Ben in elk geval blij dat het dus toch nog onderwezen wordt!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die op de uni hebben gezeten, een kei in alle kunde vakken, maar te dom voor taal
Ook daar spreken alle twee weer de waarheidquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat leer je toch in groep drie of zo, zinnen ontleden? Ze hielden allebei hun poot stijf en noemden de ander 'echt fakking dom'.
Fiets!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef div-er het volgende:
[..]
Hondenweer,.... omdat je de hond ging uitlaten of om dat je op de fiets/te voet naar huis ging?
Echt, ik heb de verwarming aan, een trui aan en het is POTVERDOMME 30 MEI!!!!!
Op d'r boeken en zo stond echt Frans, en er staat toch ook 'volgens mij'?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan toch nog Francis zijn?
Als iemand jou 2 letters minder geeft en roept in de bus, dan heet je nog niet echt zo
Haha je woont in Maastricht he? Centrumquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef div-er het volgende:
[..]
Eh, ik wil hem je graag afhandig komen maken![]()
Ben dol op chcololade, in het bijzonder puur.
Waar werk je? Ha ha ha...
Het is ook een znw bij bijv.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef div-er het volgende:
Ooooh silly me...... voetballen kan idd ook een zelfstandig naamwoord zijn, namelijk het meervoud van meer dan een voetbal.![]()
Echt, de zon........
Oh ik snap het nu, dan had je idd goeie redenen om het te denken dat het zo is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op d'r boeken en zo stond echt Frans, en er staat toch ook 'volgens mij'?
Daar is het een werkwoord toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is ook een znw bij bijv.
Voetballen op straat is verboden.
Yep! Iedere middag even een rondje door de stad. Langs alle choco-boeren, en niet te vergeten de AH, Kruidvat, Hema, V&D en weet ik veel waar ze nog allemaal chocolade verkopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha je woont in Maastricht he? Centrum
Nee onderwerp.quote:
Ja dat was m'n tweede optie, het waren daar ook wel typisch voor. Ik hoopte stiekem vooral dat ze vijf seconden hun kop zouden houden, ik snap echt niet waarom mensen in de bus zo moeten krijsen. Degene met wie je praat zit nog net niet op je schoot meestalquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik snap het nu, dan had je idd goeie redenen om het te denken dat het zo is.
Misschien vindt ze Frans wel de kekke versie van Francis en kalkt ze het ook op haar boeken
Francis vind ik overigens wel heel oke!
Oh ja die versie heb je ook nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:02 schreef Lutte het volgende:
Francis is van oorsprong best sjiek volgens mij.. Alleen door die kudde tokkie Frèèèn-sissen is het een beetje verpest of zo
Hoe is het met die schutting beneden, of wat was het ook alweer, staat die er nog?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja die tokkieversie woont hier op de gallerij ik zou liever Fransiska of Frans heten dan hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met die schutting beneden, of wat was het ook alweer, staat die er nog?
Volgens mij staat dat hier op de achtergrond te loeien, ik word gek van dat gemaakte gekakelquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef Lutte het volgende:
Hier zit een woonwagenkamp hè, dus een heleboel namen zijn vertokkiet
Hoe schoon is jouw huis in een parenclub, ik ga stuk
Ja ze hebben wel types uitgezochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat hier op de achtergrond te loeien, ik word gek van dat gemaakte gekakel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat hier op de achtergrond te loeien, ik word gek van dat gemaakte gekakel
http://www.dutchgrammar.com/nl/?n=Verbs.Ot10quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar het werkwoord voetballen is dan het onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |