Sterkte!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt fuck me, uur aan het werk en in ben alweer aan weekend toe.
Gekkenhuis!
En *hier* de andere dagen/provinciesquote:Provincie Limburg
Maastricht: ontvangst op het Gouvernementsgebouw en vaartocht over de Maas
Begroeting van de Koning en Koningin door de Gouverneur van de provincie Limburg, de heer drs. Th.J.F.M. Bovens en de burgemeester van Maastricht, de heer O. Hoes, bij het Gouvernementsgebouw. Wandeling naar het bestuurseiland door een erehaag van de Limburgse schutterijen. In het Gouvernementsgebouw is er een kort optreden van het mannenkoor Mastreechter Staar. Ontmoeting met de leden en de secretaris van het College van Gedeputeerde Staten en de vice-voorzitter van de Provinciale Staten. Aansluitend gaan de Koning en Koningin aan boord voor een korte vaartocht over de Maas die eindigt bij de rechteroever van de Maas aan de Kesselkade.
Nee, ik had hem laatst in handen en toen dacht ik ook dat dus, boring reepquote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, had je nou die Tony's al gekocht?
Kreeg ik vorige week al een reep hier op kantoor, kreeg ik er zaterdag nog 2 van mijn bezoek.
En ik hou heul niet van chocolade
En als ik al van chocolade hou dan is dat met nootjes of butterscotch of zo, maar nee, gewoon een reep puur en een reep melk.
Booooooring![]()
zo oneerlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja ik moet werken natuurlijk, ze komen alleen kennismaken met werkloze kutpaupers natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik jompelde alquote:
Kwamen ze vorig jaar toen op een tijdstip rond pauze? Dat was met je toffe patta's weet ik nogquote:Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Het ergste is, ze komen aan waar Bea vorig jaar ook was met Gül. Daar kom ik langs op weg naar kantoorAls het nou echt vroeg is, dan vraag ik of ik gewoon wat later mag beginnen mss wel
Ja maar nu komen ze in de ochtend. Als dat nou om 9 uur zou zijn dan vraag ik of ik wat later op mijn werk kan zijn. Maar zal wel zo rond 10 uur zijn of zo en dan kan het echt niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kwamen ze vorig jaar toen op een tijdstip rond pauze? Dat was met je toffe patta's weet ik nog
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Beter komen ze gewoon om 8 uur aan, luilakjes!
idd en nemen ze de prinsesjes voor je meequote:Op maandag 27 mei 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Beter komen ze gewoon om 8 uur aan, luilakjes!
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
idd en nemen ze de prinsesjes voor je mee
Melk please! Puur lust ik eigenlijk niet, alleen in zelfgemaakte koekjes.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Melk please! Puur lust ik eigenlijk niet, alleen in zelfgemaakte koekjes.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo hondsmoe, elke avond beloof ik plechtig eerder te gaan slapen, maar ja
Uhm ja, die belt keivaak.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je hem al eerder aan de lijn gehad? Of van dat soortgelijke mensen?
En ze krijgen geen direct lijntje.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja, die belt keivaak.
Vriendjes met de baasjes he
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef oh-oh het volgende:
en zijn zus heeft laatst aangegeven dat ze het vervelend vindt als het kind bij hun slaapt want dan doet ze zelf geen oog dicht omdat ze telkens wil kijken of T nog leeft dan![]()
Jawel maar als ze dan niet opnemen bellen ze alsnog het vaste nummer natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ze krijgen geen direct lijntje.Kun je nog met ze lollen.
quote:
O ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel maar als ze dan niet opnemen bellen ze alsnog het vaste nummer natuurlijk
Een nichtje van mij werkt op het secretariaat bij FC Eindhoven, Toen Ernest F. daar nog trainer was, stond ze regelmatig oog in oog met Bert van M.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ze krijgen geen direct lijntje.Kun je nog met ze lollen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een nichtje van mij werkt op het secretariaat bij FC Eindhoven, Toen Ernest F. daar nog trainer was, stond ze regelmatig oog in oog met Bert van M.![]()
Gewoon zin inquote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kort je nou Bert van Marwijk af? Why?
Ik heb bij hem in de staat gewoond in Meerssen
Dat wel, maar bij FC Eindhoven niet zo snel natuurlijk, het is geen PSV. Toen was het ook wat logischer, want ja Ernest was toen ook assistent bij Oranje..quote:Op maandag 27 mei 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Lijkt me logisch dat je nogal wat voetballers ziet op zo een werkplek.
Ik spreek ze ook, en veel vrouwen ook, ivm echtscheidingen, alleen is dat bij ons wat anoniemer he
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar bij FC Eindhoven niet zo snel natuurlijk, het is geen PSV. Toen was het ook wat logischer, want ja Ernest was toen ook assistent bij Oranje..
Nope, ik meld zulke dingen doorgaans wel he.quote:
Klopt, maar misschien had ik er over heen gelezen...quote:Op maandag 27 mei 2013 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, ik meld zulke dingen doorgaans wel he.
Zittie al op je bureau?quote:
quote:
Joh hij vraagt meteen eten. En vanavond is het daar ook nog druk ( coffeeshops & hotel & cafe's ).quote:Op maandag 27 mei 2013 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
Misschien vanavond, als het wat rustiger is (?) er even mee terug gaan om te kijken of mams zich er nog om wil bekommeren? Hij lijkt me al vrij groot, maar nog te jong om op eigen benen te staan.
En als ze hondsbrutaal en zo groot als een kleine kat zijn, zijn ze ook welkomquote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Bos81 het volgende:
Vind je een vogeltje klein en bang.
Stuur hem naar Oh-Oh vogelopvang
Ja, daar hou ik serieus wel rekening mee, zelfs Piet, die had ik eerst terug gezet in de struiken he. Maar toen ik terug kwam van mijn wandeling zat ie midden op straat en moest ik voor een auto springen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef Barbaaf het volgende:
Zo heb ik ook wel eens een jonge kauw 'gevonden', nog met wit aan het bekkie. Ben een paar minuten blijven kijken maar aan het toenemende gekrijs en gefladder boven m'n hoofd kreeg ik het idee dat er nog wel op gelet werd, dus laten zitten. Maar die zat op een redelijk veilige plek, tussn de struiken tegen een gebouw aan.
Wat een karikatuur op zichzelfquote:
Ik wil bij een toekomstige bril toch echt een keer geen-verkleinde ogen door het glasquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Barbaaf het volgende:
Nieuwe bril gehaald. Toen ik 'm paste en bestelde bij de opticien zag ie er best leuk uit, nu mijn jampotjes erin gezet zijn is het toch minder. Denk ik dan, want als ik 'm opzet zie ik niet veel, met mijn lenzen nog in.
Ik zou het ook niet willen maar met -10 heb je weinig keus.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil bij een toekomstige bril toch echt een keer geen-verkleinde ogen door het glas
Dat is zo stupide hequote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Barbaaf het volgende:
Nieuwe bril gehaald. Toen ik 'm paste en bestelde bij de opticien zag ie er best leuk uit, nu mijn jampotjes erin gezet zijn is het toch minder. Denk ik dan, want als ik 'm opzet zie ik niet veel, met mijn lenzen nog in.
Ik heb -8, kan dat dan nog wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen maar met -10 heb je weinig keus.
Oh man wat een beestquote:
Hij is geweldig!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Er staat een hele toffe foto van mij met Mus op mijn schouder op FB nu
quote:
Normaal draag ik lenzen, dus dat passen ging wel goed. En ik had maar één verkoper om me heenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is zo stupide heBen je een bril aan het passen, staan er drie mensen om je heen te roepen: EN EN VIND JE HET WAT? Ja mens dat zie ik toch helemaal niet
Mss valt het mee! Zal ook gewoon ff wennen zijn he.
Wat een stoere kraaiquote:
Heel erg herkenbaar...quote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is zo stupide heBen je een bril aan het passen, staan er drie mensen om je heen te roepen: EN EN VIND JE HET WAT? Ja mens dat zie ik toch helemaal niet
Mijn moeder telt in d'r eentje al voor driequote:Op maandag 27 mei 2013 19:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Normaal draag ik lenzen, dus dat passen ging wel goed. En ik had maar één verkoper om me heen
Houdt je moeke van een bepaalde style, Lut? Of gewoon altijd net wat anders dan wat jij wil?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder telt in d'r eentje al voor drieEn haar smaak en de smaak van mij (en de rest van de wereld) ligt mijlenver uit elkaar. Dus dat is altijd Russisch roulette
Ze loopt gewoon een jaar of tien achterquote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Houdt je moeke van een bepaalde style, Lut? Of gewoon altijd net wat anders dan wat jij wil?
Ah gezellig, dat laatstequote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze loopt gewoon een jaar of tien achterEn ze heeft nogal een sterke mening die ze het liefst in de wij-vorm ventileert.
Dat is het fijne aan mode, het circuleert hèquote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gezellig, dat laatste
Overigens zijn 10 jaar oude brillen vaak wel weer hip. Mijn +- 16 jaar oude bril is weer helemaal in
Ja, in dat opzicht hoef je je kledingkast nooit uit te mesten, ooit pak je het gewoon weerquote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is het fijne aan mode, het circuleert hèM'n tuniekjes van vijf jaar geleden zijn nu prima als t-shirt
Ik kan niet wachten tot Mart Smeets truien weer hip worden!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht hoef je je kledingkast nooit uit te mesten, ooit pak je het gewoon weer
Oh die truienquote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Mart Smeets truien weer hip worden!
Wat leuk!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Mus wordt zo meteen al door zijn nieuwe baas opgehaald, ik ken die gast al jaren en een tamme kraai is een van zijn grote wensen!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Pis volgens mij was de reep goedkoper dan die kutpostzegels, ik hoop dat ie smaakt
Ja jij dus, met je malle reep!quote:
Wat shit! En een camera gebruik je ook best veel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal zo van mezelf, ik leen maar alles uit en dan gaat dat van mij stuk en dan blijkt de uitgeleende verdwenen en kan ik weer nieuw kopen ( camera ).
Ik leer het echt nooit
Ja, nou ja, ik ga de canon maar meenemen, kan ik die ook slopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat shit! En een camera gebruik je ook best veel.
Een geoduck? Wat moet je emee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:50 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/681774420
I am totally obsessed now...
Koop hem nu!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens in de twee dagen de bak schoon maken anders zit er teveel zaad in, godallefucking Jezus
Als je je ogen een beetje dichtknijpt, bijna, bijna Mart, dezequote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Mart Smeets truien weer hip worden!
Die mij dat joch maarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je ogen een beetje dichtknijpt, bijna, bijna Mart, deze![]()
LIF / Ik zoek een kledingstuk #27
Awwwquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja gaat goed hoor![]()
De rolmops van mijn ouders krijgt morgen een spuit though...
Ook mooi geweest wel hoor maar het zal wel gek zijn, ze hebben dan 30 jaar met twee honden gedaan, en nu willen ze niks meer
Oeh, die vind ik wel heel erg bij jou passen ook ja!quote:
Hij is cute jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik wel heel erg bij jou passen ook ja!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
WTF, een jonge Mart SmeetsHeb ik dat verdrongen of echt nooit eerder gezien?
Die wallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jongen zou ik niet als ijdel typeren... 2 seconden wat gel in de voorkuif kwakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is cute jaAlleen ik wil niet iemand die ijdeler is dan ik en dat is vrij moeilijk
Wat een boefje zal het geweest zijnquote:
Ja denk je? Z'n haar lijkt zo minutieus geplakt haha. Stuur maar doorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen zou ik niet als ijdel typeren... 2 seconden wat gel in de voorkuif kwakken.
Volgens mij is dit puur modellenwerkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja denk je? Z'n haar lijkt zo minutieus geplakt haha. Stuur maar door
Ik heb het begin of einde destijds gemist, ik vond hem nog best oke, maar dan wel op een Will Smith manier hea, een echte acteur wil ik hem nou ook niet noemenquote:
quote:
Niet ijdel maar hij moet er wel goed en verzorgd uitzien zeker?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is cute jaAlleen ik wil niet iemand die ijdeler is dan ik en dat is vrij moeilijk
Wow, 22 jaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Strega het volgende:
Bij jullie ook allemaal zulk mooi weer vandaag? Heerlijk![]()
Morgen schijnt het al weer over te zijn, jammer morgen onze trouwdag, 22 jaar alweer.
Ik had graag buiten willen brunchen![]()
Krijg net een mailtje dat ik twee kaartjes heb gewonnen voor de "Smaak en Stijl van Italië", bij Kasteel Haarzuylens. Leuk![]()
Oh Oh ik stuur je van de week de Waf, ik kon hem niet vindenHij was onder een stapel terecht gekomen. Dus.....
Geniet van je concert en meet & greet Baaf!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet ijdel maar hij moet er wel goed en verzorgd uitzien zeker?
Arrivé a Bruxelles! Hotel heeft de crappiest wi-fi ooit :/
Ja, iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, 22 jaarIk hoop dat het weer toch een beetje oke wordt morgen!
Bedoel je trouwens de Wraf?
Wat leuk Bos, geniet!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Alvast gefeliciteerd Strega en Pagan.
Ik ga morgen met pa naar Bobbejaanland![]()
Ik wens je een goede M&G, met mooie foto's. Probeer ook lekker te genieten en je niet alleen op de foto's te focussen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:35 schreef Barbaaf het volgende:
Phew, net bericht uit de States gekregen, daar was dezelfde brief rondgegaan maar werd niet moeilijk gedaan over DSLR's. Ik neem 'm gewoon mee en laat de grote witte toeters achter, zien we wel hoe het uitpakt. Ik ben toch in 15 minuten op en neer naar het hotel als ze echt echt moeilijk gaan doen. Toch hoop ik nog bericht uit Londen te krijgen of ze niet toevallig iets aangescherpt hebben in de nieuwe tour.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:35 schreef Barbaaf het volgende:
Phew, net bericht uit de States gekregen, daar was dezelfde brief rondgegaan maar werd niet moeilijk gedaan over DSLR's. Ik neem 'm gewoon mee en laat de grote witte toeters achter, zien we wel hoe het uitpakt. Ik ben toch in 15 minuten op en neer naar het hotel als ze echt echt moeilijk gaan doen. Toch hoop ik nog bericht uit Londen te krijgen of ze niet toevallig iets aangescherpt hebben in de nieuwe tour.
Ik pieste net bijna in mijn broek toen ik het filmpje bekeek, ik had enkel de foto's gezien, wtfquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
I am still fascinated!
Mogge Pis, in je broek gepiest?
Nu de kraai weg is, ik zie mogelijkheden!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:05 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ik ben al 2 dagen geobsedeerd en ik denk niet dat het over gaat ooit nog!
Goowieducksssssssss <3
R&B staat voor frizzy hair zie ik, dan hou ik geen haar overquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:21 schreef oh-oh het volgende:
R&B van Lush, ik kan zonder niet leven.
Of alle cocossmeersels van Inecto
Trust me, die R&B mot je hebben!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niet echt heel dik haar, van de meeste spullen (ongeacht wat) wordt het (voor het oog) nog dunner. Pas na een regenbui zit de slag er lekker in en wordt het dikker. En dan zou ik juist wel iets erin kunnen doen. Maar ik zoek juist iets om er in te doen zonder regen
Ik onthoud de R&B voor als ik ga shoppen!
Ik ben ook weer toe aan een nieuwe shampoo, om de zoveel maanden weer iets nieuws heeft altijd een fijn effect.
quote:
Handschoenen helpen daar niet tegen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
Miniem, da's niet handig, had je geen veiligheidshandschoen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh, je kan ze wel weggeven maar dan krijg je gewoon een nieuwe![]()
Goeie wel hoor. Het helpt hatuurlijk niet als je die zaag vol op je vinger zet maar bij schampen en schaven vangt de handschoen de eerste schade op en kan je ingrijpen, zonder zit er meteen schade aan je handen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Handschoenen helpen daar niet tegen hoor
Dan wel, maar er is een best stuk afquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Goeie wel hoor. Het helpt hatuurlijk niet als je die zaag vol op je vinger zet maar bij schampen en schaven vangt de handschoen de eerste schade op en kan je ingrijpen, zonder zit er meteen schade aan je handen.
Aiksquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn vinger langs de cirkelzaag.
Gelukkig niet het topje eraf maar wel heel mijn nagel etc.
Ik heb een simonly abo, ik ben ook in mijn sas, alleen zit er dus nu ineens een dikke kras op mijn chachaquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Abo weer verlengd, nieuw toestel met betere cameraen ook onbeperkt bellen. Pisc is in dr sas.
Bedankt voor jullie lieve kaart!quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:30 schreef indaha het volgende:
Pagan en Strega gefeliciteerd![]()
![]()
Bos en Baaf veel plezier met Bobbejaanland en het concert![]()
Het inslapen van de rolmops, en de kraai die het goed doet
Yves is een mooie naam jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat jullie een fijne dag hadden Pagan Strega en Bos!
Hier stond net de buurman aan de deur met muffins, ze hebben zondag een zoontje gekregen!
Yves, toffe naam!
Amai, geen Belgen toevallig of is die naam ook in Limboland populair?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat jullie een fijne dag hadden Pagan Strega en Bos!
Hier stond net de buurman aan de deur met muffins, ze hebben zondag een zoontje gekregen!
Yves, toffe naam!
Ja dat klopt, er zijn ook gewoon een aantal frans klinkende plaatsnamen, zoals Chevremont..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Iev zeg je. Hier in Maastricht hoor je veel Franse namen hoor.
Die shampoo ga ik deze week halenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef Strega het volgende:
Jullie lieverds, bedankt voor de felicitaties!Zometeen lekker eten, oesters, asperges en aardbeien o.a.
![]()
Pisc, ik gebruik altijd inecto shampoo en conditoner en daarna een heel klein Moroccan Treatment, geweldige glans, heerlijk zacht haar en mooie, niet pluizende krullen. Ik heb juist een hele dikke bos haar. Maar je hebt het ook in de light versie, die heb ik laatst voor Pagan gekocht.![]()
Het is wel duur.maar je doet er erg lang mee.
Hier vandaag een T euntje en C oosje (geen familie), vreselijk. Leuk nu voor in de zandbak, en daarna?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Iev zeg je. Hier in Maastricht hoor je veel Franse namen hoor.
Ja, maar niet -tjequote:
quote:
Eh, ik wil hem je graag afhandig komen makenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, had je nou die Tony's al gekocht?
Kreeg ik vorige week al een reep hier op kantoor, kreeg ik er zaterdag nog 2 van mijn bezoek.
En ik hou heul niet van chocolade
En als ik al van chocolade hou dan is dat met nootjes of butterscotch of zo, maar nee, gewoon een reep puur en een reep melk.
Booooooring![]()
Zat afgelopen week bij C oco en F rans in de bus. Twee meisjes wel te verstaan. Die een discussie hadden over of 'voetballen' nou een zelfstandig naamwoord of een werkwoord was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier vandaag een T euntje en C oosje (geen familie), vreselijk. Leuk nu voor in de zandbak, en daarna?
Ik heb bij een Koosje in de klas gezeten. Later zag ik op Schoolbank.nl dat ze zich nu Cornelia noemt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier vandaag een T euntje en C oosje (geen familie), vreselijk. Leuk nu voor in de zandbak, en daarna?
Het kan alletwee natuurlijk, dus niet zo'n rare discussiequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zat afgelopen week bij C oco en F rans in de bus. Twee meisjes wel te verstaan. Die een discussie hadden over of 'voetballen' nou een zelfstandig naamwoord of een werkwoord was.
En dat zit dan op een stedelijk gym hè
Ach het is ook niet het einde van de wereld, ik denk dat je beter die -je namen kan hebben dan bijvoorbeeld Puk/Puck/Jip. Dan sta je gewoon voor lul als volwassen vrouw van 50. Pukquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb bij een Koosje in de klas gezeten. Later zag ik op Schoolbank.nl dat ze zich nu Cornelia noemt.
Nou ik weet niet wat ik liever heb dan...
En Teuntje vind ik bij een meisje/vrouw wel leuk staan hoor.
Nee, die reep van oh-oh maakte mijn dag goed, toen ik zeiknat uit het hondenweer kwamquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef div-er het volgende:
Zeg, gezien de topic titel (die je trouwens op twee manieren kunt uitspreken), zijn er al mensen die de neiging hebben zichzelf over de kling te halen vanwege het weer.
Heb hier zelf al alles opgegeten wat me voor de voeten mond kwam.
Aaargh....
Coco. Muhaahquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zat afgelopen week bij C oco en F rans in de bus. Twee meisjes wel te verstaan. Die een discussie hadden over of 'voetballen' nou een zelfstandig naamwoord of een werkwoord was.
En dat zit dan op een stedelijk gym hè
Maar dat leer je toch in groep drie of zo, zinnen ontleden? Ze hielden allebei hun poot stijf en noemden de ander 'echt fakking dom'.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan alletwee natuurlijk, dus niet zo'n rare discussie
Hondenweer,.... omdat je de hond ging uitlaten of om dat je op de fiets/te voet naar huis ging?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die reep van oh-oh maakte mijn dag goed, toen ik zeiknat uit het hondenweer kwam
Ik ken zoveel mensen die op de uni hebben gezeten, een kei in alle kunde vakken, maar te dom voor taalquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat leer je toch in groep drie of zo, zinnen ontleden? Ze hielden allebei hun poot stijf en noemden de ander 'echt fakking dom'.
Nee, ik krijg geen suicidale neigingen/gedachtes van slecht weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef div-er het volgende:
Zeg, gezien de topic titel (die je trouwens op twee manieren kunt uitspreken), zijn er al mensen die de neiging hebben zichzelf over de kling te halen vanwege het weer.
Heb hier zelf al alles opgegeten wat me voor de voeten mond kwam.
Aaargh....
Extreme kak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coco. MuhaahFrans, geen Fransje? En wat voor meisjes dan? Netjes? Kampers?
Dat kan toch nog Francis zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Extreme kak.
Ja ik hoopte dat het van Francien of Francis kwam of zo (nog erg, maar toch minder) maar volgens mij was het echt Frans.
Ben in elk geval blij dat het dus toch nog onderwezen wordt!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die op de uni hebben gezeten, een kei in alle kunde vakken, maar te dom voor taal
Ook daar spreken alle twee weer de waarheidquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat leer je toch in groep drie of zo, zinnen ontleden? Ze hielden allebei hun poot stijf en noemden de ander 'echt fakking dom'.
Fiets!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef div-er het volgende:
[..]
Hondenweer,.... omdat je de hond ging uitlaten of om dat je op de fiets/te voet naar huis ging?
Echt, ik heb de verwarming aan, een trui aan en het is POTVERDOMME 30 MEI!!!!!
Op d'r boeken en zo stond echt Frans, en er staat toch ook 'volgens mij'?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan toch nog Francis zijn?
Als iemand jou 2 letters minder geeft en roept in de bus, dan heet je nog niet echt zo
Haha je woont in Maastricht he? Centrumquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef div-er het volgende:
[..]
Eh, ik wil hem je graag afhandig komen maken![]()
Ben dol op chcololade, in het bijzonder puur.
Waar werk je? Ha ha ha...
Het is ook een znw bij bijv.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef div-er het volgende:
Ooooh silly me...... voetballen kan idd ook een zelfstandig naamwoord zijn, namelijk het meervoud van meer dan een voetbal.![]()
Echt, de zon........
Oh ik snap het nu, dan had je idd goeie redenen om het te denken dat het zo is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op d'r boeken en zo stond echt Frans, en er staat toch ook 'volgens mij'?
Daar is het een werkwoord toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is ook een znw bij bijv.
Voetballen op straat is verboden.
Yep! Iedere middag even een rondje door de stad. Langs alle choco-boeren, en niet te vergeten de AH, Kruidvat, Hema, V&D en weet ik veel waar ze nog allemaal chocolade verkopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha je woont in Maastricht he? Centrum
Nee onderwerp.quote:
Ja dat was m'n tweede optie, het waren daar ook wel typisch voor. Ik hoopte stiekem vooral dat ze vijf seconden hun kop zouden houden, ik snap echt niet waarom mensen in de bus zo moeten krijsen. Degene met wie je praat zit nog net niet op je schoot meestalquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik snap het nu, dan had je idd goeie redenen om het te denken dat het zo is.
Misschien vindt ze Frans wel de kekke versie van Francis en kalkt ze het ook op haar boeken
Francis vind ik overigens wel heel oke!
Oh ja die versie heb je ook nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:02 schreef Lutte het volgende:
Francis is van oorsprong best sjiek volgens mij.. Alleen door die kudde tokkie Frèèèn-sissen is het een beetje verpest of zo
Hoe is het met die schutting beneden, of wat was het ook alweer, staat die er nog?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja die tokkieversie woont hier op de gallerij ik zou liever Fransiska of Frans heten dan hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met die schutting beneden, of wat was het ook alweer, staat die er nog?
Volgens mij staat dat hier op de achtergrond te loeien, ik word gek van dat gemaakte gekakelquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef Lutte het volgende:
Hier zit een woonwagenkamp hè, dus een heleboel namen zijn vertokkiet
Hoe schoon is jouw huis in een parenclub, ik ga stuk
Ja ze hebben wel types uitgezochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat hier op de achtergrond te loeien, ik word gek van dat gemaakte gekakel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat hier op de achtergrond te loeien, ik word gek van dat gemaakte gekakel
http://www.dutchgrammar.com/nl/?n=Verbs.Ot10quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar het werkwoord voetballen is dan het onderwerp
Ik wil vanavond op tijd naar bed, maar ik voel nu al dat het niks gaat wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Same here.
Ik ga nog ff een of twee afleveringen van the Following kiekn maar het wordt al voorspelbaar vind ik dus ik zal wel afhaken
Ik vind dat zoooo engquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Same here.
Ik ga nog ff een of twee afleveringen van the Following kiekn maar het wordt al voorspelbaar vind ik dus ik zal wel afhaken
Very tempting, helaas voor mij (en jou, want dan was je er van af) kan ik dan net niet: moet verkeersexamens beoordelen in een buitenwijk. Weet nooit of dat uitloopt, dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die reep nog en ook een doos merci.
Vrijdag afspreken tussen 12.30 en 13,30 in Wyck?
Ik ga wel binnen nu en een uur. Ik ben ook gewoon best al moe, maar mag ook wel na vandaag. Morgen ook goed uitrusten, vrijdag de "grote dag" en zaterdag wordt ook al een zwaar dagje aapjes kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil vanavond op tijd naar bed, maar ik voel nu al dat het niks gaat worden
Eerste werkdagquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heb je vrijdag, Bos?
Ik moet ook nodig bijtanken, ik ben gesloopt, maar als ik te vroeg ga liggen, dan lig ik te lang wakker.
eerste paar afleveringen volgde ik t ook, maar ben inmiddels al afgehaakt. Werd idd slechter en slechter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Same here.
quote:
Er was een advocaat uit die bekende familie te gast. Yehudi. Ken je die???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |