Ja precies - dan heb je de Fok! MC sticker. MF stickersquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, hoezo? Omdat ik de buurman zit te neten met mijn motor?
Ik woon wel op een zolder, dus die Fok sticker zou nog best passenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja precies - dan heb je de Fok! MC sticker. MF stickers
Ja, godverdomme zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe lekker het weer gisteren was, hoe crack het vandaag is.
Gisteren trouwens nog wel even hirlak getoerd
Ik dan weer wel op mijn super Alpquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n MF sticker op je nummerbord?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik dan weer wel op mijn super Alp![]()
Is dat fout?
Aah, dat filmpjequote:
Tijdens de rit vielen dan weer andere kentekendingesen op die niet goed waren bevestigd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Trouwens niemand die het opviel tijdens de newbie/oldie rit.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tijdens de rit vielen dan weer andere kentekendingesen op die niet goed waren bevestigd.
Mijn koffie, wat doe jequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik zie sowieso geen kentekenplaat
[ afbeelding ]
ik heb andaag juist de hele dag in de zon geredenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe lekker het weer gisteren was, hoe crack het vandaag is.
Gisteren trouwens nog wel even hirlak getoerd
In Schotland regent het toch altijd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb andaag juist de hele dag in de zon gereden
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glencoequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Sloggi het volgende:
Is die foto toevallig gemaakt in de buurt van Kingshouse, of is dat op Skye?
Ga je ook naar de Talisker distileerderij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef Salatrel het volgende:
gewoon 20 graden hier vandaag ofzo. en zover kunnen kijkenwas lekker bijtijds weer op de bestemming ondanks dat ik vandaag toch best vaak ben gestopt. waren toch voornamelijk A wegen die ik heb gereden maar wel door hele mooie gebieden. de middag heb ik gevuld met een zonovergoten hike op de quirang mountain range op isle of skye. dat is zeker een aanrader!!
Een paar kilometer verder dus. Mooi stukje aarde.quote:
Dat is toch die pas waar een bordje voor staat dat ie niet aangeraden wordt voor onervaren rijders vanwege de vele scherpe bochten enzulks?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Salatrel het volgende:
morgen Bealach Na Ba (pass of the cattle) ook wel bekend als applecross pass
jusquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is toch die pas waar een bordje voor staat dat ie niet aangeraden wordt voor onervaren rijders vanwege de vele scherpe bochten enzulks?
goeie KD bocht om met een ss doorheen te scheurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Sloggi het volgende:
Deze ziet er ook wel interessant uit. 33 procent stijgingspercentage.
De hoogste doorgaande weg van het VK.
als jij je bandit al weg doet laten we je opnemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg dan altijd jeuk. Is regelmatig nog politie ook.
Het zijn ook vaak dezelfde soort motoren trouwensIk hoop toch nooit zo te worden. Mocht het ooit zo ver komen, schop me dan alsjeblieft van dat ding af zeg
Dankquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:29 schreef klawie het volgende:
[..]
als jij je bandit al weg doet laten we je opnemen
Valt wel mee. Na een regenbui is'ie vies ja, maar over het algemeen is het allemaal niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n witte helm als die van Deka, daar zie ik wel wat in (wel veel poetsen...).
Nu nog die oldtimer regeling en ik ga naakt dansen in de tuinquote:
Ze hebben geen vliegen in Rotterdam?quote:Op donderdag 30 mei 2013 06:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Valt wel mee. Na een regenbui is'ie vies ja, maar over het algemeen is het allemaal niet zo'n probleem.
Nou, kom op danquote:Vooruitzichten lange termijn
donderdag 06 juni tot en met donderdag 13 juni
Vrij grote kans (ca 60 %) op het aanhouden van het onstandvastige weertype, maar met temperaturen oplopend naar waarden die normaal zijn voor deze tijd van het jaar. Daarnaast is er een kleine kans op een overgang naar een stabieler weertype met beduidend hogere temperaturen.
Uitgifte: 30/05/2013 15.57 uur LT
Nachtritjes!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, kom op danIk wil weer de mooiweerrijder uithangen op de dijken, onderweg terrasjes pakken en 's avonds nog tot laat lekker buiten kunnen rondhangen met de motor
2 verdiepingen betonnen trappen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Goed bezig Sala!Erg mooie plaatjes!
Je helm laten donderen?
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dan maar het belangrijkste is dat ik de helm niet op had toen die 2 verdiepingen naar beneden viel
deze is net nieuwquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.![]()
Tenminste wel een mooi excuus veur een nieuwe botsmuts
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
deze is net nieuw2 maanden terug ofzo onder garantie vervangen omdat de lak los liet
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dan maar het belangrijkste is dat ik de helm niet op had toen die 2 verdiepingen naar beneden viel
En mensen maar raar opkijken toen ik een nieuwe kocht na Groot Brittanniëquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef Salatrel het volgende:
oh en ik mag denk ik een nieuwe helm gaan uitzoeken als ik thuis ben
Nou, mazzel... veel mensen overdrijven als ze het over het weer in GB hebben denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En mensen maar raar opkijken toen ik een nieuwe kocht na Groot Brittannië'je hebt 'm toch nog niet zo lang?'
Andermaal nette picca's, goos! Je heb net zo'n mazzel met het weer als ik toentertijd
Er is gewoon geen pijl op te trekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:50 schreef Sloggi het volgende:
Nou, mazzel... veel mensen overdrijven als ze het over het weer in GB hebben denk ik.
dan doe mij die linker maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:57 schreef BlackLining het volgende:
Kwam net ook weer een foto tegen die ik in Sydney gemaakt heb op Manly Beach Boulevard
Kwam dit even aanrijden
Kenners onder ons hebben natuurlijk al gezien op welke motor Deka nu zit te geilen
Soort van reden waarom ik nu een Super Tenere heb gekochtquote:
Dan pak ik de rechter welquote:
Ik heb hem wel eens gezien ja. Gruwelijk filmpje hequote:
Die honda hek alquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan pak ik de rechter welEn als die al weg is omdat Deka hem gesneakt heeft, dan pak ik de linker en heb jij pech en mag je op die Honda
Moest scrambler worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
Als ik een Honda had zou ik em idd ook wegdoen..
Heeft die nou een afgezaagd stuur in de bevestiging van de clipons zitten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef Dekatria het volgende:
Zei er iemand Scrambler?
[ afbeelding ]
Ja, da's een Duc
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft die nou een afgezaagd stuur in de bevestiging van de clipons zitten?![]()
Dat is dus waarschijnlijk waarom mijn vrouw (sinds een paar weken deze status) niet wil motorrijden. Die breekt ook haar nagels wel eens en dan is ze weer boos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Anne het volgende:
[meisjespost]
Echt.. vrijwel elke keer als ik een beetje nagels aan het kweken ben en ga motorrijden breekt ie om de een of andere reden/vage actie af of klapt ie dubbel.
In dit geval dus een dubbelklapje. Tot daar waar de nagellak is verdwenen.
Dat doet auw ja.
[/meisjespost]
plaknagels voor de rit haal je ze eraf en na de rit plak je ze er weer opquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Anne het volgende:
[meisjespost]
Echt.. vrijwel elke keer als ik een beetje nagels aan het kweken ben en ga motorrijden breekt ie om de een of andere reden/vage actie af of klapt ie dubbel.
In dit geval dus een dubbelklapje. Tot daar waar de nagellak is verdwenen.
[ afbeelding ]
Dat doet auw ja.
[/meisjespost]
Doet mijn oude rijschool ook komende zaterdag, uiteraard net weer een dag dat ik niet kanquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef klawie het volgende:
[..]
plaknagels voor de rit haal je ze eraf en na de rit plak je ze er weer op![]()
rijschool belde net zaterdag een motorrit met de geslaagde
op een kiertjequote:
Gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef JK het volgende:
[..]
Dat is dus waarschijnlijk waarom mijn vrouw (sinds een paar weken deze status) niet wil motorrijden. Die breekt ook haar nagels wel eens en dan is ze weer boos.Daarom mag ze ook niet van mij achterop.
Nee, dat is meer omdat ik gewoon hard wil remmen, hard wil gassen en heul hard op een bocht af wil sturen om 'm er op het laatste moment in te gooien. Geen extra gewicht op mijn brommert!
Moet 'ie op zich wel tegen kunnen, maar hij zal er niet mooier van geworden zijnquote:
Gofferpietjes, daar zou ik ook érg blij van wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu nog die oldtimer regeling en ik ga naakt dansen in de tuin
Jij krijgt vast een DM van SDquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef Maegrim het volgende:
zondag lekker ritje op de veluwe [ afbeelding ] met een leuk kluppie MF'ers![]()
Pics!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Morgenavond kijken naar een FJ in een briljante kleurstelling![]()
Honda NTV 650 uit 1994.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij vindt de kleurstelling ook briljant. Hint.
[..]
Wat is het geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |