Ik heb het begin of einde destijds gemist, ik vond hem nog best oke, maar dan wel op een Will Smith manier hea, een echte acteur wil ik hem nou ook niet noemenquote:
quote:
Niet ijdel maar hij moet er wel goed en verzorgd uitzien zeker?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is cute jaAlleen ik wil niet iemand die ijdeler is dan ik en dat is vrij moeilijk
Wow, 22 jaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Strega het volgende:
Bij jullie ook allemaal zulk mooi weer vandaag? Heerlijk![]()
Morgen schijnt het al weer over te zijn, jammer morgen onze trouwdag, 22 jaar alweer.
Ik had graag buiten willen brunchen![]()
Krijg net een mailtje dat ik twee kaartjes heb gewonnen voor de "Smaak en Stijl van Italië", bij Kasteel Haarzuylens. Leuk![]()
Oh Oh ik stuur je van de week de Waf, ik kon hem niet vindenHij was onder een stapel terecht gekomen. Dus.....
Geniet van je concert en meet & greet Baaf!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet ijdel maar hij moet er wel goed en verzorgd uitzien zeker?
Arrivé a Bruxelles! Hotel heeft de crappiest wi-fi ooit :/
Ja, iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, 22 jaarIk hoop dat het weer toch een beetje oke wordt morgen!
Bedoel je trouwens de Wraf?
Wat leuk Bos, geniet!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Alvast gefeliciteerd Strega en Pagan.
Ik ga morgen met pa naar Bobbejaanland![]()
Ik wens je een goede M&G, met mooie foto's. Probeer ook lekker te genieten en je niet alleen op de foto's te focussen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:35 schreef Barbaaf het volgende:
Phew, net bericht uit de States gekregen, daar was dezelfde brief rondgegaan maar werd niet moeilijk gedaan over DSLR's. Ik neem 'm gewoon mee en laat de grote witte toeters achter, zien we wel hoe het uitpakt. Ik ben toch in 15 minuten op en neer naar het hotel als ze echt echt moeilijk gaan doen. Toch hoop ik nog bericht uit Londen te krijgen of ze niet toevallig iets aangescherpt hebben in de nieuwe tour.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:35 schreef Barbaaf het volgende:
Phew, net bericht uit de States gekregen, daar was dezelfde brief rondgegaan maar werd niet moeilijk gedaan over DSLR's. Ik neem 'm gewoon mee en laat de grote witte toeters achter, zien we wel hoe het uitpakt. Ik ben toch in 15 minuten op en neer naar het hotel als ze echt echt moeilijk gaan doen. Toch hoop ik nog bericht uit Londen te krijgen of ze niet toevallig iets aangescherpt hebben in de nieuwe tour.
Ik pieste net bijna in mijn broek toen ik het filmpje bekeek, ik had enkel de foto's gezien, wtfquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
I am still fascinated!
Mogge Pis, in je broek gepiest?
Nu de kraai weg is, ik zie mogelijkheden!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:05 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ik ben al 2 dagen geobsedeerd en ik denk niet dat het over gaat ooit nog!
Goowieducksssssssss <3
R&B staat voor frizzy hair zie ik, dan hou ik geen haar overquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:21 schreef oh-oh het volgende:
R&B van Lush, ik kan zonder niet leven.
Of alle cocossmeersels van Inecto
Trust me, die R&B mot je hebben!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niet echt heel dik haar, van de meeste spullen (ongeacht wat) wordt het (voor het oog) nog dunner. Pas na een regenbui zit de slag er lekker in en wordt het dikker. En dan zou ik juist wel iets erin kunnen doen. Maar ik zoek juist iets om er in te doen zonder regen
Ik onthoud de R&B voor als ik ga shoppen!
Ik ben ook weer toe aan een nieuwe shampoo, om de zoveel maanden weer iets nieuws heeft altijd een fijn effect.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |