Ja precies - dan heb je de Fok! MC sticker. MF stickersquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, hoezo? Omdat ik de buurman zit te neten met mijn motor?
Ik woon wel op een zolder, dus die Fok sticker zou nog best passenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja precies - dan heb je de Fok! MC sticker. MF stickers
Ja, godverdomme zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe lekker het weer gisteren was, hoe crack het vandaag is.
Gisteren trouwens nog wel even hirlak getoerd
Ik dan weer wel op mijn super Alpquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n MF sticker op je nummerbord?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik dan weer wel op mijn super Alp![]()
Is dat fout?
Aah, dat filmpjequote:
Tijdens de rit vielen dan weer andere kentekendingesen op die niet goed waren bevestigd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Trouwens niemand die het opviel tijdens de newbie/oldie rit.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tijdens de rit vielen dan weer andere kentekendingesen op die niet goed waren bevestigd.
Mijn koffie, wat doe jequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik zie sowieso geen kentekenplaat
[ afbeelding ]
ik heb andaag juist de hele dag in de zon geredenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe lekker het weer gisteren was, hoe crack het vandaag is.
Gisteren trouwens nog wel even hirlak getoerd
In Schotland regent het toch altijd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb andaag juist de hele dag in de zon gereden
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glencoequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Sloggi het volgende:
Is die foto toevallig gemaakt in de buurt van Kingshouse, of is dat op Skye?
Ga je ook naar de Talisker distileerderij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef Salatrel het volgende:
gewoon 20 graden hier vandaag ofzo. en zover kunnen kijkenwas lekker bijtijds weer op de bestemming ondanks dat ik vandaag toch best vaak ben gestopt. waren toch voornamelijk A wegen die ik heb gereden maar wel door hele mooie gebieden. de middag heb ik gevuld met een zonovergoten hike op de quirang mountain range op isle of skye. dat is zeker een aanrader!!
Een paar kilometer verder dus. Mooi stukje aarde.quote:
Dat is toch die pas waar een bordje voor staat dat ie niet aangeraden wordt voor onervaren rijders vanwege de vele scherpe bochten enzulks?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Salatrel het volgende:
morgen Bealach Na Ba (pass of the cattle) ook wel bekend als applecross pass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |