Handschoenen helpen daar niet tegen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
Miniem, da's niet handig, had je geen veiligheidshandschoen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh, je kan ze wel weggeven maar dan krijg je gewoon een nieuwe![]()
Goeie wel hoor. Het helpt hatuurlijk niet als je die zaag vol op je vinger zet maar bij schampen en schaven vangt de handschoen de eerste schade op en kan je ingrijpen, zonder zit er meteen schade aan je handen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Handschoenen helpen daar niet tegen hoor
Dan wel, maar er is een best stuk afquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Goeie wel hoor. Het helpt hatuurlijk niet als je die zaag vol op je vinger zet maar bij schampen en schaven vangt de handschoen de eerste schade op en kan je ingrijpen, zonder zit er meteen schade aan je handen.
Aiksquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn vinger langs de cirkelzaag.
Gelukkig niet het topje eraf maar wel heel mijn nagel etc.
Ik heb een simonly abo, ik ben ook in mijn sas, alleen zit er dus nu ineens een dikke kras op mijn chachaquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Abo weer verlengd, nieuw toestel met betere cameraen ook onbeperkt bellen. Pisc is in dr sas.
Bedankt voor jullie lieve kaart!quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:30 schreef indaha het volgende:
Pagan en Strega gefeliciteerd![]()
![]()
Bos en Baaf veel plezier met Bobbejaanland en het concert![]()
Het inslapen van de rolmops, en de kraai die het goed doet
Yves is een mooie naam jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat jullie een fijne dag hadden Pagan Strega en Bos!
Hier stond net de buurman aan de deur met muffins, ze hebben zondag een zoontje gekregen!
Yves, toffe naam!
Amai, geen Belgen toevallig of is die naam ook in Limboland populair?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat jullie een fijne dag hadden Pagan Strega en Bos!
Hier stond net de buurman aan de deur met muffins, ze hebben zondag een zoontje gekregen!
Yves, toffe naam!
Ja dat klopt, er zijn ook gewoon een aantal frans klinkende plaatsnamen, zoals Chevremont..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Iev zeg je. Hier in Maastricht hoor je veel Franse namen hoor.
Die shampoo ga ik deze week halenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef Strega het volgende:
Jullie lieverds, bedankt voor de felicitaties!Zometeen lekker eten, oesters, asperges en aardbeien o.a.
![]()
Pisc, ik gebruik altijd inecto shampoo en conditoner en daarna een heel klein Moroccan Treatment, geweldige glans, heerlijk zacht haar en mooie, niet pluizende krullen. Ik heb juist een hele dikke bos haar. Maar je hebt het ook in de light versie, die heb ik laatst voor Pagan gekocht.![]()
Het is wel duur.maar je doet er erg lang mee.
Hier vandaag een T euntje en C oosje (geen familie), vreselijk. Leuk nu voor in de zandbak, en daarna?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Iev zeg je. Hier in Maastricht hoor je veel Franse namen hoor.
Ja, maar niet -tjequote:
quote:
Eh, ik wil hem je graag afhandig komen makenquote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, had je nou die Tony's al gekocht?
Kreeg ik vorige week al een reep hier op kantoor, kreeg ik er zaterdag nog 2 van mijn bezoek.
En ik hou heul niet van chocolade
En als ik al van chocolade hou dan is dat met nootjes of butterscotch of zo, maar nee, gewoon een reep puur en een reep melk.
Booooooring![]()
Zat afgelopen week bij C oco en F rans in de bus. Twee meisjes wel te verstaan. Die een discussie hadden over of 'voetballen' nou een zelfstandig naamwoord of een werkwoord was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier vandaag een T euntje en C oosje (geen familie), vreselijk. Leuk nu voor in de zandbak, en daarna?
Ik heb bij een Koosje in de klas gezeten. Later zag ik op Schoolbank.nl dat ze zich nu Cornelia noemt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier vandaag een T euntje en C oosje (geen familie), vreselijk. Leuk nu voor in de zandbak, en daarna?
Het kan alletwee natuurlijk, dus niet zo'n rare discussiequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zat afgelopen week bij C oco en F rans in de bus. Twee meisjes wel te verstaan. Die een discussie hadden over of 'voetballen' nou een zelfstandig naamwoord of een werkwoord was.
En dat zit dan op een stedelijk gym hè
Ach het is ook niet het einde van de wereld, ik denk dat je beter die -je namen kan hebben dan bijvoorbeeld Puk/Puck/Jip. Dan sta je gewoon voor lul als volwassen vrouw van 50. Pukquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb bij een Koosje in de klas gezeten. Later zag ik op Schoolbank.nl dat ze zich nu Cornelia noemt.
Nou ik weet niet wat ik liever heb dan...
En Teuntje vind ik bij een meisje/vrouw wel leuk staan hoor.
Nee, die reep van oh-oh maakte mijn dag goed, toen ik zeiknat uit het hondenweer kwamquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef div-er het volgende:
Zeg, gezien de topic titel (die je trouwens op twee manieren kunt uitspreken), zijn er al mensen die de neiging hebben zichzelf over de kling te halen vanwege het weer.
Heb hier zelf al alles opgegeten wat me voor de voeten mond kwam.
Aaargh....
Coco. Muhaahquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zat afgelopen week bij C oco en F rans in de bus. Twee meisjes wel te verstaan. Die een discussie hadden over of 'voetballen' nou een zelfstandig naamwoord of een werkwoord was.
En dat zit dan op een stedelijk gym hè
Maar dat leer je toch in groep drie of zo, zinnen ontleden? Ze hielden allebei hun poot stijf en noemden de ander 'echt fakking dom'.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan alletwee natuurlijk, dus niet zo'n rare discussie
Hondenweer,.... omdat je de hond ging uitlaten of om dat je op de fiets/te voet naar huis ging?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die reep van oh-oh maakte mijn dag goed, toen ik zeiknat uit het hondenweer kwam
Ik ken zoveel mensen die op de uni hebben gezeten, een kei in alle kunde vakken, maar te dom voor taalquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat leer je toch in groep drie of zo, zinnen ontleden? Ze hielden allebei hun poot stijf en noemden de ander 'echt fakking dom'.
Nee, ik krijg geen suicidale neigingen/gedachtes van slecht weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef div-er het volgende:
Zeg, gezien de topic titel (die je trouwens op twee manieren kunt uitspreken), zijn er al mensen die de neiging hebben zichzelf over de kling te halen vanwege het weer.
Heb hier zelf al alles opgegeten wat me voor de voeten mond kwam.
Aaargh....
Extreme kak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coco. MuhaahFrans, geen Fransje? En wat voor meisjes dan? Netjes? Kampers?
Dat kan toch nog Francis zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Extreme kak.
Ja ik hoopte dat het van Francien of Francis kwam of zo (nog erg, maar toch minder) maar volgens mij was het echt Frans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |