Handschoenen helpen daar niet tegen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
Miniem, da's niet handig, had je geen veiligheidshandschoen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh, je kan ze wel weggeven maar dan krijg je gewoon een nieuwe![]()
Goeie wel hoor. Het helpt hatuurlijk niet als je die zaag vol op je vinger zet maar bij schampen en schaven vangt de handschoen de eerste schade op en kan je ingrijpen, zonder zit er meteen schade aan je handen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Handschoenen helpen daar niet tegen hoor
Dan wel, maar er is een best stuk afquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Goeie wel hoor. Het helpt hatuurlijk niet als je die zaag vol op je vinger zet maar bij schampen en schaven vangt de handschoen de eerste schade op en kan je ingrijpen, zonder zit er meteen schade aan je handen.
Aiksquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn vinger langs de cirkelzaag.
Gelukkig niet het topje eraf maar wel heel mijn nagel etc.
Ik heb een simonly abo, ik ben ook in mijn sas, alleen zit er dus nu ineens een dikke kras op mijn chachaquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Abo weer verlengd, nieuw toestel met betere cameraen ook onbeperkt bellen. Pisc is in dr sas.
Bedankt voor jullie lieve kaart!quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:30 schreef indaha het volgende:
Pagan en Strega gefeliciteerd![]()
![]()
Bos en Baaf veel plezier met Bobbejaanland en het concert![]()
Het inslapen van de rolmops, en de kraai die het goed doet
Yves is een mooie naam jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat jullie een fijne dag hadden Pagan Strega en Bos!
Hier stond net de buurman aan de deur met muffins, ze hebben zondag een zoontje gekregen!
Yves, toffe naam!
Amai, geen Belgen toevallig of is die naam ook in Limboland populair?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat jullie een fijne dag hadden Pagan Strega en Bos!
Hier stond net de buurman aan de deur met muffins, ze hebben zondag een zoontje gekregen!
Yves, toffe naam!
Ja dat klopt, er zijn ook gewoon een aantal frans klinkende plaatsnamen, zoals Chevremont..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Iev zeg je. Hier in Maastricht hoor je veel Franse namen hoor.
Die shampoo ga ik deze week halenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef Strega het volgende:
Jullie lieverds, bedankt voor de felicitaties!Zometeen lekker eten, oesters, asperges en aardbeien o.a.
![]()
Pisc, ik gebruik altijd inecto shampoo en conditoner en daarna een heel klein Moroccan Treatment, geweldige glans, heerlijk zacht haar en mooie, niet pluizende krullen. Ik heb juist een hele dikke bos haar. Maar je hebt het ook in de light versie, die heb ik laatst voor Pagan gekocht.![]()
Het is wel duur.maar je doet er erg lang mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |