overleg met de buren ergens anders neergezet.
Gewoon op de stoep dat ding. Merkt het vanzelf als er moeilijk gedaan wordt. Ik knal hem overal op de stoep, nooit gezeur gehad. En als er wel gezeur was, was dat ook echt gezeur van mensen die geen motor mogen rijden van hun vrouw/man, dus dat kun je gewoon negeren. Boete kan wel in theorie, in de praktijk krijg je die echt niet.
Is ook bijna niet te doen, vergunning voor een motor. Waar zou je die kaart moeten plakken?
Ligt ook aan de stad natuurlijk. Op mijn vorige woonplek werd er elke week wel wat aan gesloopt. Hier gewoon in goed overleg kunnen parkeren en nog nooit iets van gehadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn banden zijn wel een keer lekgestoken toen de motor voor de deur op de stoep stond... Probleem is dat ik hem ook niet elke dag gebruikte, dus hij stond regelmatig een langere tijd op dezelfde plek (zeker met slecht weer). Daarom durf ik hem nu niet echt buiten te laten staan (en mijn straat is opengebroken tot eind oktober, dus kan hem niet eens voor de deur zetten)
Wat de fuck maakt dat uit, als die echt in de weg staat bel je aan overleg je even.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn banden zijn wel een keer lekgestoken toen de motor voor de deur op de stoep stond... Probleem is dat ik hem ook niet elke dag gebruikte, dus hij stond regelmatig een langere tijd op dezelfde plek (zeker met slecht weer). Daarom durf ik hem nu niet echt buiten te laten staan (en mijn straat is opengebroken tot eind oktober, dus kan hem niet eens voor de deur zetten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |